Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb dit oa via een document wat een vriendin mij toezond. Ik zal er iets van bijvoegen. Heb vaak zelfNee, daarom slikken we hier geen IVM. Jij beeldt je van alles in, bijv. ook opgelopen schade door een rontgenfoto. Zegt het woord 'hypochonder' jou iets? Zoek het eens op.
Mike
Ik ken dat woord. Maar herken mezelf hier totaal niet in. Ben erg ziek geworden en veel pijn ad vinger waar ik nu oplossingen voor probeer te vinden.Nee, daarom slikken we hier geen IVM. Jij beeldt je van alles in, bijv. ook opgelopen schade door een rontgenfoto. Zegt het woord 'hypochonder' jou iets? Zoek het eens op.
Mike
Ik ga even kijkenEn welk genie beweert dit?
Mike
Je had beter naar je moeder kunnen luisteren.Ik ken dat woord. Maar herken mezelf hier totaal niet in. Ben erg ziek geworden en veel pijn ad vinger waar ik nu oplossingen voor probeer te vinden.
Die spike-eiwitten worden regelmatig verspreid in de lucht... Elk moment dat je ademt kom je ermee in aanraking... Dus de angst voor de adem van gevaccineerden is hierbij sws overbodig.Ik heb dit oa via een document wat een vriendin mij toezond. Ik zal er iets van bijvoegen. Heb vaak zelf
Klachten gehad direct na contact met gevaxten en heb van anderen van dit forum ook gehoord dat ze ivm slikten om deze spike eiwitten te verwijderen. Ik luister graag eens naar dot.com radio.
Daarom neem ik dus ivmDie spike-eiwitten worden regelmatig verspreid in de lucht... Elk moment dat je ademt kom je ermee in aanraking... Dus de angst voor de adem van gevaccineerden is hierbij sws overbodig.
Nee hoor anders had ik nu een prik gehad.Je had beter naar je moeder kunnen luisteren.
Mike
De prikken zijn ervoor gemaakt om anderen te shedden volgens facebookvriendin Karin Wijers !Dit dus!
Mike
Ik kom niet meer bij, geweldig argument, een facebookwetenschapper.De prikken zijn ervoor gemaakt om anderen te shedden volgens facebookvriendin Karin Wijers !
Waarvoor zijn de prikken dan..???Ik kom niet meer bij, geweldig argument, een facebookwetenschapper.
Jvg mag ik enige achtergrond over jou. Drink je kangenwater slik je ivm. Gewoon benieuwd? Nee die kennis vertrouw ik ook niet 100 procentIk kom niet meer bij, geweldig argument, een facebookwetenschapper.