Ivermectine

En Doxycycline met IVM en quercetine?
Dit is toch een ander antibiotica?
Het kan dus volgens de huisarts.
Zelfzorg.

Hier ook op pagina 8

Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn mam van 88 (ongeprikt) en ook nog zelfstandig was laatst echt behoorlijk ziek en ook positief getest. Ik heb haar Ivermectine, vit. D3 en zink gegeven. Het zag er zeker niet best uit maar ze knapte na 1 week al weer op en ze is nu weer helemaal paraat (nog wel wat moe). En al die tijd zijn wij, de kinderen, lekker puh, iedere dag op bezoek geweest. :).

Na 6 weken gebruik van AVM en IVM vroeg ik me af hoe het precies zit met de halveringstijd van IVM en hoe dat werkt in de tijd.
Dat heb ik in een spreadsheet verwerkt.
Dan wordt duidellijk dat als je start met 10 mg IVM per dag en die hoeveelheid aanhoudt, dan kom je na 5 dagen uit op een verder in de tijd stabiele hoeveelheid van ongeveer 17,1 milligram per dag.
Bij 15 mg per dag is dat ongeveer 25,7 mg na vijf dagen.
Afgelopen 2 weken een kuur AVM gedaan van 10 mg per dag waarvan ik behoorlijk sacherijnig werd.
Ff niks nu en dan ga ik weer beginnnen met 10 mg IVM per dag.

waarom geloven WIJ in IVM en nemen we het dagelijks, of meerdere keren per week en kunnen we onze vrienden niet overtuigen het te nemen? wat is ons geloof?

Wij hebben het geprobeerd en ervaren wat het deed. Wat dat betreft verschillen we niet van normies die de prik genomen hebben, ook zij ervaren wat het deed.

• Leuk
Waarderingen: Surv
Al 9 maanden vrijwel dagelijks 10 tot 15 mg.
Dan schommelt de hoeveelheid IVM in je lichaam dagelijks theoretisch ergens tussen de 18? en 24? mg, mede afhankelijk van innametijd, persoonlijk lichamelijk absorbtievermogen en eventueel persoonlijke variatie in afbreeksnelheid van IVM

1646476646476.png

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan