Dat heb je nu gedaan. We zien pakketjes uit India, Duitsland en alle andere landen behalve China in beslag genomen worden. Wie China en AE wantrouwde krijgt nu de deksel op de neus.Ja dat heb ik ook gedaan. Wacht op twee pakketjes.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat heb je nu gedaan. We zien pakketjes uit India, Duitsland en alle andere landen behalve China in beslag genomen worden. Wie China en AE wantrouwde krijgt nu de deksel op de neus.Ja dat heb ik ook gedaan. Wacht op twee pakketjes.
Ja dat ga ik zeker proberen, ik kreeg die brief vanmiddag pas dus ik ga ze zeker op de hoogte brengen.Wommes de duitse apotheek kan misschien nog iets doen. Weten ze dat je die brief hebt gehad? Zij hebben geld van jou ontvangen.
ik heb het nog niet in huis, wel bij Ali besteld. Ik had ook via Luxemburg besteld (al eerder) en die heb ik wel ontvangen.Dat heb je nu gedaan. We zien pakketjes uit India, Duitsland en alle andere landen behalve China in beslag genomen worden. Wie China en AE wantrouwde krijgt nu de deksel op de neus.
Mike
Dat heb je nu gedaan. We zien pakketjes uit India, Duitsland en alle andere landen behalve China in beslag genomen worden. Wie China en AE wantrouwde krijgt nu de deksel op de neus.
Mike
Ook mijn bestelling Ivermectine is door de douane in beslag genomen
Bekijk bijlage 1442
Het is gewoon verkrijgbaar via de apotheek op recept, en grote kans dat de douane gerichte opdracht heeft waarschijnlijk hebben ze gewoon de lijst met af winkels en personen die op Ali en erbuiten verkopen, van wie kan iedereen invullen...Blijkbaar heeft de douane dus instructies (van wie? ) om dit middel tegen te houden.
Voordien kon het ook in nederland besteld worden?
Klopt ivermectine en hcq zijn verboden middelen in nsbderlandha ha, maar dokters mogen GEEN recept schrijven op straffe van boete.
Ook mijn bestelling Ivermectine is door de douane in beslag genomen
Bekijk bijlage 1442
Spal, dat is zeer jammer. Dan zijn ze volgens mij sterker aan het controleren. Ik ben benieuwd hoe het met mijn zending verloopt. Hij is nu bij de douane.Gisteren dezelfde brief gehad voor een zending Ivermectine besteld op AliExpress (niet R of D).
Balen Spal..gelukkig geen grote aantallen.Gisteren dezelfde brief gehad voor een zending Ivermectine besteld op AliExpress (niet R of D).