Ivermectine

Wat dacht je van gewoon, van af het begin beginnen:
Dus beesten botten bouillons, daar eventueel soep van maken
Rauwe melk.
Rauwe melk yoghurt
Smoothies van rauwe melk yoghurt.
Curry's met kokosmelk en/of rauwe melk.
Een huis wordt ook gebouwd vanaf de fundering, dat kun je voor jouw gezondheid ongeveer gelijk zien.
Als het fundament niet stabiel is, dan kun je niet bouwen.
Als je daar niet op let, de rest is dan vooral proberen bij te sturen....
Maar uiteindelijk zul je terug moeten naar de basis.
Lees maar eens het alleen maar lezen forum, kun je heel wat waardevols uit halen
ik heb niet precies verteld wat er gebeurd is maar heb 2 keer iets meegemaakt in het ziekenhuis, 1 keer en operatie, en... tja de homeopaat gisteren begreep niet dat zo'n operatie het lichaam in de war schopt en veel stress bezorgt.

Ik waarschuw voor hoge doseringen Vit. D. Het heet 'calciferol' om een reden, je kunt er teveel kalkopname door veroorzaken. Calcium t.o.v. fosfor dient altijd in een verhouding van 1-2 te staan, d.w.z. 2 eenheden vit. A tot 1 eenheid vit. D. Hoge doseringen vit. D put je vit. A-voorraad uit. Het beste is een natuurlijk voedingsmiddel dat alle vetoplosbare vitamines bevat ,(A, D, E en K) in de juiste verhouding. Ik denk aan gefermenteerde levertraan, orgaanvlees, rauwe melk, eieren en andere voedingsrijke dierlijke producten.

Mike
iemand die ik ken, raadt toch deze aan: https://www.koopjesdrogisterij.nl/v...r3_ShDBcXCz1UTQxkQnzVmSHk-Jr4ndUaArlhEALw_wcB

niet goed dus?

Probeer er eens achter te komen hoeveel procent zonnebloemolie er in zit en hoe de vit D verkregen is.

Ingredienten Vitamine D3, Vitamine K2, Zonnebloemolie (vulstof), D-alfa-tocoferol (natuurlijke anti-oxidant)
oei ik zie het, getsie, dat moet je niet hebben. Toch vermoed ik d3 k2 tekort en zie ook dat Daan de Wit er zelfs een ebook over heeft geschreven. De supervitamines, d3 en k2!

oei ik zie het, getsie, dat moet je niet hebben. Toch vermoed ik d3 k2 tekort en zie ook dat Daan de Wit er zelfs een ebook over heeft geschreven. De supervitamines, d3 en k2!
Misschien gewoon een keertje testen?

Er zijn ook zelftesten:

Er zijn ook zelftesten:
volgens een orthomoleculair therapeut heeft iedereen in deze periode een d3 k2 tekort.. En moet je dat gewoon nemen dat is wat ik eruit begrijp.. testen hoeft dan niet ik ken best veel mensen die dit nemen.. misschien dat het merk destijds niet goed was wat ik nam. ik heb nu net super quercetine genomen daar zit ook d3 k2 in, beetje puzzelen dit.

Er zijn ook zelftesten:

: Vitamin K2 (MK-7) contributes to the maintenance of normal bones and also supports normal blood clotting. Each bottle provides a 3 month supply

Ik heb de zonnebloemolie even op de koop toegenomen, en nam een beetje van de druppels in. Vrijwel erna ontstond een hoofdpijn en concentratieproblemen. Ik denk toch inderdaad dat een verhoogde d3/k2 niet goed valt zoals Mike al zei. Iets wat ik vorige keer ook bemerkte toen ik het nam van een ander merk.

Laatst bewerkt:
: Vitamin K2 (MK-7) contributes to the maintenance of normal bones and also supports normal blood clotting. Each bottle provides a 3 month supply

Ik heb de zonnebloemolie even op de koop toegenomen, en nam een beetje van de druppels in. Vrijwel erna ontstond een hoofdpijn en concentratieproblemen. Ik denk toch inderdaad dat een verhoogde d3/k2 niet goed valt zoals Mike al zei. Iets wat ik vorige keer ook bemerkte toen ik het nam van een ander merk.
Daarover is al veel gepost hier. Zoek op levertraan en boterolie green pasture. Daar zit ook A en E in en is gefermenteerd.

Prima dat je de zonnebloemolie op de koop toeneemt maar bedenk dat het een heel goedkoop en fout product is waar je waarschijnlijk onnodig veel geld voor betaald. Zonde van je geld. Was je al getipt over de levertraan van Green Pasture?

(Nu maar weer on-topic)😬

De combinatie van gefermenteerde kabeljauw levertraan (CLO) en boterolie in naturel smaak (unflavored) wordt gebruikt ter stimulatie en ondersteuning van het algeheel welzijn.

