Ivermectine

Zou ivermectine iets tegen verklevingen kunnen doen?
Gokken en innemen?

Ivermectine tegen Poliepen? Poliepen zijn toch cellen die er niet horen te zijn?
Een soort voorbode van kanker?
Zoeken op PubMed?
Is iemand daar handig in?
 
“NEE, Ivermectine is geen krachtig anti-vruchtbaarheidsmedicijn”.

De door vakgenoten beoordeelde literatuur ondersteunt een dergelijke bewering niet en er is ook geen bewijs uit de echte wereld hiervoor, aangezien Ivermectine al 4 decennia wordt gebruikt in Afrika, India, Mexico, enz. (no vruchtbaarheidsproblemen gemeld)

Ow NEE? Hij vergeet toch echt het meest potente onderzoek, uitgevoerd op .. jawel: MENSEN.

Op de e.o.a. manier zijn alle huidige pro-IVM substack artikelen niet toegankelijk voor reply zonder betaald lid te zijn. Ik ben dat niet en als jij dat wel bent, zou je dit onderzoek dan even willen delen met dr Makis want ik lever hier het bewijs dat ie uit zijn nek lult.




Effects of Ivermectin therapy on the sperm functions of Nigerian onchocerciasis patients.

For normal fertilization to occur the sperm functions must meet the minimum required spermfunctional capacity as shown in table 1[10] which serve as normal control in this study. From the results obtained, it is evident that ivermectin therapy has significant adverse effects on the sperm functions of male onchocerciasis patients so treated. There was a significant reduction or drop in the sperm counts of the patients after their treatment with ivermectin. Furthermore, the study showed a significant and remarkable drop in the sperm motility of the patients after their treatment with ivermectin. As for the morphology of the sperm, there was a rise in the abnormal sperms after treatment compared with the morphology before the commencement of treatment. These changes no doubt are as results of the effects of the drug on the sperm function of the patients.

Although, there were no noticeable changes in the sperm volumes, sperm viscosity and the sperm liquefaction time the results of this study is enough to cause infertility in these patients.
 

Bijlagen

Laatst bewerkt:
For normal fertilization to occur the sperm functions must meet the minimum required spermfunctional capacity as shown in table 1[10] which serve as normal control in this study. From the results obtained, it is evident that ivermectin therapy has significant adverse effects on the sperm functions of male onchocerciasis patients so treated. There was a significant reduction or drop in the sperm counts of the patients after their treatment with ivermectin. Furthermore, the study showed a significant and remarkable drop in the sperm motility of the patients after their treatment with ivermectin. As for the morphology of the sperm, there was a rise in the abnormal sperms after treatment compared with the morphology before the commencement of treatment. These changes no doubt are as results of the effects of the drug on the sperm function of the patients.

Although, there were no noticeable changes in the sperm volumes, sperm viscosity and the sperm liquefaction time the results of this study is enough to cause infertility in these patients.

Voor normale bevruchting moeten de spermafuncties voldoen aan de minimale vereiste spermafunctionele capaciteit zoals weergegeven in tabel 1[10] die in deze studie als normale controle dienen. Uit de verkregen resultaten blijkt dat ivermectinetherapie aanzienlijke nadelige effecten heeft op de spermafuncties van mannelijke onchocerciasispatiënten die op deze manier worden behandeld. Er was een aanzienlijke vermindering of daling van het aantal spermacellen van de patiënten na hun behandeling met ivermectine. Bovendien toonde de studie een aanzienlijke en opmerkelijke daling van de spermamotiliteit van de patiënten na hun behandeling met ivermectine. Wat betreft de morfologie van het sperma, was er een stijging van de abnormale spermacellen na de behandeling vergeleken met de morfologie vóór het begin van de behandeling. Deze veranderingen zijn ongetwijfeld het gevolg van de effecten van het medicijn op de spermafunctie van de patiënten.

Hoewel er geen merkbare veranderingen waren in de spermavolumes, de spermaviscositeit en de spermavervloeiingstijd, zijn de resultaten van deze studie voldoende om onvruchtbaarheid bij deze patiënten te veroorzaken.
 
Zouden er ook onderzoeken zijn gedaan naar verklevingen ?
Zeer waarschijnlijk komt dat veel voor gezien het feit dat operaties massaal plaatsvinden.
Ik ben alvast maar begonnen met Ivermectine.
 
Ow NEE? Hij vergeet toch echt het meest potente onderzoek, uitgevoerd op .. jawel: MENSEN.

Op de e.o.a. manier zijn alle huidige pro-IVM substack artikelen niet toegankelijk voor reply zonder betaald lid te zijn. Ik ben dat niet en als jij dat wel bent, zou je dit onderzoek dan even willen delen met dr Makis want ik lever hier het bewijs dat ie uit zijn nek lult.




Effects of Ivermectin therapy on the sperm functions of Nigerian onchocerciasis patients.

For normal fertilization to occur the sperm functions must meet the minimum required spermfunctional capacity as shown in table 1[10] which serve as normal control in this study. From the results obtained, it is evident that ivermectin therapy has significant adverse effects on the sperm functions of male onchocerciasis patients so treated. There was a significant reduction or drop in the sperm counts of the patients after their treatment with ivermectin. Furthermore, the study showed a significant and remarkable drop in the sperm motility of the patients after their treatment with ivermectin. As for the morphology of the sperm, there was a rise in the abnormal sperms after treatment compared with the morphology before the commencement of treatment. These changes no doubt are as results of the effects of the drug on the sperm function of the patients.

Although, there were no noticeable changes in the sperm volumes, sperm viscosity and the sperm liquefaction time the results of this study is enough to cause infertility in these patients.
Blijkbaar is het allemaal gebaseerd op opmerkingen van een enkele arts die zei dat hij verkeerd was geciteerd. (Nieuws op 6. Sept. - Ja. 6, 2021; https://bit.ly/2Zctt1W.) De Washington Post noemde het een ‘vals’ verhaal dat ‘gewoon te goed was om te controleren’. (September. 9, 2021; https://wapo.st 3/zwmgGB.) Oké, maar deprimeert ivermectine het aantal zaadcellen van een man niet? Die dubieuze bewering was net rond het internet gekited, op een golf van vreugde over het impliciete Darwin-effect. De bron ? Een studie van lage kwaliteit uit 2011 gepubliceerd in iets dat de Scholars Research Library wordt genoemd.

 


Het blijft een zeer zorgwekkend onderzoek, denk je ook niet? Ivermectine had de genadeslag kunnen krijgen met dit werk in de schijnwerpers of op zijn minst de schreeuw om meer onderzoek geoogst maar in de plaats daarvan wordt het onderdrukt en is nauwelijks vindbaar behalve op een door autoriteiten in het leven geroepen fact-check site (waarvoor dank, ik heb hemel en aarde bewogen om het te delen) die de FDA citeert en niet veel verder komt dan het een twijfelachtig onderzoek te noemen. Willen ze stiekem dat je het toch neemt? Lijkt me aannemelijk met sterilisatie agenda 2030. Niks is toeval zoals Yeadon al zei dus dat naast het feit dat de Wellness company - waaraan IVM promoter dr Makis gelieerd - er financieel flink zijn slag uit slaat.


The end game has always been sterilization, depopulation and selectively controlled breeding in order to control the future of humanity. Everything happening now is just a trojan horse to that goal and people can't even see it.
 
Wordt mijn forum ineens overspoeld met doemdenkers en zwartkijkers of zo? Decennialwng gebruik van IVM tegen malaria zou een zo goed als steriele populatie moeten opleveren. Is niet gebeurd. Punt. Einde discussie.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Moeten we hier nu weer mee?!
Hij staat wel hoog aangeschreven bij de wakkeren.

Jeroen en Willem hierover vanaf 1:56:20
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Jeroen en Willem hierover vanaf 1:56:20
Mooie reactie van Willem
 
Prima reactie idd. Komt overeen met wat ik schreef. Verbazingwekkend om deze reactie van Mike Yeadon te zien en IVM heeft een zeer indrukwekkend veiligheidsprofiel, het is een van de meest veilige medicijnen die er bestaan!

Mike
 

Rechter haalt streep door boete: derde huisarts vrijgesproken na het voorschrijven van COVID-recepten​

“Heel mooi voor huisarts Praamsma! Gefeliciteerd!” reageert collega-huisarts Els van Veen. Ze vindt het wel vreemd dat de boete van huisarts Jan Vingerhoets recent bleef staan. “Dit lijkt op willekeur in het recht.”

Het is de derde boete die is vernietigd. Eerder haalde de rechter een streep door boetes die waren opgelegd aan artsen Alexander van Walraven en Niek Rogger.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Ik kan ze allemaal tegenspreken, kom maar op met die verhalen!

Mike
 
Ik kan ze allemaal tegenspreken, kom maar op met die verhalen!

Mike
 
Ik kan ze allemaal tegenspreken, kom maar op met die verhalen!

Mike













 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.146
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan