Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke markt sta je binnenkortIk heb net 40 potjes van 100 ontvangen.
Inderdaad, om uit te delen
Binnenkort 100 euro per pilletje op de, zwarte gevaxten markt.....Ik heb net 40 potjes van 100 ontvangen.
Inderdaad, om uit te delen
Niet helemaal IVM is AVM met extra waterstofbindingen en een mildere werking.da's hetzelfde als ivm maar dan met een A
Dan ga ik concurreren met 10 cent per pil.Binnenkort 100 euro per pilletje op de, zwarte gevaxten markt.....
Waag het dus niet om ze daar te verkopen
Nog makkelijker: 1 pil per 25 kgZonder bijwerkingen 2 mg per 10 kg gewicht
Dagelijks in 1 keer bij vette maaltijd
Met bijwerkingen verdubbelen
Het is, al zo slecht gesteld met de reken vaardigheid in Nederland maakt het nu niet re makkelijkNog makkelijker: 1 pil per 25 kg
Ik heb ervaring met AVM. Geen ernstige bijwerkingen bij aanbevolen hoeveelheid (gelijk aan IVM).Mijn zoon is nu de 8e dag ziek.
Collega was geprikt en niet lekker. Hij dacht dat hij ziek was geworden door collega. Wordt toch steeds beweerd, dat gevaxte mensen ziekte door kunnen toch vraag ik me af of het iets anders zou kunnen zijn.
Hij gaat vaak vissen (in nederl. wateren) zou het kunnen dat hij via handen en vissen/water iets heeft opgelopen?
Steeds koorts (niet te hoog 38) maar nu zei hij koortswaardes zijn af en aan.
Volgens PCR test zou het covid zijn. maar virussen bestaan toch niet?
Ik vind dat hij inmiddels veel te lang ziek is.
Vandaag heeft hij eindelijk Ivermectine bij mij opgehaald.
100 kg = dus 4 pilletjes.
of misschien half om half met avermectine. Wie heeft ervaring met Avermectine?
Gewoon proberen. Ik heb in mei bezwaar gemaakt tegen een avondklokboete en nog geen reactie.Vandaag kreeg ik een brief van PostNL dat mijn bestelling bij Roli van eind augustus in beslag is genomen.
Weten jullie of ik daartegen nog in bezwaar kan gaan met het argument dat het om medicijnen voor dieren gaat?
Mij lijkt dat je het beste contact met roli op kunt nemen. Hij maakt het in orde voor je. Zijn bereikbaarheid is (eer)9gisteren in dit draadje genoemd.Breng ik ze dat niet per ongeluk op het spoor van Roli?
Ja ik zal hem vragen of ik er nog iets aan kan doen. Maar Roli kan hier natuurlijk niks tegen doen. Sukkels, die PostNL-ers.Mij lijkt dat je het beste contact met roli op kunt nemen. Hij maakt het in orde voor je. Zijn bereikbaarheid is (eer)9gisteren in dit draadje genoemd.
Ja ik zal hem vragen of ik er nog iets aan kan doen. Maar Roli kan hier natuurlijk niks tegen doen. Sukkels, die PostNL-ers.
Is niet postnsb maar die van de belasting dienst douaneJa ik zal hem vragen of ik er nog iets aan kan doen. Maar Roli kan hier natuurlijk niks tegen doen. Sukkels, die PostNL-ers.
Roli verstuurt het dan opnieuw. Hij is fantastisch !Ja ik zal hem vragen of ik er nog iets aan kan doen. Maar Roli kan hier natuurlijk niks tegen doen. Sukkels, die PostNL-ers.
Post NL is ook een kut bedrijf daar heb je helemaal gelijk in. Klantenservice is kut. Pakketten komen altijd te laat. Maar ik doe de brievenbus post hè voor de pakketten moet je bij die busjes zijnIk denk dat @Ragnar Peterson die Ivermectine bestellingen in beslag neemt en nu thuis een enorme wappotheek heeft.
Dat zijn bijna allemaal buitenlanders...... OepsPost NL is ook een kut bedrijf daar heb je helemaal gelijk in. Klantenservice is kut. Pakketten komen altijd te laat. Maar ik doe de brievenbus post hè voor de pakketten moet je bij die busjes zijn