Ivermectine

al ergens anders geplaatst, nu nog een keer hier dan kan er op gereageerd worden. Bij sommige zaken is dat wel de bedoeling

... over Chemtrails en Ivermectine wat niet in een positief daglicht wordt gebracht voor de laatste, .. het zou volgens de heren de darmflora ernstig verstoren, zeer ernstig

Herbs and Healing

t.me

al ergens anders geplaatst, nu nog een keer hier dan kan er op gereageerd worden. Bij sommige zaken is dat wel de bedoeling

... over Chemtrails en Ivermectine wat niet in een positief daglicht wordt gebracht voor de laatste, .. het zou volgens de heren de darmflora ernstig verstoren, zeer ernstig

Herbs and Healing

t.me

De achtergrondmuziek maakt het wel heel ernstig. Ik neem voor de zekerheid nog maar een tabletje Ivermectine.

Herbs and Healing

t.me
Totale onzin!

Mike

da wilde ik van meerdere kanten gehoord hebben, de reactie werd mij doorgestuurd door Rinno en die is Heilpractiker

Vond het ook vreemd met 2,5 miljard verkochte dosissen
Zeg me na: IVM.is GEEN antibiotica. Nog een keer: IVM is GEEN antibiotica. Luider: IVM is GEEN antibiotica! Wat zei je? IVM IS GEEN ANTIBIOTICA!!!

Mike

2 mg per 10 kg lichaamsgewicht, kun je zelf uitrekenen. Simpelweg de 0 afhalen van het gewicht en dan maal 2, bijv. 90 kg = 9 x 2 = 18 mg. Naar bocen of naar beneden afronden bij tabletten van 5 mg.

Mike
Inmiddels mijn partner ook de griep gehad maar binnen 4dagen de kop ingedrukt met het pillenprotocol.
De beginnende blaasontsteking hadden we binnen 4uur grotendeels weg met eenmalig 3 verschillende etherische oliën te drinken met veel water.

Maar we raken beide onze hoest en lichte verkoudheid niet kwijt!
Het was begonnen als keelpijn.
Slikken nu dagelijks C D Zink.

Iemand tips?

Inmiddels mijn partner ook de griep gehad maar binnen 4dagen de kop ingedrukt met het pillenprotocol.
De beginnende blaasontsteking hadden we binnen 4uur grotendeels weg met eenmalig 3 verschillende etherische oliën te drinken met veel water.

Maar we raken beide onze hoest en lichte verkoudheid niet kwijt!
Het was begonnen als keelpijn.
Slikken nu dagelijks C D Zink.

Iemand tips?
Vliegtuigen niet op laten stijgen waarschijnlijk.

Zoveel mensen met hoestjes en snotterneuzen. Denk niet dat je er makkelijk af komt met al die rotzooi in de lucht.

Het is inderdaad behoorlijk hardnekkig, mijn ouders en met name mijn vader zijn behoorlijk lang ziek geweest.
Mijn vader heeft twee weken IVM geslikt, en slikt het nu nog.
Wel heeft hij op aanraden van mij elke dag een paar lepeltjes Manuka honing genomen vanwege zijn gehoest waar hij maar niet van af leek te komen, dus misschien kan je dat nog proberen @Mboots

Het is inderdaad behoorlijk hardnekkig, mijn ouders en met name mijn vader zijn behoorlijk lang ziek geweest.
Mijn vader heeft twee weken IVM geslikt, en slikt het nu nog.
Wel heeft hij op aanraden van mij elke dag een paar lepeltjes Manuka honing genomen vanwege zijn gehoest waar hij maar niet van af leek te komen, dus misschien kan je dat nog proberen @Mboots
Dankje voor de tip.
Ik ga nu ook Broomhexine slikken.

Mijn zoon (niet geprikt) heeft flinke keelpijn en koorts.
Wil zowiezo geen Ivermectine slikken.
Vandaag kleinkind van `16 gebeld vanwege verjaardag. Is ziek thuis met KEELpijn en koorts. Mijn dochter zegt dat ze ook aangestoken zijn d.w.z. ze begint het al te voelen.
Ik vind het vreemd dat er nu zoveel mensen zijn met keelpijn.
Hebben ze wat door de lucht gespoten?

Laatst bewerkt:
Mijn zoon (niet geprikt) heeft flinke keelpijn en koorts.
Wil zowiezo geen Ivermectine slikken.
Vandaag kleindkind van `16 gebeld vanwege verjaardag. Is ziek thuis met KEELpijn en koorts. Mijn dochter zegt dat ze ook aangestoken zijn d.w.z. ze begint het al te voelen.
Ik vind het vreemd dat er nu zoveel mensen zijn met keelpijn.
Hebben ze wat door de lucht gespoten?
Ook dat is hier gaande.

Ik hoor steeds meer berichten dat IVM schadelijk zou zijn en vooral bij langdurig gebruik. Iemand hier van op de hoogte?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan