Ivermectine

Bij Suver Nuver kan je voor een klein bedrag de basis olie bestellen.
[Ik weet niet zeker of dit nog kan want er is een rechtszaak geweest]
Nee, kan niet meer helaas.

Nee, kan niet meer helaas.
Vreemd, want de bestelpagina werkt nog wel. Ik zal het eens nader bekijken.

Edit: ik kan een bestelling invoeren en deze wordt per email bevestigd. Nergens een melding dat verkoop niet mogelijk is.
Wel zou er uitverkoop zijn. Wellicht is er bepaald dat de bestaande voorraad verkocht mag worden?

Laatst bewerkt:
Sorry gooi maar in de prullenbak, wazige Facebook Miep, met vriendschappelijk contact met de grootste nepper in de wakkere wereld dr Charlie Ward.....

Ja I know
Daarin is ze totaal fout.
Daar gaat het nu niet om. Op spiritueel niveau heeft zij echt interessante dingen te melden. En dat vond ik hierin😌

• Leuk
Waarderingen: Heks
Ja I know
Daarin is ze totaal fout.
Daar gaat het nu niet om. Op spiritueel niveau heeft zij echt interessante dingen te melden. En dat vond ik hierin😌
Sorry rechtlijnig een beetje fout is gewoon fout, Daarnaast is ze transformatie coach en dus komen we weer op het oude probleem terug, een vrouwen dingetje die overal voor vallen, dit is net als velem in deze categorie een satanische muts die je heel ver van je af moet duwen

Oh ja Medihemp is wel goed merk... Sommige mensen zijn extra gevoelig ervoor, en die kunnen er eventueel wel baat bij hebben als de CBD olie extra word verdund met olijfolie.

Geldt ook voor THC olie, want het is bij THC olie eigenlijk niet de bedoeling om er stoned van te worden... Alhoewel ik zelf van blowen nauwelijks wat voel, maar bij de olie wel als ik genoeg druppels neem:ROFLMAO:
Hier 'zelfgestookte' bio THC/CBD-olijfolie van AF NorthStar.
Supermakkelijk plantje dat gewoon op zolder onder het zolderraam op daglicht groeit als het warm genoeg is vanaf mei/juni.
We smeren het op de huid zodat het sneller werkt en ook weer sneller het lichaam verlaat.
Lekker muziekje erbij en dan heeeeeeel relaaaaxxxedddd mannnn 🙃

Hier 'zelfgestookte' bio THC/CBD-olijfolie van AF NorthStar.
Supermakkelijk plantje dat gewoon op zolder onder het zolderraam op daglicht groeit als het warm genoeg is vanaf mei/juni.
We smeren het op de huid zodat het sneller werkt en ook weer sneller het lichaam verlaat.
Lekker muziekje erbij en dan heeeeeeel relaaaaxxxedddd mannnn 🙃
Is het mentaal ook werkzaam als je het op de huid smeert? Ik heb daar nog nooit van gehoord. Ik weet wel dat THC olie uiteraard heel goed is voor de huid.

Is het mentaal ook werkzaam als je het op de huid smeert? Ik heb daar nog nooit van gehoord. Ik weet wel dat THC olie uiteraard heel goed is voor de huid.
Absoluut! Maar niet bij iedereen bij dezelfde dosering even sterk. Kwestie van uitproberen.
De bekende wiet/THC-geur verdwijnt trouwens supersnel bij insmeren op de huid.
We vonden het oraal innemen een probleem omdat je dan slecht kunt doseren en je eventueel een veel te sterke en te langdurende werking ondergaat.
Op de huid smeren lost dat op. Gemakkelijk te controleren.
Werking te zwak? Even nog wat meer smeren.
Huid aan de binnenzijde van de onderarmen neemt gemakkelijk op is onze ervaring.
Bij eigen 'stook' is de hoeveelheid ook geen probleem.
Een liter heb je dan al gauw met een paar plantjes en totale kosten van rond de 30-40 euro.

