butterfly2023
Well-known member
Toch een moeilijke discussie. Als shedding niet bestaat waarom slikken we dan IVM? Ja het ruimt veel op, is goed tegen bepaalde ziektes... dat weet ik wel. Maar mijn perceptie aanvankelijk was, dat het tegen shedding was. Ik begrijp uit dit forum dat die perceptie niet goed is.En zelfs de Rockefellers worden vanaf het begin af aan gekoppeld aan antiparasitaire middelen. Vanaf het begin probeerden de Big Pharma-pioniers mensen bang te maken voor 'kleine beestjes'. Uiteindelijk kozen ze voor niet-bestaande 'virussen'. Wat ze bewijst is dat er al heel lang een campagne is van bangmakerij. Waar ze heel handig op.inspeelt is dat in de alternatieve wereld dezelfde angstprogrammerimg nog ten dele leeft, zoals "shedding' maar ook de angst voor parasieten van Hulda Clark. Belicht een paar alternatieve charlatans en gooi ze op 1 hoop met reguliere charlatans, maar ook legitieme alternatieve artsen, en iedereen is ineens een charlatan en 'controlled opposition'. De werkelijke charlatan is Kelsey Kenney, je herkent ze aan het feit dat ze alles en iedereen zwartmaken en uitsluitend zichzelf presenteren als de verkondiger van de waarheid, vaak op een hooghartige en smalende manier.
Mike
Ik hoorde een tijdje terug trouwens wel een interview met Dr. Vernon Coleman, die zei: "Stay away from the vaccinated." Ook hij gelooft in shedding, kennelijk.... ook sprak ik iemand in een new age winkeltje die erg moe is, als zij een dag veel gevaxte klanten heeft ontvangen en dan veel dennennaaldenthee drinkt.