Ivermectine

Zou kunnen maar toch denk ik Chemtrails😉

Die troep wat ze over ons uitsproeien zit oa Barium in. En kijk eens naar de symptomen van een Barium vergiftiging 👇🏻 (of andere zware metaal vergiftiging) zie dit artikel:

https://www.praktijk-beaumont.nl/nl/zware-metalen-vergiftiging

Symptomen van metaalvergiftiging:

De symptomen van metaalvergiftiging zijn variabel en afhankelijk van de hoeveelheid van de blootstelling, het soort metaal en ook of de overmatige blootstelling aan het zwaar metaal acuut of chronisch is opgetreden. Neurologische symptomen zoals verwardheid, hoofdpijn en gevoelloosheid komen vaak voor. Daarnaast verschijnen ook algemene tekenen zoals misselijkheid, braken, zwakte, gewrichtspijn, spierpijn en een algemeen ziek gevoel.
Ik moet denken aan silicium? Staat me iets van bij dat het ook helpt bij zware metalen afvoeren.

Nee, pcr is nep. Maar de hele wereld gebruikt hem in opdracht als ‘de gouden standaard’ Zodoende kun je als je wel of geen klachten hebt, een testbewijs krijgen waar ‘positief corona’ op staat. Dat betekent niks, maar je kunt er zou er dus mee kunnen zeggen: MTC.
Maar weet je wat: ik hoef niet overhoord te worden.
Ik zal niet meer reageren. De enige reden dat ik me heb geregistreerd was, dat ik toevallig een filmpje zag, dat ik wilde neerzetten. Er werden veel klachten in benoemd waarover ik hier mensen verbaasd zag. Info dus, waarvan ik dacht dat sommigen die misschien interessant zouden vinden. Het is nooit mijn bedoeling geweest me ergens mee te bemoeien. Ik vind de metalentheorie ook geloofwaardig, maar die lees ik dan wel. Ik blijf wel gewoon meelezen.

tja ik weet het ook niet, zit ook met verbazing hier alle berichten te lezen over ziek zijn van afgelopen periode. Enkele weken geleden ben ik dag of 10 niet lekker geweest. Wel gewoon doorgerommeld, geen tijd om op bed te liggen met nog steeds zieke schoonmoeder. Maar weekje koud gehad, erg moe dus ging supervroeg naar bed voor mijn doen. En week lang misselijk en duizelig als ik smorgens uit bed ging. Dat lostte ik vrij snel op met mijn tovermiddeltjes. En nu dag of wat geleden een dag diarree/buikkrampen/overgeven en in minder heftige mate (alleen nog wat vage buikkramp af en toe) en ik las hier iemand die zei, net of menstruatie er aan komt, is bij mij ook en die ben ik al dik 10 jaar kwijt 😅 :LOL:. De rest thuis ook wel wat lichte klachten, mijn man nogal hoesterig en koud.
Maar nu zus en zwager (niet geprikt) beiden eind vorige week ziekenhuis in, zwager overgebracht van Tiel naar Nijmegen, zus in Tiel, super benauwd beiden, moe en ziek gewoon. Bij zwager longembolie ontdekt, bloedverdunners en die knapt het snelst op. Zus antibiotica gekregen (ik denk dat ze ook aan de bloedverdunners had gemoeten) en zondag weer thuis, fles zuurstof naast bed. Ze is doodmoe. Na douchen heb ze paar uur nodig om bij te komen. Ze klinkt anders, is verward geeft ze aan, kan niet helder denken. Ze het het behoorlijk te pakken. Dit is echt niet normaal. Ook gaf ze aan dat ze op een plek in het ziekenhuis lag waar ze de lijkwagens uit het ziekenhuis zag vertrekken en ze had er in een dag of 3 heel wat gezien zei ze. Was een angstige ervaring voor haar.
Heel vreemd allemaal... Vooral het feit als een vrouw plotseling bloedverlies van onderen krijgt net als bij de geprikten... En al die aderklachten...:unsure:

Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? :ROFLMAO:
Ja ik zou het niet weten🤣 heb het nu vaak geprobeerd en elke keer die bijwerkingen. Ben echt serieus!

Moet wel zeggen dat ik ook totaal niet tegen wiet of hasj kan. 2 haaltjes en ik ben helemaal weg van deze wereld en raak dan totaal in paniek

Ja ik zou het niet weten🤣 heb het nu vaak geprobeerd en elke keer die bijwerkingen. Ben echt serieus!

Moet wel zeggen dat ik ook totaal niet tegen wiet of hasj kan. 2 haaltjes en ik ben helemaal weg van deze wereld en raak dan totaal in paniek
Was het wel CBD wat je probeerde? :ROFLMAO:

Hmm okee, dan heeft wiet bij jou een psychotische uitwerking. Ooit weleens THC olie geprobeerd?

Was het wel CBD wat je probeerde? :ROFLMAO:

Hmm okee, dan heeft wiet bij jou een psychotische uitwerking. Ooit weleens THC olie geprobeerd?
Ja echt CBD van Medihemp.

Nee echte THC ga ik niet meer doen. Ben er zelfs bang van geworden

Oh ja Medihemp is wel goed merk... Sommige mensen zijn extra gevoelig ervoor, en die kunnen er eventueel wel baat bij hebben als de CBD olie extra word verdund met olijfolie.

Geldt ook voor THC olie, want het is bij THC olie eigenlijk niet de bedoeling om er stoned van te worden... Alhoewel ik zelf van blowen nauwelijks wat voel, maar bij de olie wel als ik genoeg druppels neem:ROFLMAO:

Als zeoliet niet van een schone bron/mijn afkomstig is, dan is deze al verzadigd met troep en kan ie niks meer opnemen. Ik weet niet waar die uit de dierenwinkel vandaan komt.
Kattebak vulling, zolang zeoliet droog is neemt het alles op ook afvalstoffen.
De verkoop praatjes zijn redelijk onzinnig en kloppen Maar half, schone mijn is leuk voor verkoop, maar ze graven gewoon met diesel machines en slaan de hopen ruw materiaal buiten op.

Oh ja Medihemp is wel goed merk... Sommige mensen zijn extra gevoelig ervoor, en die kunnen er eventueel wel baat bij hebben als de CBD olie extra word verdund met olijfolie.

Geldt ook voor THC olie, want het is bij THC olie eigenlijk niet de bedoeling om er stoned van te worden... Alhoewel ik zelf van blowen nauwelijks wat voel, maar bij de olie wel als ik genoeg druppels neem:ROFLMAO:
Ik ga misschien weer eens een poging wagen met olijfolie erbij. Wie weet? Maar er zit toch helemaal geen THC in die CBD olie's?

Iemand al selenium en jodium verhoogd? Kan ik van harte aanbevelen.

Tekort aan selenium geeft o.a. benauwdheid, gewrichtsklachten, spierklachten.
Jodium is altijd nodig in een detox programma (Dr. Mark Sircus). Niet de 150mcg die hier in dit landje geadviseerd wordt, maar meerdere druppels Lugol's van 6mg per stuk of voor de gevoeligen Nascent van 600mcg per druppel.

IVM / AVM + zink
12 mg of meer jodium
400 mcg of meer selenium [afhankelijk van de pijnen]

2gr. of meer vitamine C non-maïs.

Dat is mijn protocol op dit moment en niet ziek (geweest) al voel ik wel dat er wat speelt, in die zin dat er wat probeert beslag te leggen op ons.
Lichtelijk off topic maar wat zou een goede vitamine c zijn om te gebruiken? Ik heb tot nu toe altijd acerola poeder v Ron Fonteine

Lichtelijk off topic maar wat zou een goede vitamine c zijn om te gebruiken? Ik heb tot nu toe altijd acerola poeder v Ron Fonteine
Puur Ascorbine zuur als inhoud. Bonusan is mijn favoriet (in tablet vorm), niet de ontzuurde nemen.

Vind dit wel interessant, wij zijn met ivm en avm zwaar aan t ontgiften. Ik denk dat de energie van de kosmos daar ook aan bij draagt en de combinatie dus wellicht heviger uitpakt

Over griep van Danielle Stotijn👇🏻👇🏻

HERINNERING:

Griep is een reinigingsproces

Het enige wat we hoeven te doen is dit proces toe te staan.
Om het slijm dat rondhangt met bacteriën, toxines en zure ontstekingen die ervoor zorgen dat natrium van de cellen door de lymfe naar het bloed, via de lever en door de dikke darm, door de afvalverwerking te laten verwijderen .

We mogen weer leren werken met de universele energieën om het lichaam te helpen zichzelf te reinigen, wat het voortdurend doet.
In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, werkt het lichaam altijd voor je en niet tegen je.
Het werkt hard om je alkalisch en vrij van toxiciteit te houden door elke minuut van je leven de elektrolytactiviteit in evenwicht te houden.

Rond de volle manen en equinoxen wordt de aantrekkingskracht op de cellen versterkt, een geweldig geschenk om je te reinigen van al het vuil.
Wij in het Westen zien dit geschenk niet en denken dat elk symptoom is als een mug die moet worden geëlimineerd met een olifant.

We moeten naar symptomen kijken en zien dat ze een waarschuwingssignaal of een bericht zijn en dat we met deze berichten kunnen werken om de gezondheid van het lichaam te verbeteren.
Traditionele culturen zweten rond volle manen en equinoxen.
Hierdoor kan overtollig natrium via de huid aan de 3e long worden afgegeven. Verwijder overtollig natrium of zuur en de lever hoeft geen slijm meer aan te maken.
Zweten is vooral in deze tijd van het jaar van vitaal belang om je lever te ontlasten; je ontgiftingsorgaan.

Slijm wordt door de lever aangemaakt om gifstoffen, natrium en bacteriën vast te houden en dat is dus een goede zaak, maar om het uit het lichaam te krijgen moet je het niet onderdrukken, maar laat je het slijm gewoon verdunnen en verwijderen.

Hoe?
1. Door veel water te drinken en vloeibare maaltijden zoals bottenbouillon
2. Zoveel mogelijk zweten met sauna's en Epsom-zoutbaden.
3. Geweekt lijnzaad en lijnzaadwater, omdat dit helpt als een interne dweil en emmer bij het verwijderen van afval.
4. Rust en wees gewoon zonder te doen en zorg goed voor jezelf..
5. Houd de temperatuur laag als deze erg hoog is door koude sokken aan te trekken.
6. Ondersteun het lichaam met vitamine C, D en zink.

Het is het teveel aan natrium dat dat pijnlijke gevoel veroorzaakt als het tijdens volle maan uit de cellen in de lymfe wordt getrokken. Daarom zijn Epsom-zouten zo belangrijk bij het verwijderen van natrium. Het is ook de reden waarom degenen die veel sporten en zweten sneller herstellen van verkoudheid en griep, of ze zelden krijgen.

Door een naald vol thimerosal en aluminium in je lichaam te duwen, creëer je een cellulaire toestand die steeds giftiger wordt, wat leidt tot chronische ziekten.
Griep is een teken dat het lichaam gezond is.
Het is een teken dat het zichzelf nog kan reinigen.
Het is allemaal goed.

Ik geloof dat de kosmische zonneverschuiving de oorzaak is van de groep mensen die op dit moment een intense griep ervaart. Het is een grote zuivering en aantrekkingskracht van de giftige stoffen in de cellen van mensen. Nu zijn we aan het nivelleren.
De energieën maken de weg vrij voor hogere frequenties van licht om te kunnen integreren en vastgehouden te worden in het lichaam, omdat de frequentie van de aarde ook stijgt.
Alchemie van lagere frequentie in het lichaam veroorzaakt griep- of ascentiesymptomen met meer impact als gevolg van de buitenste zonneflits en kosmische verschuiving van energieën.
As within
So without
As above
So below

And so it is
Ik stuur je heel veel liefs licht en beterschap
Danïelle
🙏💗💫

Vind dit wel interessant, wij zijn met ivm en avm zwaar aan t ontgiften. Ik denk dat de energie van de kosmos daar ook aan bij draagt en de combinatie dus wellicht heviger uitpakt

Over griep van Danielle Stotijn👇🏻👇🏻

HERINNERING:

Griep is een reinigingsproces

Het enige wat we hoeven te doen is dit proces toe te staan.
Om het slijm dat rondhangt met bacteriën, toxines en zure ontstekingen die ervoor zorgen dat natrium van de cellen door de lymfe naar het bloed, via de lever en door de dikke darm, door de afvalverwerking te laten verwijderen .

We mogen weer leren werken met de universele energieën om het lichaam te helpen zichzelf te reinigen, wat het voortdurend doet.
In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, werkt het lichaam altijd voor je en niet tegen je.
Het werkt hard om je alkalisch en vrij van toxiciteit te houden door elke minuut van je leven de elektrolytactiviteit in evenwicht te houden.

Rond de volle manen en equinoxen wordt de aantrekkingskracht op de cellen versterkt, een geweldig geschenk om je te reinigen van al het vuil.
Wij in het Westen zien dit geschenk niet en denken dat elk symptoom is als een mug die moet worden geëlimineerd met een olifant.

We moeten naar symptomen kijken en zien dat ze een waarschuwingssignaal of een bericht zijn en dat we met deze berichten kunnen werken om de gezondheid van het lichaam te verbeteren.
Traditionele culturen zweten rond volle manen en equinoxen.
Hierdoor kan overtollig natrium via de huid aan de 3e long worden afgegeven. Verwijder overtollig natrium of zuur en de lever hoeft geen slijm meer aan te maken.
Zweten is vooral in deze tijd van het jaar van vitaal belang om je lever te ontlasten; je ontgiftingsorgaan.

Slijm wordt door de lever aangemaakt om gifstoffen, natrium en bacteriën vast te houden en dat is dus een goede zaak, maar om het uit het lichaam te krijgen moet je het niet onderdrukken, maar laat je het slijm gewoon verdunnen en verwijderen.

Hoe?
1. Door veel water te drinken en vloeibare maaltijden zoals bottenbouillon
2. Zoveel mogelijk zweten met sauna's en Epsom-zoutbaden.
3. Geweekt lijnzaad en lijnzaadwater, omdat dit helpt als een interne dweil en emmer bij het verwijderen van afval.
4. Rust en wees gewoon zonder te doen en zorg goed voor jezelf..
5. Houd de temperatuur laag als deze erg hoog is door koude sokken aan te trekken.
6. Ondersteun het lichaam met vitamine C, D en zink.

Het is het teveel aan natrium dat dat pijnlijke gevoel veroorzaakt als het tijdens volle maan uit de cellen in de lymfe wordt getrokken. Daarom zijn Epsom-zouten zo belangrijk bij het verwijderen van natrium. Het is ook de reden waarom degenen die veel sporten en zweten sneller herstellen van verkoudheid en griep, of ze zelden krijgen.

Door een naald vol thimerosal en aluminium in je lichaam te duwen, creëer je een cellulaire toestand die steeds giftiger wordt, wat leidt tot chronische ziekten.
Griep is een teken dat het lichaam gezond is.
Het is een teken dat het zichzelf nog kan reinigen.
Het is allemaal goed.

Ik geloof dat de kosmische zonneverschuiving de oorzaak is van de groep mensen die op dit moment een intense griep ervaart. Het is een grote zuivering en aantrekkingskracht van de giftige stoffen in de cellen van mensen. Nu zijn we aan het nivelleren.
De energieën maken de weg vrij voor hogere frequenties van licht om te kunnen integreren en vastgehouden te worden in het lichaam, omdat de frequentie van de aarde ook stijgt.
Alchemie van lagere frequentie in het lichaam veroorzaakt griep- of ascentiesymptomen met meer impact als gevolg van de buitenste zonneflits en kosmische verschuiving van energieën.
As within
So without
As above
So below

And so it is
Ik stuur je heel veel liefs licht en beterschap
Danïelle
🙏💗💫
Sorry gooi maar in de prullenbak, wazige Facebook Miep, met vriendschappelijk contact met de grootste nepper in de wakkere wereld dr Charlie Ward.....

Ik moet denken aan silicium? Staat me iets van bij dat het ook helpt bij zware metalen afvoeren.
Silicium helpt bij afvoeren van aluminium.
Zware metalen [zoals barium] worden afgevoerd door jodium.

@thijs Chlorella voert metalen niet af, maar maakt ze wel los. Zonder jodium kunnen de metalen dus ronddwalen door je lichaam. Niet aan te raden zonder jodium.

Wellicht dat je er zo slecht op reageert omdat ze misschien niet de juiste extraheermethode gebruiken? Velen gebruiken er [verkeerde] alcohol bij en het kan zijn dat jij daarop reageert.
Ik gebruik zelf liever niet de commerciële olieën [al was het alleen maar vanwege de prijs] maar die van Stichting Mediwiet of van Suver Nuver.
Bij Suver Nuver kan je voor een klein bedrag de basis olie bestellen.
[Ik weet niet zeker of dit nog kan want er is een rechtszaak geweest]
Acerola is prima als je er tegen kan [ik dus niet, maar dat heb ik meer met al die bessen], maar dat is bij alles het geval. Je kunt er alleen moeilijk in grammen vitamine C mee suppleren.
Ascorbinezuur is vaak van maïs. Dat is een allergeen en veelal genetische gemodificeerd. Maïs [en rijst] bevatten schillen die antinutriënten bevatten dus ervoor zorgen dat je opname van je voedingsstoffen vermindert.
Dat wordt dus een kwestie van proberen.
GMO-vrije vitamine C op basis van ascorbinezuur zijn er enkelen van:
https://nl.iherb.com/search?kw=vitamin c non gmo
Inmiddels heb ik zelf vitamine C van tapioca:
Er zijn ook Nederlandse winkels die dit hebben, dus je hoeft niet persé naar iHerb.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan