Ivermectine

De dreiging is nog niet voorbij, zeker niet nu de Deep Srate in een hoek gedreven wordt. Zorg dat je voldoende IVM in huis hebt!

Bill Gates, playing God again. Trying to depopulate mosquitoes, By introducing genetically altered mosquitoes, ostensibly to reduce disease?

What happens when the “genetically altered mosquitoes” land on a human arm and make an injection?
I bet that’s the REAL purpose of this, to INJECT HUMANS with genetically altered material
Pro tip: if you really DO want to reduce disease from mosquitoes and other parasites?
#IvermectinWorks
theepochtimes.com/genetically-

Mike

Ik ben nog steeds verkouden, maar ik heb plots ook een koortslip gekregen... Dat heb ik normaal gesproken nooit... Hoe ontstaat zoiets?
Oh koortslip dat is zo irritant, vroeger heel vaak gehad. Dat heeft meestal met een verlaagde weerstand te maken werd mij dan verteld.
Ik heb sinds gister steeds een bloedneus.. ineens nadat ze weer zijn gaan sproeien lijkt wel🤔

Oh koortslip dat is zo irritant, vroeger heel vaak gehad. Dat heeft meestal met een verlaagde weerstand te maken werd mij dan verteld.
Ik heb sinds gister steeds een bloedneus.. ineens nadat ze weer zijn gaan sproeien lijkt wel🤔
Bloedneus had ik voor drie weken geleden heel vaak, kan het niet plaatsen en hou het maar bij ontgifting omdat ik het ook heb nadat ik me een paar dagen wat minder fit heb gevoeld.

BPOC 2020

https://bpoc2020.nl/news/studie-ivermectine-effectief/

Achtergrond: Ivermectine heeft verschillende werkingsmechanismen aangetoond die mogelijk beschermen tegen zowel infectie met coronavirusziekte 2019 (COVID-19) als COVID-19-gerelateerde comorbiditeiten. Op basis van de onderzoeken die de werkzaamheid bij profylaxe suggereren in combinatie met het bekende veiligheidsprofiel van ivermectine, werd een stadsbreed preventieprogramma met ivermectine voor COVID-19 geïmplementeerd in Itajaí, een zuidelijke stad in Brazilië in de staat Santa Catarina. Het doel van deze studie was om de impact van regelmatig gebruik van ivermectine op de daaropvolgende COVID-19-infectie en sterftecijfers te evalueren.
Conclusie: In deze grote PSM-studie werd regelmatig gebruik van ivermectine als profylactisch middel geassocieerd met significant verminderde COVID-19-infectie, ziekenhuisopname en sterftecijfers.
Lees hier de gehele studie (Engels)

Heb een paar maanden last van een bloedneus, meestal alleen na het snuiten even. Ik denk dat het slijmvlies is aangetast en/of dunner, iets anders kan ik niet bedenken. Voor de rest voel ik me prima.

Mijn weerstand is idd lager... Komt wss ook omdat ik de laatste maanden niet meer heb gesport omdat ik m'n abbo op de sportschool had opgezegd ivm QR code destijds...
Ja, die zooi in de lucht geeft rare klachten bij mensen...

Heb zelf nog niet bekeken.

Hoe WHO adviseur draait en zo toelating pandemie-beëindigend, effectief en veilig medicijn verhindert (video)​

Korte docu (NL ondertiteld) over hoe Dr. Andrew Hill op het laatste moment 180º draaide en tégen de bewezen werking van Ivermectine adviseerde en gebruik ervan afraadde. Met desastreuze gevolgen.​

Was benieuwd naar methodiek om spirochetenziekten, bijv. malaria, ziekte van Weil, syfilis, ziekte van Lyme, met IVM te behandelen en toen gaan zoeken op IVM-behandeling van malaria.
Gevonden dat ze dat een beetje verstopt hebben onder de noemer 'IVERMAL (protocol)'.
Als je daarop zoekt gaat er een wereld voor je open.

