Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ah, dus dan ook niet maanden achtereen IVM slikken, lijkt me (hoewel- als ik het niet slik ben ik een stuk minder helder)Ik heb vorig jaar 4 maanden achtereen min of meer dagelijks AVM preventief geslikt. Ik werd in december zo ziek als een hond en heb door schade en schande geleerd dat als je lang een immuunondersteunend middel slikt zonder concrete klachten het immuunsysteem hierop gaat leunen en niet zelf aan het werk gaat. Ter contrast, vorige week werd ik wat snotterig en slikte voor het eerst dit jaar 3 dagen achtereen AVM en weg verkoudheid. Moraal van het verhaal: alleen kortstondig gebruiken bij klachten.
Mike
ah, dus dan ook niet maanden achtereen IVM slikken, lijkt me (hoewel- als ik het niet slik ben ik een stuk minder helder)
fatsnotbad zei:
Ik heb vorig jaar 4 maanden achtereen min of meer dagelijks AVM preventief geslikt. Ik werd in december zo ziek als een hond en heb door schade en schande geleerd dat als je lang een immuunondersteunend middel slikt zonder concrete klachten het immuunsysteem hierop gaat leunen en niet zelf aan het werk gaat. Ter contrast, vorige week werd ik wat snotterig en slikte voor het eerst dit jaar 3 dagen achtereen AVM en weg verkoudheid. Moraal van het verhaal: alleen kortstondig gebruiken bij klachten.
Mike
shedding bestaat niet? Nou als ik met gevaxten omga heb ik vaak het gevoel dat het haakt in mijn keel. Dat zou ik mij inbeelden? Hm. En waarom slikken we hier dan IVM? Om van de spike eiwitten af te komen toch? Die we binnen krijgen door shedding? :OShedding bestaat niet, het zit allemaal in jouw hoofd.
Mike
En ze blijft maar doorgaan.shedding bestaat niet? Nou als ik met gevaxten omga heb ik vaak het gevoel dat het haakt in mijn keel. Dat zou ik mij inbeelden? Hm. En waarom slikken we hier dan IVM? Om van de spike eiwitten af te komen toch? Die we binnen krijgen door shedding? :O
Nee, daarom slikken we hier geen IVM. Jij beeldt je van alles in, bijv. ook opgelopen schade door een rontgenfoto. Zegt het woord 'hypochonder' jou iets? Zoek het eens op.shedding bestaat niet? Nou als ik met gevaxten omga heb ik vaak het gevoel dat het haakt in mijn keel. Dat zou ik mij inbeelden? Hm. En waarom slikken we hier dan IVM? Om van de spike eiwitten af te komen toch? Die we binnen krijgen door shedding? :O
Het maakt niet uit wat je van mij denkt of van mijn klachten. Ik zit hier gewoon met een open blik. Als jij vindt dat het allemaal onzin is wat ik heb, moet je dat vinden. Ik moet nu naar het ziekenhuis volgens de huisarts vanwege tumor, die is ontstaan, op mijn vinger, dit sinds een rontgenfoto die gemaakt is, o dat zou ik dan ook verzinnen, zeker. Nou, echt niet dus. Hier op het forum lees ik ook dat mensen rontgens altijd weigeren vanwege de schadelijkheid, en die is ook aangetoond. Ik weet zelf echt wel wat ik mankeer en ook wanneer het ontstaan is. Ik ben hier niet om een ander te overtuigen. Ik ben hier omdat ik hoop wat te leren van anderenNee, daarom slikken we hier geen IVM. Jij beeldt je van alles in, bijv. ook opgelopen schade door een rontgenfoto. Zegt het woord 'hypochonder' jou iets? Zoek het eens op.