Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn remedie was: een supplement op basis v Cranberry's. Te koop bij de Apotheek; niet echt goedkoop. Idd veel vit C. (Zit al iets in die producten) En voor het sterke geslacht: zittend 'plasje doen' , want dan ledigt de blaas zich beter. Sterkte!Bio Granberrysap en vit C is waar ik het eerste aan denk bij blaasontsteking.
Net getest, eerst lekker staand geplast en daarna zittend maar er kwam niets meer.Mijn remedie was: een supplement op basis v Cranberry's. Te koop bij de Apotheek; niet echt goedkoop. Idd veel vit C. (Zit al iets in die producten) En voor het sterke geslacht: zittend 'plasje doen' , want dan ledigt de blaas zich beter. Sterkte!
had jij al bericht dat het in Nederland was?Mijn bestelling is retour naar de afzender, kreeg net bericht
Hoeveel neem je er nu per dag?Ik heb de dosis wat opgehoogd en nu heb ik geen hoofdpijn meer. Ik kan zelfs goed naar het toilet. Het rommelt in mijn buik! Dit geeft beter resultaat dan de mebendazol en febendazol. Nou maar hopen dat die potjes van Ali binnenkort komen. Mijn levering via Duitse website is nog niet binnen. Levering mislukt. Weet alleen niet waar het nu is. Ik ga nog even een paar dagen door met de Ivermectine .
Hoeveel neem je er nu per dag?
Neem.contact op met de verkoper.Mijn bestelling is retour naar de afzender, kreeg net bericht
bij mij net zo Dorothe, ik hoop toch echt op deze week een leveringEen deel van mijn bestelling is bij de douane in NL. Dus hopelijk gaat het nu verder goed. Het ander deel is nog steeds in China. Vreemd hoe dit zo verschillend kan lopen.
Dorothé