Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja gaat idd goed op dat spul.Afgelopen 2 dagen 3 IVM + 3 AVM
Tuuut tuuuuut, vvvrooemmmm!
Lijkt wel speed!
Effe Roli vragen wat er nog meer in zit?
Ook. 'Mouches volantes' in de ogen die lijken te verminderen, helderder zicht, zie lichtflitsen en (gekleurde) lichtstippels, veel minder jeuk, en ik moet mezelf wel wat 'dempen', rustig zien te houden, om niet te alle dagen heel druk en te moe te wordenJa gaat idd goed op dat spul.
Ik moet dan ook soms wat dagen 'bij komen'. Heb jij dat ook?
Heb jij verder geen verschijnselen? Ik heb vaak veel lichtflitsen in de avond [te moe?] en ondertussen overal jeuk en uitslag. Nog even en de parasieten komen uit me?
Herkenbaar.Ook. 'Mouches volantes' in de ogen die lijken te verminderen, helderder zicht, zie lichtflitsen en (gekleurde) lichtstippels, veel minder jeuk, en ik moet mezelf wel wat 'dempen', rustig zien te houden, om niet te alle dagen heel druk te te worden
Energiemangement
Ja, ook herkenbaar.Herkenbaar.
Energiemanagement is een leerproces voor me.
Jeuk was vanochtend heel erg [na 2 dagen zonder IVM/AVM]. Vanochtend 1 pil [5mg] en jeuk verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ik vermoed allemaal oude zooi die op geen enkele andere manier eruit is gekomen al die jaren, maar ook iets met shedding omdat ik wel opvallende verschijnselen had na contact met geprikten.
Chronische depressie [dysthymie] raakt ook foetsie.
Originele rapport gevonden.Al is de leugen nog zo snel....
Het Japans farmaceutisch bedrijf Kowa Co Ltd zei dat het antiparasitaire medicijn Ivermectine effectief is bevonden voor de behandeling van de Omicron-variant van COVID-19
Japan's Kowa says ivermectin effective against Omicron in phase III trial
Japanese trading and pharmaceutical company Kowa Co Ltd said on Monday anti-parasite drug ivermectin has been found effective for treating the Omicron variant of COVID-19 in a Phase III trial.www.reuters.com
Originele rapport gevonden.
Nu eens zien wie dit kan vertalen.
Goochel beter links laten liggen. Is alleen maar een verzamelaar van data.Wat goed, Edwin
Ik had het ook vertaald met Google translate
Maar jouw versie is vele malen beter leesbaar.
Wat goed, Edwin
Ik had het ook vertaald met Google translate
Maar jouw versie is vele malen beter leesbaar.
Die cycli heb ik inderdaad ook aan gedacht. Het valt me op dat na enkele dagen geen IVM/AVM er behoefte lijkt te ontstaan of [anders gezegd] de klachten weer terug komen en toenemen.Ja, ook herkenbaar.
En liever genoeg of iets meer dan te weinig energie!
Ja, jeuk weg, top!
Misschien dat IVM/AVM een tijd lang achter elkaar gebruikt moet worden om jeuk structureel uit te bannen?
Is daar informatie over?
Misschien in samenhang met vermeerderingscycli van bepaalde parasieten oid?
Kan ik me voorstellen!
Geen of weinig energie hebben ervaar ik zelf vaak als nogal deprimerend.
Heb ik nog niet duidleijk.Merkte jij nog verschil bij innemen nuchter of met vet?
Volgens mij was dat precies andersomHad gelezen dat het ingenomen op de nuchtere maag meer in het bloed zou zitten en samen met vet meer in de darmen, maar dat heb ik nog niet duidelijk zo beleefd.
UPDATE - Reuters has updated the title and the content of the article after initial publishing. Now says ivermectin showed "antiviral effect" instead of "effective" against Omicron.Al is de leugen nog zo snel....
Het Japans farmaceutisch bedrijf Kowa Co Ltd zei dat het antiparasitaire medicijn Ivermectine effectief is bevonden voor de behandeling van de Omicron-variant van COVID-19
Japan's Kowa says ivermectin effective against Omicron in phase III trial
Japanese trading and pharmaceutical company Kowa Co Ltd said on Monday anti-parasite drug ivermectin has been found effective for treating the Omicron variant of COVID-19 in a Phase III trial.www.reuters.com
Een vriendin is een week pittig ziek geweest en nu weer beter .
Maar ze heeft sinds de laatste 4 ziektedagen dag en nacht pijn aan haar heup!
Morgen naar de dokter.