Ivermectine

Bio Granberrysap en vit C is waar ik het eerste aan denk bij blaasontsteking.
Mijn remedie was: een supplement op basis v Cranberry's. Te koop bij de Apotheek; niet echt goedkoop. Idd veel vit C. (Zit al iets in die producten) En voor het sterke geslacht: zittend 'plasje doen' , want dan ledigt de blaas zich beter. Sterkte!

• Leuk
Waarderingen: muis
Nouja ik stel de vraag evengoed: diabetes en ontwormers? Waarschijnlijk een “ja” (asking for a friend)

Ik heb de dosis wat opgehoogd en nu heb ik geen hoofdpijn meer. Ik kan zelfs goed naar het toilet. Het rommelt in mijn buik! Dit geeft beter resultaat dan de mebendazol en febendazol. Nou maar hopen dat die potjes van Ali binnenkort komen. Mijn levering via Duitse website is nog niet binnen. Levering mislukt. Weet alleen niet waar het nu is. Ik ga nog even een paar dagen door met de Ivermectine 🥳.

Ik heb de dosis wat opgehoogd en nu heb ik geen hoofdpijn meer. Ik kan zelfs goed naar het toilet. Het rommelt in mijn buik! Dit geeft beter resultaat dan de mebendazol en febendazol. Nou maar hopen dat die potjes van Ali binnenkort komen. Mijn levering via Duitse website is nog niet binnen. Levering mislukt. Weet alleen niet waar het nu is. Ik ga nog even een paar dagen door met de Ivermectine 🥳.
Hoeveel neem je er nu per dag?

Een deel van mijn bestelling is bij de douane in NL. Dus hopelijk gaat het nu verder goed. Het ander deel is nog steeds in China. Vreemd hoe dit zo verschillend kan lopen.

Dorothé

Het gaat inderdaad allemaal een beetje vreemd, maar dat zal wel nodig zijn om het toch hierheen te kunnen krijgen. Ze ondervinden ongetwijfeld een hele hoop gedoe.
Ik had een bestelling gedaan met levering vanuit België, nu zie ik in de track en trace staan dat het uit Hong Kong komt.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan