Zathras
Well-known member
Die msd fabriek in Haarlem maakt toch HCQ ?Stop met deze onzin, dit is geen medische site. En met twijfel zaaien.
Ivm is, gewoon goed
Of was dat nou Zeewolde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die msd fabriek in Haarlem maakt toch HCQ ?Stop met deze onzin, dit is geen medische site. En met twijfel zaaien.
Ivm is, gewoon goed
ik had precies het zelfde, ik heb opnieuw besteld niet geschoten is altijd mis dus keep my fingers crossed
Hcq productie is gestopt veel te gevaarlijk dat spulDie msd fabriek in Haarlem maakt toch HCQ ?
Of was dat nou Zeewolde?
Volgens mij HCQ inderdaad in Zeewolde (maar waar ze daar niet mee gestopt?) en MSD maakt Stromectol (hun merknaam voor IVM), ik denk dat ze dat bedoelen in dat artikel, de enigfe fabriek die Stromectol maakt.Die msd fabriek in Haarlem maakt toch HCQ ?
Of was dat nou Zeewolde?
Ik had willen vragen of mensen Joe Rogan zijn podcast volgen. Ik merk meer en meer dat hij dichter bij de waarheid komt en de discussies/gesprekken erg interessant zijn (eerste helft van aflevering 1740 is erg goed). In het begin was hij niet helemaal wakker, maar dat gaat nu de goede kant op. Met zijn miljoenen publiek ben ik daar erg blij mee.Joe rogan spreekt over monoklonale antilichamen. Heb mij hier zelf nog niet in verdiept.
https://www.ge-bu.nl/artikel/neutraliserende-monoklonale-antilichamen-bij-covid-19?full
Roli wil graag weten via welke verzenddiensten de onderschepte pakketjes zijn verzonden. Wil iedereen die zo'n brief heeft ontvangen even laten weten via welk kanaal de verzending heeft plaatsgevonden?
Mike
Geen idee, maar heb er wel een schurfthekel aanVeroorzaken de vaccins soms schurft? Dat zou een enorme giller zijn!
Mike
Volgens mij heeft de Nederlandse douane het pakket tegengehouden en postnl stuurt de brief.Het wordt steeds duidelijker: EMS is het probleem. Dat is een grote Chinese koeriersdienst. Ze hebben vat op de grote jongens. Kies bij verzending dus niet voor EMS.
Mike