De positieve ervaringen met Ivermectine stromen binnen. Mijn vriendin meldt het volgende na ruim een week 2 tabletten per dag te hebben geslikt:
- Geen last van de vochtige warmte, de longen lijken meer open te staan (C19 medicine, anyone?)
- Lijkt een kalmerend en stabiliserend effect te hebben op het zenuwstelsel en dus ook de hormonen, minder snel emotioneel (HET medicijn voor VROUWEN!)
- Haar knieen zijn haar zwakke plek a.g.v. jarenlang skaten, maar ze skate nog steeds en de laatste tijd GEEN LAST!
Dan hebben we nog de zoon van mijn vriendin, mijn 'aangenomen' zoon:
- Gaat 2-3 per week naar de sportschool,. drukte laatst 350 (!) kg met zijn BENEN, de hele sportschool stond versteld!
- Heeft zoveel levensenergie dat hij soms moeilijk in slaap komt, maar ook met 3 uur slaap functioneert hij prima!
- Zijn spieren worden binnen no-time keihard, alsof hij anabolen slikt!
Dan ikzelf:
- Verschuiving van spier- en vetmassa, broeken gaan losser zitten terwijl ik op de weegschaal geen gewicht verlies
- 'Nieuwe ogen'. Ongelooflijk scherp zicht, alsof ik een bril draag!
- Meer levensenergie, ook hittebestendiger en minder snel moe
Maar ik was volgens een van jullie de enige die positief was over Ivermectine. Ga je snel in een hoek schamen, je weet wie je bent, Ongelooflijk, hoezeer dat ego zich vast kan klampen aan nihilisme en cynisme, veel succes met deze mindset.
Mike