S
Sailor
Guest
In Frankrijk maar zoals je ziet bij fff in Friesland ook, moet de rest van Nederland ook lukken20 potten bestellen komen gewoon aan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In Frankrijk maar zoals je ziet bij fff in Friesland ook, moet de rest van Nederland ook lukken20 potten bestellen komen gewoon aan
Geen invoerrechten er wordt zelden iets tegen gehouden en gebeurt dat wel komt er nieuwe zending, ze vangen hooguit iets met steekproefHoe zit het met invoer rechten ? sinds kort word alles zowat tegengehouden
Sinds juli is de prijs wel toegenomen.Hoe zit het met invoer rechten ? sinds kort word alles zowat tegengehouden
Maar je betaald gewoon en er is verder niks aan de hand ? (geen controle op inhoud) hier moet ik echt over alles van AE betalenSinds juli is de prijs wel toegenomen.
over de geleverde ook geen invoerrechten ?Ik heb slechts 1x niet geleverd gekregen binnen 1,5 maand, na claim binnen een paar dagen geld terug, voor de rest bij 2-3 weken geleverd gekregen.
Sinds oktober. Daarvoor was het goedkoper.Sinds juli is de prijs wel toegenomen.
Vanaf oktober heb ik nog niet weer gekocht.Sinds oktober. Daarvoor was het goedkoper.
Mike
Destijds alle kosten terug ontvangen.over de geleverde ook geen invoerrechten ?
Heeft iemand de recentste rolli link paraat?
AvermectineWaar staat avm voor?
Ja, lijkt er veel op, net iets anders. Lees maar terug over het verschil op het forumda's hetzelfde als ivm maar dan met een A
Wil die geen boosterIs iemand bekend met de hoeveelheid Ivermectine die een spijtprikker per dag zou moeten slikken?
Zonder bijwerkingen 2 mg per 10 kg gewichtIs iemand bekend met de hoeveelheid Ivermectine die een spijtprikker per dag zou moeten slikken?