Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De zware metalen in de spray komen vde luchtwegen je lichaam binnen, in je lichaam hechten de metalen aan de cellen, veel van die cellen zullen daardoor als afval afgevoerd moeten worden omdat er te veel lichaamsvreemde stoffen op komen, reactie lichaam spierpijn verzuring koorts slap voelen vermoeidheid.Is er misschien nog iets dat we over het hoofd zien? Net als dat we nooit aan spike-eiwitten hebben gedacht, omdat we niet van het bestaan wisten.
De spike-eiwitten kunnen ook gemener zijn geworden. Of het zijn er gewoon meer dan "normaal". De afgelopen maanden heb ik vrijwel geen streeploze lucht gezien.
Goedkoop bij de dieren winkel toch..Als het van zware metalen komt dan zou een schone bron van zeoliet een goed idee zijn om regelmatig in te nemen. Hoeft ons lichaam niet alles zelf te doen.
Yep, zo gaat het altijd inderdaad. Eigen ervaring spreekt het meest. Er was iets met boom van wijsheid en kennishttps://www.fatsforum.nl/threads/coronavirus.4029/post-320333
Zoals ik op 17 juli al vertelde het lijkt echt niet op de griep. En daar wilde ik voor waarschuwen dat het echt iets anders is en was. De ziekteverschijnsels zijn zo anders ik heb 10 dagen boven 40 graden koorts gehad zonder de lichamelijke verschijnsels die je er normaal van krijgt. Ook het hoesten was echt iets wat zo veel heftiger was alsof je longen er uit komen zetten. Daar werd toen hier nog wat lacherig om gedaan maar blijkbaar moet je het eerst zelf ervaren om te weten hoe het voelt. Overigens geld dat ook voor mijzelf.
Goed he, hoe die smerige gasten die 'kennis' en hun narratief bij ons brengenDe symptomen die we horen van bijna iedereen lijken ook verdacht veel op......
Omicron.......
Inderdaad Mike. Vandaar ook zowel mijn bericht over jodium ed, als ook de minder materiële aanpak.Als ziekte duivelse bezetenheid is, dan is die duivel ook in staat om natuurlijke stoffen en materialen tot ziekmakend om te buigen. Dat is precies waar we mee te maken hebben, ik geef hier al sinds afgelopen zomer lezingen over!
Mike