Absoluut! Maar niet bij iedereen bij dezelfde dosering even sterk. Kwestie van uitproberen.
We vonden het oraal innemen een probleem omdat je dan slecht kunt doseren en je eventueel een veel te sterke en te langdurende werking ondergaat.
Huid aan de binnenzijde van de onderarmen neemt gemakkelijk op is onze ervaring.
Een liter heb je dan al gauw met een paar plantjes en totale kosten van rond de 30-40 euro.
Oh ja, natuurlijk! Als je op de polsen smeert word de olie ook opgenomen via de bloedvaten. Ik ga dat met mijn olie ook een keer uitproberen. Ik gebruik die olie net zoals CBD met een pipetflesje gemengd met olijfolie. Het doseren gaat met zo'n pipetje wel makkelijk per druppel onder de tong.

• Leuk
Waarderingen: Surv
Ik heb ook zo'n bekende brief van Postnl gekregen en dacht: pech! Ik heb Roli geschreven dat mijn laatste bestelling in beslag genomen is en hij meldde zich direct terug en zei droog: Hoe kan het zijn dat ze een zending die nog niet eens in Nederland is, in beslag hebben genomen? En inderdaad de track& trace loopt nog. Ik ga dus geduldig afwachten. Nadat ik heel hard gelachen heb over de bluf van Postnl. Wat daar ook achter zit. Oude/bekende adressen die eenmaal via EMS geleverd hebben gekregen???
En ja hoor: pakket is vandaag gewoon bezorgd!

ik weet niet hoe jullie dat doen, maar je hebt ongeveer 15 tot 20 ml bij 50 gram plantmateriaal, wat je dan x 5 doet met olijfolie, maar geen liters of maak je maceraten?

ik weet niet hoe jullie dat doen, maar je hebt ongeveer 15 tot 20 ml bij 50 gram plantmateriaal, wat je dan x 5 doet met olijfolie, maar geen liters of maak je maceraten?
Ik gebruik 20 gram aan plantmateriaal per 10 ml olie. Dus 20 gram door de alcohol trekken, dan alcohol verdampen, en dan dat donkere spul wat overblijft aanlengen en mixen met 10 ml olijfolie.

Bijv. 50 gr of meer gedroogde THC+CDB-toppen in een glazen pot een dag in de vriezer zetten. Dan barsten de plantencelstructuren door de vrieskou. Terwijl het plantmateriaal nog bevroren is fijnstampen in de pot en dan een halve liter olijfolie toevoegen. Een aantal weken laten rijpen in de pot en de olijfolie met het plantmateriaal dagelijks even in beweging brengen. Daarna filteren en bottelen. Eventueel de olie verwarmen voor een hoger THC-gehalte.

Het eerst laten bevriezen van plantmateriaal werkt ook uitstekend bij alcoholtincturen. Daarbij gebruik ik dan 96% bio alcohol van de De Cruydhof. Het plantmateriaal kan gelijk voor het invriezen in de alcohol gezet worden. Alcohol bevriest pas bij onder de honderd graden C. Tussendoor, bijv. na 1 dag, stamp ik dan het bevroeren plantmateriaal in de alcohol fijn en is de tinctuur na 3 dagen invriezen klaar voor gebruik.

Bijv. 50 gr of meer gedroogde THC+CDB-toppen in een glazen pot een dag in de vriezer zetten. Dan barsten de plantencelstructuren door de vrieskou. Terwijl het plantmateriaal nog bevroren is fijnstampen in de pot en dan een halve liter olijfolie toevoegen. Een aantal weken laten rijpen in de pot en de olijfolie met het plantmateriaal dagelijks even in beweging brengen. Daarna filteren en bottelen. Eventueel de olie verwarmen voor een hoger THC-gehalte.

Het eerst laten bevriezen van plantmateriaal werkt ook uitstekend bij alcoholtincturen. Daarbij gebruik ik dan 96% bio alcohol van de De Cruydhof. Het plantmateriaal kan gelijk voor het invriezen in de alcohol gezet worden. Alcohol bevriest pas bij onder de honderd graden C. Tussendoor, bijv. na 1 dag, stamp ik dan het bevroeren plantmateriaal in de alcohol fijn en is de tinctuur na 3 dagen invriezen klaar voor gebruik.
Uitstekend idee, moet ik zeker de volgende keer ook eens zo proberen. Ik laat de toppen alleen in de olijfolie trekken voor pakweg een maand, maar dit lijkt mij idd beter
Let maar niet op de blatende onwetende schaapjes hoor, ze weten niet beter laat staan dat ze het ooit eens gedaan/gemaakt hebben.😉

• Haha
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.546
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan