KefirKev
Well-known member
Dat is achterlijk duur! Waarom bestel je niet gewoon hier via Roli? Voor een potje met 100 pillen betaal je gemiddeld een tientje.Nog niets, heb nog niet besloten. Deze persoon vraagt 70,00 voor 24stuks van 6gr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is achterlijk duur! Waarom bestel je niet gewoon hier via Roli? Voor een potje met 100 pillen betaal je gemiddeld een tientje.Nog niets, heb nog niet besloten. Deze persoon vraagt 70,00 voor 24stuks van 6gr.
Op het gemakkie een paar bestellingen doen. Komen er altijd wel aan.Haha weer een gevalletje niet-genoeg-nadenken van mij dan. Ik heb er soms ook last van (net als die vaxxers). Bedankt voor de input! Ga ik doen.
Joder wat een afzetter..Dat komt neer op ca 250€ voor een potje waar wij ca 10€ voor betalenNog niets, heb nog niet besloten. Deze persoon vraagt 70,00 voor 24stuks van 6gr.
meestal 5mgHallo, vorig jaar heb ik via de VIP link ivm kunnen bestellen en heb het ook binnen gekregen. Heel veel dank daarvoor! Nu zou ik alleen willen weten hoeveel mg 1 tabletje bevat. Dat staat nl. nergens. Alvast bedankt!
Leek mij ook, maar ik hou liever een slag om de arm vanwege disclaimersNiet meestal, altijd 5 mg per tablet.
Mike
Hoeveelheid 5 mg staat doorgaans in heeeel kleine lettertjes tussen het chineesLeek mij ook, maar ik hou liever een slag om de arm vanwege disclaimers
Zie het nu ook. Dank je! Moet het eerst innemen om mijn zicht te verbeteren, ha ha...Hoeveelheid 5 mg staat doorgaans in heeeel kleine lettertjes tussen het chinees
Ze bedoelen waarschijnlijk injectie vaccinatie mrnaer is iemand die beweert dat ivm onvruchtbaarheid zou kunnen veroorzaken. Bekend hier of nog nooit over gelezen?
nee, steriel door IVMZe bedoelen waarschijnlijk injectie vaccinatie mrna
Is onzin complot theorie van vaxinazis denk iknee, steriel door IVM
ook niet, hij is antivaxIs onzin complot theorie van vaxinazis denk ik
Als het zo zou zijn staat dat in de bijsluiter en daar staan vrijwel geen bijwerkingenook niet, hij is antivax
Ik heb een Nederlandse bijsluiter een keertje gedownload (voor 3mg tabletten):er is iemand die beweert dat ivm onvruchtbaarheid zou kunnen veroorzaken. Bekend hier of nog nooit over gelezen?