Mijn kleinkind (21, 2 geprikt) was weer een beetje ziek. Iemand was naar Carnaval geweest, stond te hoesten en te proesten op het werk en heeft haar "aangestoken". Ze heeft nooit hoofdpijn maar nu kreeg ze dat dus wel, ze noemt het zelf "geen gewone hoofdpijn". dus in haar beleving geen griepje of verkoudheid. Verder was ze gelukkig niet erg ziek.
Ze vertelde het niet tijdens de problemen maar pas toen het weer voorbij was. Ik vaag me af of ze "ten tijde van" misschien Ivermectine had moeten slikken (heeft ze in huis). Lijkt me wel. Maar dat deed ze niet omdat ze momenteel ook homeopatisch behandeld wordt voor exceem.
Het lijkt me voor een volgende keer dat dat wel tegelijk kan worden ingenomen.

Ik zelf ben niet gevacced en ben niet ziek geweest.

Hoe WHO adviseur draait en toelating pandemie-beëindigend, effectief en veilig medicijn verhindert. Meer dan een jaar geleden waren er voldoende peer-reviewed, gerandomiseerde gecontroleerde onderzoeken die sterke bewijzen leverden voor de werkzaamheid van ivermectine als een behandeling voor COVID in elke ziektefase.

De hoofdauteur Dr. Andrew Hill van de Universiteit van Liverpool schreef een document over deze vele studies voor de COVID Guideline Development Group van de Wereldgezondheidsorganisatie. Hill was een vroege en fervente voorstander van ivermectine. Zijn paper toonde aan dat ivermectine het aantal sterfgevallen met 75% zou kunnen verminderen als het over de hele wereld zou worden gebruikt.

Op onverklaarbare wijze verscheen het artikel enkele dagen voor de publicatie op een voordrukserver, waarbij de conclusies waren gewijzigd. In plaats van te concluderen dat ivermectine - een van de veiligste en goedkoopste geneesmiddelen ter wereld - wereldwijd zou moeten worden ingevoerd.

Mike

Mijn ouders wezen mij op deze uitzending over Ivermectine.
Deze tabletten zijn slecht blablabla, vele mensen belanden hierdoor in het ziekenhuis, werkt niet tegen cojona en komen van criminelen uit............

Jawel, Rusland :ROFLMAO:

Pointer stuit op een crimineel netwerk uit Rusland dat miljoenen verdient aan onlinehandel in een vermeend coronamedicijn. Er is geen bewijs dat dit middel, ivermectine, helpt tegen Covid. De criminelen gaan ver om het aan de man te brengen. Ze hacken de websites van Nederlandse fysio's en kinderboerderijen om bezoekers naar hun online nepapotheken te trekken. Nederland speelt een bedenkelijke rol in de handel. Nederlandse hostingbedrijven faciliteren de illegale websites, en het betalingsverkeer brengt de journalisten via Rusland en India terug naar de Amsterdamse Zuidas.

dr. Dave Martin has claimed the applications for FDA authorization and their patent applications which mandate that the ingredients of the jab must be listed but they are absent. Required tests on live lab animals were discontinued after all of the animals died. But humans must accept the jabs or get fired ??? ref. https://www.bitchute.com/video/9HxsE5llViby/.

Numerous immediate adverse reactions have occurred after jabs, including fatal strokes by pilots of commercial airlines. The jabs are safe ??

Ivermectin is claimed to be available from India.

For Ziverdo Kit (Zinc, IVM, DOXy) https://www.genericcures.com/product/ziverdo-kit/

"The Benefits Are Profound" - Prophylactic Ivermectin Showed a 90% Reduction in Hospitalization and Death

Dr. Pierre Kory: [In June of 2020 in Itajaí, Brazil], they offered every single inhabitant of the city — 220,000 people — the opportunity to take ivermectin twice a month. 166,000 patients signed up for that and took their ivermectin twice a month. And what they noticed [is that] out of the 166,000 that signed up, 113k took ivermectin and the other ~50,000 did not... They recorded in very accurate and painstaking detail using digital computerized records over a six-month period, [and there] was up to a 90 to 100% reduction in hospitalizations and deaths for those who took ivermectin. It's an astounding result in a massive population-based study or experiment."

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan