Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niemand volgen, maar de waarheid weten via feiten en logica.Yep, die ging een aantal maanden geleden rond. Be careful who you follow zou ik zeggen.
Na alle positieve aantoonbare feitelijke berichten over de werkzaamheid van ivm, moet er toch een tegengeluid komen. Ik vind t een lachertje. Toch leuk geprobeerd...
#debunked #factchecking #ivermectinworks
Niemand volgen, maar de waarheid weten via feiten en logica.
Spacebusters heeft 17 geheel correcte video's over de corona / virus hoax gemaakt en ziet het hier ook weer zeer scherp met de video: IVERMECTIN: FRIEND OR FOE?
Griep/covid, verkoudheid, waterpokken en meer zijn een detox van ons lichaam.
De 'ziekteverschijnselen' zijn de genezing. Die moet je niet eens willen onderbreken.
Doe je dat wel dan wordt je later erger ziek en blijf je die detox onderdrukken dan lijd dat tot de dood.
Ivermectine is behoorlijk giftig en als je dat neemt stopt je lichaam met de detox (griep/'covid') omdat het elders zwaarder vergiftigd word.
Ivermectine werkt enkel tegen parasieten. Parasieten eten onder andere zware metalen en zijn daarmee juist nuttig.
Ivermectine dood parasieten en de lijken daarvan ontbinden en de zware metalen komen weer vrij in ons lichaam. Er zijn betere manieren om van je parasieten af te komen en uit je lichaam te halen met zware metalen en al.
Ivermectine dus hooguit als noodmiddel gebruiken bij parasieten, niet bij 'Covid' of griep!
De mainstream media heeft over Ivermectine niet gelogen.
Over de veiligheid ook al zou je het al niet eens moeten willen gebruiken:
Ivermectin
should we rethink its toxicity?
pagina 7: De dosis in het Zelenko protocol is gevaarlijk hoog.
(Zelenko is een oplichter, een gatekeeper die de virusleugen in stand houd)
pagina 33: er is tot 2009 geen onderzoek gedaan naar de veiligheid van Ivermectine bij mensen.Is daar inmiddels wel onderzoek naar gedaan? Ik kon het niet vinden.
"Ivermectin has been given to millions of poor people in the developing
world.
This does not imply, despite the billions of doses given over 3 decades,
that Ivermectin is a safe drug.
• It is assumed to be safe, but this claim is not backed by adequately
powered clinical trials in the developed world, or by adverse e ects
monitoring in the developing world.
• The symptoms associated with Ivermectin toxicity suggest that it adversely
a ects the Central Nervous System.
• Additionally, there are concerns of genotoxicity as well as concerns related
to human fertility.
• Care should be exercised when prescribing Ivermectin as either
prophylaxis or as treatment."
Lees aub mijn post hierboven, want waarom zou je überhaupt iets nemen?Het Zelenko-protocol bestaat uit HCQ, zink en het antibioticum azitromycine. Hieruit maak ik op dat een zinkionofoor samen kan gaan met een antibioticum. Zowel IVM als quercetine zijn zinkionoforen en gaan dus wel degelijk samen met ab.
Mike
Jij gaat de zonsopgang niet halen hier op hier forum met zulke verhalen.Niemand volgen, maar de waarheid weten via feiten en logica.
Spacebusters heeft 17 geheel correcte video's over de corona / virus hoax gemaakt en ziet het hier ook weer zeer scherp met de video: IVERMECTIN: FRIEND OR FOE?
Griep/covid, verkoudheid, waterpokken en meer zijn een detox van ons lichaam.
De 'ziekteverschijnselen' zijn de genezing. Die moet je niet eens willen onderbreken.
Doe je dat wel dan wordt je later erger ziek en blijf je die detox onderdrukken dan lijd dat tot de dood.
Ivermectine is behoorlijk giftig en als je dat neemt stopt je lichaam met de detox (griep/'covid') omdat het elders zwaarder vergiftigd word.
Ivermectine werkt enkel tegen parasieten. Parasieten eten onder andere zware metalen en zijn daarmee juist nuttig.
Ivermectine dood parasieten en de lijken daarvan ontbinden en de zware metalen komen weer vrij in ons lichaam. Er zijn betere manieren om van je parasieten af te komen en uit je lichaam te halen met zware metalen en al.
Ivermectine dus hooguit als noodmiddel gebruiken bij parasieten, niet bij 'Covid' of griep!
De mainstream media heeft over Ivermectine niet gelogen.
Over de veiligheid ook al zou je het al niet eens moeten willen gebruiken:
Ivermectin
should we rethink its toxicity?
pagina 7: De dosis in het Zelenko protocol is gevaarlijk hoog.
(Zelenko is een oplichter, een gatekeeper die de virusleugen in stand houd)
pagina 33: er is tot 2009 geen onderzoek gedaan naar de veiligheid van Ivermectine bij mensen.Is daar inmiddels wel onderzoek naar gedaan? Ik kon het niet vinden.
"• Ivermectin has been given to millions of poor people in the developing
world.
This does not imply, despite the billions of doses given over 3 decades,
that Ivermectin is a safe drug.
• It is assumed to be safe, but this claim is not backed by adequately
powered clinical trials in the developed world, or by adverse effects
monitoring in the developing world.
• The symptoms associated with Ivermectin toxicity suggest that it adversely
affects the Central Nervous System.
• Additionally, there are concerns of genotoxicity as well as concerns related
to human fertility.
• Care should be exercised when prescribing Ivermectin as either
prophylaxis or as treatment."
Verhalen? Kan je inhoudelijk reageren?Jij gaat de zonsopgang niet halen hier op hier forum met zulke verhalen.
Sorry Mike, maar dit vind ik echt een stijlloze reactie. Ik wilde je nog bedanken voor je inzichten in zout lang gelden, maar je gaat me zonder inhoudelijke reactie verwijderen en wegzetten als troll?
Dit spul.is zo giftig dat we nog steeds leven!
Mike
Ehm... vogelkop bedoel jeIk ben al een paar keer dood gegaan hoor. En ik krijg een paardenkop.