Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Panacur rocks!Hallo, ik heb ivermectine en avermectine gekocht destijds nav lezing Mike die oa daarmee van zijn floaters afkwam. Ivermectine is 1 tablet per 25 kg maar geldt dat ook voor avermectine? Ik meen me te herinneren dat daar een andere dosering voor stond? Kan iemand me helpen?
Btw ik ben vandaag gestart met panacur! Ik weet niet of dit al kan maar het lijkt wel of mijn zicht wat helderder wordt...Ben benieuwd
Ja het lijkt wel of er weer van alles rondhangt. Ik neem ook nog steeds ivermectine.Ik hoor om me heen veel mensen die ziek zijn. Een half team dat een afspraak moet afzeggen. Sinds gisteren heb ik wat keelklachten wat met honing een beetje wegtrekt. Ik neem sinds vandaag maar even wat Ivermectine 4 tabletten met een broodje corned beef uit blik. Even wat weerstand opbouwen tegen de herfst griep (luchtvervuiling / chemtrails).
Dit is wat ik heb opgeslagen:Ik heb even gezocht in dit onderwerp en ook het gehele forum, maar kan zelf niet een post vinden die even alles netjes onder elkaar zet. Mocht die er wel al zijn, alvast excuses hiervoor maar ik denk dat het sowieso goed is om even te herhalen.
Als ik hieronder iets neer zet wat niet klopt, graag dit aangeven zodat ik het kan aanpassen. Mochten er aanvulling zijn, be my guest.
- Hoeveelheid
- Tabletten van 5 mg. 1 tablet per 25 kg lichaamsgewicht.
- Duur
- Bij klachten: Maximaal 2 weken achtereenvolgend.
- Preventief: ?? (graag iemand uitleggen)
- Wanneer innemen
- Niet op een lege maag
- Voor, tijdens of na een vette maaltijd
- Bij klachten
- Oxidatieve stress (graag iemand uitleggen in wat voor klachten zich dit uit)
- NAC (N-acetyl systeine) innemen. Hoeveelheid?
Maar als IVM een levensgevaarlijk gif is kan dat toch helemaal niet?
Mike
Ze suggereert dat IVM 'levend' is, vergelijkbaar met de angst in alternatieve kringen voor de vreemde 'levensvormen' in de vaccins. Vervolgens laat ze 2 foto's zien van iets wat groeit waarvan ze beweert dat het IVM is. Is dat niet ook een gebrek aan in vivo? Ze beweert dat het niet helpt tegen schurft, maar hoe kan het dat sinds IVM in de ban werd gedaan het aantal gevallen van schurft toenam? Verder schrijft ze duizend en 1 negatieve verschijnselen toe aan IVM, waaronder haaruitval, laag libido en zelfs dood.
Wat een serieus probleem is dat mensen allerlei medicatie slikken en dat er negatieve interactie plaats kan vinden met bepaalde medicijnen. Zoals bijv. IVM en bloedverdunners, wat tot stollingen kan leiden. Mensen hier in het westen zijn levende gifcocktails, het is onmogelijk om te zien of IVM de verschijnselen veroorzaakt of iets anders, of de combi van medicijnen. Bovendien is het allemaal anekdotisch en weegt niet op tegen tientallen jaren van VEILIG gebruik in tropische landen, waar men veel gezonder eet en aanzienlijk minder medicatie gebruikt.
Ze suggereert dat iemand met HARTPROBLEMEN (en dus waarschijnlijk betablockers en bloedverdunners slikte) zou zijn overleden aan IVM. Ze noemt verder andere gevallen met BESTAANDE MEDISCHE PROBLEMEN. Het doet denken aan kankerpatienten die medisch worden doodgemarteld d.m.v. chemo en bestraling en als ze dan 'uitbehandeld' zijn een alternatieve arts raadplegen en deze een natuurlijk middel.toedient en nadat deze mensen komen te overlijden het natuurlijke alternatief de schuld krijgt en de natuurarts een moordenaar is. Of ouders van gevaccineerde baby's die de schuld krijgen van de 'wiegedood' van hun kinderen. Dit is pure suggestie!
Mike