Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Via Daisy:Graag een verse link om IVM te bestellen. Dank.
Volgens mij is een bestelling van 20 potjes met een prijs net over 150 euro een extra risico. Boven 150 euro moet er in NL belasting over betaald worden en daarmee trekt de bestelling dan extra aandacht.
Hallo mensen, ik heb al een tijdje niks gelezen en of geschreven hier, maar kwam tijdens het zoeken naar een verse ivm link jullie verhalen tegen over “griep” verschijnselen en wil wel mijn verhaal delen. Ik vraag mij namelijk ook af wat the hell er rond gaat.
In mijn ongefuckzineerde kringen is echt bijna iedereen behoorlijk ziek geworden, en dat ging ook niet 1,2,3 over
Dit is exact wat ik heb ervaren in mijn omgeving.Wat ik bijzonder vind is dat zoveel “gezonde” kennissen allemaal tegelijk zijn gesneuveld ineens. Accumulatie van Spike, directe aanval, extra meuk in de trails, water, wie het weet... wij puzzelen verder.
in elk geval dank voor de link, er gaan weer wat bestelling uit
Hallo mensen, ik heb al een tijdje niks gelezen en of geschreven hier, maar kwam tijdens het zoeken naar een verse ivm link jullie verhalen tegen over “griep” verschijnselen en wil wel mijn verhaal delen. Ik vraag mij namelijk ook af wat the hell er rond gaat.
In mijn ongefuckzineerde kringen is echt bijna iedereen behoorlijk ziek geworden, en dat ging ook niet 1,2,3 over. Zelf kreeg ik een week of 3 geleden vreemde spierpijnen (dacht eerst van het sporten/yoga, wat ik al een tijdje niet had gedaan). Deze pijnen werden echter erger en gingen steeds dieper, tot op het bot. Na een dag of 3 kwam daar ook ineens verkoudheid en koorts bij. Toen heb ik 4 dagenivm genomen en knapte vrij snel op, wel nog een paar dagen moe gebleven. De mensen in mijn omgeving die nog altijd niet opknapte heb ik ivm aangeraden en de meesten knapten ook direct op, maar niet iedereen.
Tot nu toe had ik dus nog geen ivm gebruikt, wel CDS als profylaxe zeg maar en ik zorg goed voor mijzelf. In elk geval was ik blij met mijn potjes en heb ze (let wel gratis ;-)) uitgedeeld met dus over het algemeen goed resultaat.
Wat ik bijzonder vind is dat zoveel “gezonde” kennissen allemaal tegelijk zijn gesneuveld ineens. Accumulatie van Spike, directe aanval, extra meuk in de trails, water, wie het weet... wij puzzelen verder.
in elk geval dank voor de link, er gaan weer wat bestelling uit
Ik ben dit najaar een keer een ochtend beroerd geweest, maar niet enorm verkouden (in tegenstelling tot vorig najaar) of grieperig.Er is absoluut iets vreemds en onnatuurlijks aan de hand, Tanja. Ik heb het ook gehad, dit is de meest abnormale 'griep' die ik ooit heb gehad en AVM heeft me niet kunnen helpen!
Mike
Ja dat heb ik hier ook bij naaste familie gezien..Al 2 x gehoord dat in een gezin ziekte was, degene geprikt niet
Al 2 x gehoord dat in een gezin ziekte was, degene geprikt niet
Ik pieker er ook over. Ben ook een week flink ziek geweest. Et begon met keelpijn. Dat heb ik vaak na veel strepen in de lucht en vervolgens een dag regen. Drink Kangen water. (Toch nog een lucht zuiveraar gaan kopen?)Er is absoluut iets vreemds en onnatuurlijks aan de hand, Tanja. Ik heb het ook gehad, dit is de meest abnormale 'griep' die ik ooit heb gehad en AVM heeft me niet kunnen helpen!
Mike
Ik heb die serie gezien. Of het zo zou kunnen ? geen idee...Dat wat Tanja beschrijft herken ik. Het lijken wel spier/zenuwpijnen. Ik heb nu voornamelijk last van mijn rug en veel buikpijn. Beetje last van hoesten. Sinds vanavond geen reuk meer dus net maar IVM genomen.
Iemand de Netflixserie ‘The Rain’ gezien? Gaat over een dodelijk virus dat via de regen verspreid wordt..