Ivermectine

Vit C en IVM/AVM

Smartshops geven een tip mee bij gebruik van psychedelica om een 'bad trip' snel en gemakkelijk te kunnen onderbreken: een paar gram vit C poeder innemen.

Een vriendin die chemo's gaat doen vertelt dat haar afgeraden wordt tijdens een chemo-kuur extra vit C te gebruiken omdat dat de werking van chemo's neutraliseert. :unsure:
Ze gaat ook IVM gebruiken tijdens de chemo's :)

Gisteren ervoer ik een krachtige detox reactie - 4e dag IVM 3 tabletten p/d - die ik ondersteund heb met extra vit C.
Is er misschien een link tussen vit C en IVM/AVM waarbij de werking van IVM/AVM door extra vit C (tijdelijk) geneutraliseerd wordt? :unsure:

De vraagstelling over de wisselwerking tussen vit. C en IVM/AVM is verkeerd. De reden waarom vit. C wordt afgeraden bij chemo is omdat het de 'effectiviteit' van chemo zou verminderen, een contrainducatie dus. M.a w. chemo is volkomen toxisch en vit. C gaat de toxiciteit van dit VERDUNDE MOSTERDGAS tegen. IVM/AVM is, indien de gebruikelijke dosering wotdt aangehouden, niet toxisch en dus is er ook geen contraindicatie. Sterker nog, aangezien ze beide sterk ontgiftend zijn vullen ze elkaar zelfs aan!

Mike

Laatst bewerkt:
De vraagstelling over de wisselwerking tussen vit. C en IVM/AVM is verkeerd. De reden waarom vit. C wordt afgeraden bij chemo is omdat het de 'effectiviteit' van chemo zou verminderen, een contrainducatie dus. M.a w. chemo is volkomen toxisch en vit. C gaat de toxiciteit van dit VERDUNDE MOSTERDGAS tegen. IVM/AVM is, indien de gebruikelijke dosering wotdt aangehouden, niet toxisch en dus is er ook geen contraindicatie. Sterker nog, aangezien ze beide sterk ontgiftend zijn vullen ze elkaar zelfs aan!

Mike
Onderzoek bevestigd dit:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34887362/

Oncologen weten donders goed dat chemo niet helpt. Het is puur vergif en vernietigt je immuunsysteem, wat je juist hard nodig hebt als je ziek bent. Chemo is slechts in 2-3% van de gevallen effectief blijkt uit onderzoek. Maar ja aan een kankerpatient die chemo neemt, verdient Big Pharma 300K, terwijl vitamine C vrijwel niets kost. Zorgverzekeraars vergoeden wel chemo, maar effectieve intraveneus toegediende vitamine C niet. Zo ziek is deze maatschappij en zo ver gaat de macht van Big Pharma. Het boek “Dodelijke medicijnen” van Peter Goetsche geeft een onthutsende inkijk in de maffiapraktijken van Big Pharma.

Nee, want ze stellen dat er sprake is van toxiciteit van IVM zelf.

Mike
Wat zien die wetenschappers?
Cellen die 'beschadigd raken' of vergiftigde cellen die opgeruimd worden?
Bij opruimen helpt dan weer vit C.
Het zal wellicht de interpretatie van wat ze zien zijn waar ze de mist in gaan.

Een bestelling bij Roli is nog 'onderweg'... vorige allemaal goed ontvangen.

Heb nog 1 vraag, deze volgens mij ook bij een lezing behandeld, maar niet genoteerd:
Ivermectine helpt ook bij gevaccineerden (spijt)? maar dan wel zsm, hoe korter de periode, hoe beter. Is er een bepaalde 'tijdsduur' waarna het niet meer werkt? Alvast dank voor feedback.

Het vaccin is experimenteel, de behandeling is dat ook. Niets doen is geen optie, we moeten hulp bieden daar waar nodig. Garanties zijn echter niet te geven, protocollen evenmin.

Mike

Vorig weekend 2 dagen ziek op bed gelegen met griepverschijnselen, superberoerd. Daarna nog 2 dagen lusteloos en een paar dagen hoesten. Het rare is dat ik nu na ongeveer een week al 2 dagen mijn reuk en smaak kwijt ben. Mede door de ivermectine en andere supplementen ben ik er snel bovenop gekomen, maar het reukverlies vind ik vreemd. Ik supplementeer zink bij.

Joost

Ik had ook voor ongeveer 1,5 week een griep te pakken gekregen met keelpijn, verstopte holtes, hoesten, duf gevoel etc... Ik heb toen dagelijks een combinatie van Quercetine (minstens 4000 mg), zinkmethionine (3x15mg), selenium, en NAC genomen. En uiteraard veel vitC en magnesium. Sommige dagen wisselde ik de Quercetine af met 6 pilletjes IVM. Ook smeerde en consumeerde ik diverse etherische oliën.

De griep is uiteindelijk verandert in een verkoudheid en inmiddels is de verkoudheid grotendeels verdwenen.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik sinds de herfst/winter niet meer zo goed tegen AVM kan. Afgelopen zomer had ik er ontzettend veel baat bij, gaf het veel energie, maar sinds dat het kouder is word ik er alleen maar moe van... Bij IVM heb ik daar minder last van. Is IVM/AVM een soort tropenpil? Werkt het beter bij warm weer?

Fenbendazole neem ik soms ook in, dat valt bij mij heel goed en geeft energie.

• Thanks
Waarderingen: gse
Ik had ook voor ongeveer 1,5 week een griep te pakken gekregen met keelpijn, verstopte holtes, hoesten, duf gevoel etc... Ik heb toen dagelijks een combinatie van Quercetine (minstens 4000 mg), zinkmethionine (3x15mg), selenium, en NAC genomen. En uiteraard veel vitC en magnesium. Sommige dagen wisselde ik de Quercetine af met 6 pilletjes IVM. Ook smeerde en consumeerde ik diverse etherische oliën.

De griep is uiteindelijk verandert in een verkoudheid en inmiddels is de verkoudheid grotendeels verdwenen.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik sinds de herfst/winter niet meer zo goed tegen AVM kan. Afgelopen zomer had ik er ontzettend veel baat bij, gaf het veel energie, maar sinds dat het kouder is word ik er alleen maar moe van... Bij IVM heb ik daar minder last van. Is IVM/AVM een soort tropenpil? Werkt het beter bij warm weer?

Fenbendazole neem ik soms ook in, dat valt bij mij heel goed en geeft energie.
Alles werkt beter als het warm is. In een artikel van Ray Peat las ik dat hij in de zomer maar 1/4de dosis van zijn schildklier medicatie(NDT geloof ik) pakt om dezelfde lichaamstemperatuur te behouden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan