Zathras
Well-known member
Gatver, stelletje hufters.He , kan dat maar zo.
Heb nu 3 bestellingen lopen, ben benieuwd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gatver, stelletje hufters.He , kan dat maar zo.
Hoeveel had je besteld?Kreeg net een brief van PostNL dat ze mijn Ivermectine in beslag hebben genomen
200 tabletten van 12mgHoeveel had je besteld?
Mike
Ja hier ook.. verdeel de bestelling en zelfs 1 via een ander adres.Gatver, stelletje hufters.
Heb nu 3 bestellingen lopen, ben benieuwd
oh wauw, die van mij is ook onderweg...Kreeg net een brief van PostNL dat ze mijn Ivermectine in beslag hebben genomen
ik heb 1600 tabletten besteld200 tabletten van 12mg
Verzendkosten vanuit Spanje 90 euro, vanuit China gratis :-(Laten we samen shoppen op AliExpress met coupons voor nieuwe gebruikers.
Hier is uw € 0,86 aan coupons!
5.9US $ 41% OFF|5mg Animal Bactericidal Tablets For Oral Deworming Mites, Nematodes And Parasites X100 Tablets|Ferment| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Deze adverteert met anonieme verzending
Ja dat kunnen ze gewoon bij de Duane, PostNL neemt niets in beslag, ze zoeken actief naar alles wat zou kunnen werken tegen covid vermoed ik.He , kan dat maar zo.
die heb ik in India besteldwaar komen de tabletten van Foolproof van dan?
nou dan ben ik benieuwd, ik via AE. En heb bericht gehad dat ze onderweg zijn.die heb ik in India besteld
Nou dat is nog de vraag, mijn 1e bestelling is niet eens China uit gekomen. Denk dat ze echt actief zijn begonnen met controleren.Dit is dus precies waarom je bij Ali moet bestellen. China heeft een oneerlijk handelsvoordeel op de wereldmarkt, maar daar maken wij dus misbruik van. Bij de douane kijken ze in NL de andere kant op, want er komen letterlijk duizenden pakketjes van AE binnen.
Mike
Ik heb maandag 1000 stuks ontvangen van India in Frankrijk. Yipee!!!die heb ik in India besteld
Hetzelfde hier. Niet eens uit China vertrokken. En ook niet terugbetaald .Nou dat is nog de vraag, mijn 1e bestelling is niet eens China uit gekomen. Denk dat ze echt actief zijn begonnen met controleren.