Dr. Price bemerkte een synergie tussen geconcentreerde boterolie en gefermenteerde CLO. Vitamine K2 in boterolie werkt synergetisch met twee andere vet oplosbare activators in CLO, namelijk vitamine A en vitamine D. Vitamine A en D geven een signaal aan de cellen om bepaalde eiwitten aan te maken, waar vitamine K2 deze eiwitten activeert

ik heb niet precies verteld wat er gebeurd is maar heb 2 keer iets meegemaakt in het ziekenhuis, 1 keer en operatie, en... tja de homeopaat gisteren begreep niet dat zo'n operatie het lichaam in de war schopt en veel stress bezorgt.
Elke medische behandeling geeft een reactie, zover ik weet. Wel bijzonder dat jouw homeopaat niet begrijpt dat dat invloed heeft

Elke medische behandeling geeft een reactie, zover ik weet. Wel bijzonder dat jouw homeopaat niet begrijpt dat dat invloed heeft
Misschien wilde hij er niet aan; omdat hij zelf 1 van die behandelingen heeft geadviseerd. En dat er dan effecten zijn dat wil die dan niet erkennen, hij heeft trouwens goud geld verdiend aan de consulten en de korrels.

Warning: not to be taken as medical advice - hypothetical situation: if I was faced with a COVID-19 Vaccine Induced Turbo Cancer or an advanced stage cancer, I would be looking at an Ivermectin dose of 2mg/kg orally, daily or every two days.​

Dr. Justus Hope MD published an article on Aug.29, 2023 that discusses anecdotal cases of Stage 4 Colon cancer, Stage 4 Ovarian Cancer responding to Ivermectin with dramatic drop in Tumor markers.

Also mentioned is a “High Dose Ivermectin” regimen of 2mg/kg per day for a doctor with Stage 4 Gallbladder cancer, taken for over a year, with visual side effects for a few days initially which resolved.

Also described is a case of enlarged Prostate suspicious for cancer, and a 5 week Ivermectin 45mg/day regimen that dropped PSA from 89.1 to 10.9 with resolution of nocturnal urinary frequency. For a 100kg man, that is a dose of 0.45mg/kg, significantly lower than the 2 mg/kg safe dose published by Guzzo et al.

The article describes a cancer patient with a neck tumor and lung metastases on a High Dose Ivermectin regimen of 2.45mg/kg daily.

I believe that it is a reasonable hypothesis that COVID-19 mRNA Vaccine Turbo Cancer patients could benefit from High Dose Ivermectin regimens, such as 2mg/kg and we urgently need more research to be done in this area.

(mRNA Vaccine Induced Turbo Cancers such as leukemias, glioblastomas, breast cancers (including triple negative), colon cancers, hepatobiliary cancers, lung cancers, melanomas, renal cell cancers, ovarian cancers, prostate cancers - as there is already evidence in the literature)

Zet die "homeopaat" maar snel aan de kant. Hij zet je op het verkeerde been.
Zoek een andere "vriend".
Ja, behandelaren zijn natuurlijk geen vrienden. In ieder geval mijn ietwat narcistische "vriend" draagt deze homeopaat op handen. Ongelooflijk, Het is natuurlijk wel de bedoeling dat een hulpverlener of behandelaar je serieus neemt en ook gewoon de juiste diagnose stelt. En fin, gesloten hoofdstuk met die homeopaat dus.

Warning: not to be taken as medical advice - hypothetical situation: if I was faced with a COVID-19 Vaccine Induced Turbo Cancer or an advanced stage cancer, I would be looking at an Ivermectin dose of 2mg/kg orally, daily or every two days.​

Dr. Justus Hope MD published an article on Aug.29, 2023 that discusses anecdotal cases of Stage 4 Colon cancer, Stage 4 Ovarian Cancer responding to Ivermectin with dramatic drop in Tumor markers.

Also mentioned is a “High Dose Ivermectin” regimen of 2mg/kg per day for a doctor with Stage 4 Gallbladder cancer, taken for over a year, with visual side effects for a few days initially which resolved.

Also described is a case of enlarged Prostate suspicious for cancer, and a 5 week Ivermectin 45mg/day regimen that dropped PSA from 89.1 to 10.9 with resolution of nocturnal urinary frequency. For a 100kg man, that is a dose of 0.45mg/kg, significantly lower than the 2 mg/kg safe dose published by Guzzo et al.

The article describes a cancer patient with a neck tumor and lung metastases on a High Dose Ivermectin regimen of 2.45mg/kg daily.

I believe that it is a reasonable hypothesis that COVID-19 mRNA Vaccine Turbo Cancer patients could benefit from High Dose Ivermectin regimens, such as 2mg/kg and we urgently need more research to be done in this area.

(mRNA Vaccine Induced Turbo Cancers such as leukemias, glioblastomas, breast cancers (including triple negative), colon cancers, hepatobiliary cancers, lung cancers, melanomas, renal cell cancers, ovarian cancers, prostate cancers - as there is already evidence in the literature)

Vader heeft prostaatwaarde van +1800. Vrijdag voor biopsie. 2x vaxx en 80j, 53kg.
Momenteel 2st/daags, stilletjes opvoeren maar naar die 9st

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan