Ivermectine

Denk niet dat dat op Ali is te verkrijgen. Je zal het met mijn link moeten doen, rechtstreek van de fabriek.
Best de poedervorm.

Dank je @JVG
Ja wel , ik had ooit een link geslagen ervan (ik dacht Daisy) maar die is niet meer geldig . 😑

Als je het over de duvel hebt....Daisy heeft net een nieuwe link naar Fenben:

Ja ik heb haar gecontact
Volgens mij haalt zij het ook ergens verderop, want niet in haar assortiment
Ik vroeg of ik de link mocht delen, maar dat wilde ze liever in een whatsapp groep doen (😣)
Zo kun je wel direct contact maken en bestellen ipv je wezenloos te zoeken.IMG_4237.jpeg
Ik kan jullie eventueel toevoegen daaraan.
Ik heb al besteld ✔️

IMG_4217.jpeg
IMG_4236.jpeg

Is Ivermectine hetzelfde als Avermectine?

Ik meen van wel.
Ik ben begonnen met innemen vanwege neurogene darmen.
Zowiezo geen idee hoe ik dat moet oplossen.
Ik gok maar wat.

Je vraagt naar de bekende weg. Van mij zou bekend moeten zijn dat ik AVM langdurig heb gebruikt. In 2021 en 2022 een maand of 6-8 en dit jaar ook weer zo'n 6 maanden. Ook Romagi vraagt naar de bekende weg als ze wil weten of er verschil is tussen AVM en IVM. AVM is de basis, waarbij er een waterstofmolecuul is toegevoegd aan AVM en het IVM wordt.

Mike

JVG wat merkt jouw vader er verder van? heeft hij zelf het idee dat hij er baat bij heeft? fitter of beter slapen o. i.d.
Hij heeft wel een normale stoelgang en ik niet.
Ik heb de pech dat mijn lichaam niet alleen door die operatie maar ook door die ruggenmergprik nu helemaal van slag is.

Terwijl ik al vanaf LAR symdroom van 15 jaar geleden aan gezonde darmen werk.
Ik kreeg ook mooie ontl en dacht - nu ben ik er -
Heb nooit veel IVM geslikt, had niet het idee dat ik het nodig had.

JVG wat merkt jouw vader er verder van? heeft hij zelf het idee dat hij er baat bij heeft? fitter of beter slapen o. i.d.
Hij heeft wel een normale stoelgang en ik niet.
Ik heb de pech dat mijn lichaam niet alleen door die operatie maar ook door die ruggenmergprik nu helemaal van slag is.

Terwijl ik al vanaf LAR symdroom van 15 jaar geleden aan gezonde darmen werk.
Ik kreeg ook mooie ontl en dacht - nu ben ik er -
Heb nooit veel IVM geslikt, had niet het idee dat ik het nodig had.
Merken ? Wel fysiek volgens mij niks. Maar zonder chemo of radio, wel hormonenpillen, zijn 2 van zijn metastesis gehalveerd

Ruggenmerg schade plus LAR syndroom is heel iets anders. Niet dat het ene erger is dan het andere.
We mooi dat er vooruitgang is.

Ik zou bijna zeggen: eeuwig. In ieder geval gedurende een hele lange tijd. We hadden hier op dit forum een tijdje terug een verhaal van ienand die zichzelf wist te genezen van een bepaalde kwaal met HCQ die hij of zij nog in huis had, maar een jaar of 10 daarvoor had gekocht. Dit soort middelen verliezen slechts in miniscule hoeveelheden per jaar hun potentie en gaan dus de houdbaarheidsdatum ver voorbij.

Mike

hoe lang blijft ivermectine houdbaar ?
Vond dit hierover:
Dr. Joe Varon and Dr. Kat Lindley answer what they think one should do with ivermectin that is past its expiration date, saying it overall should be safe as long as it is not too far expired.

Dus al met al zou ik denken paar jaar over de datum, na verloop van tijd vermindert de werking wel.
Verlopen ivermectine wordt niet noodzakelijkerwijs giftig, maar de chemische samenstelling kan in de loop van de tijd veranderen, waardoor het minder effectief wordt. Het is echter altijd raadzaam om verlopen medicatie weg te gooien om mogelijke risico's in verband met het gebruik van verouderde medicijnen te vermijden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan