Luz
Well-known member
IVMer staat avm en ivm?? welke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
IVMer staat avm en ivm?? welke?
Hear hearMaar ook anti-IVM! Er wordt ontzettend veel disinfo verspreid door lui met een veel te groot ego. In de alternatieve wereld barst het van de opgeblazen ego's, vooral onder hen die zich 'spiritueel' noemen. Be careful who you follow (Q).
Mike
Oh nu ineens wel? Waar moet je dan zijn voor je info? Op JOUW forum? Met door JOUW goedgekeurde info?FB en TG moet je sowieso allebei weg van blijven. Grote bron van disinfo en duivelse dwaalsporen!
Mike
Wahahahahahaha, sorry ik moet even lachen.Geloof niet alles wat je hoort of leest.
Mike
Och dat zeiden ze ook over de corona vaccinaties en toen was het wel zo. Wat is het verschil? Het ene past in je straatje en het andere niet? Beiden zijn in feite middelen waar je niet precies van weet wat er in zit en wat het op de lange termijn met je doet. Au!er is iemand die beweert dat ivm onvruchtbaarheid zou kunnen veroorzaken. Bekend hier of nog nooit over gelezen?
Wat zwaarderIs niet zo, is wel een kwestie van goed wegen paard is wat zwaarder
'' Grappig' dat je het zegt.Hi,
Vraagje, heb een vriend een tijdje terug ivm gegeven als voorraad. Nu heeft hij het al gebruikt en sindsdien heeft hij ontstoken, prikkende ogen. Bij de huisarts een druppeltje gekregen, maar het gaat niet over. Kan dit door ivm ontstaan? Dat er teveel afvalstoffen afgevoerd moeten worden en het lichaam dat niet aankan?
Dus je ogen zijn niet vooruit gegaan? Eigenlijk wil ik het zelf om die reden gaan slikken nl.. Moet nog ff een goed moment vinden, dat ik niet aan het detoxen ben als ik genoeg te doen heb de volgende dag.'' Grappig' dat je het zegt.
Sinds dat ik Ievermectine gebruik heb ik last van tranende ligt prikkende ogen. Verder geen punt, maar toch. Ik zie ( heb wel lees brilleke nodig) zoals altijd goed en zeker voor veraf zien heb ik totaal geen problemen.