Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Denk niet dat dat op Ali is te verkrijgen. Je zal het met mijn link moeten doen, rechtstreek van de fabriek.Niemand een link van fenben op Ali??
Dank je @JVGDenk niet dat dat op Ali is te verkrijgen. Je zal het met mijn link moeten doen, rechtstreek van de fabriek.
Best de poedervorm.
Wholesale Fenbendazol Bulk Packs | 250-2000g | Fenben LAB
Fenben LAB offers great savings on high-quality, large-quantity orders. High purity, no fillers. Trusted for excellence & value.fenbenlab.com
Als je het over de duvel hebt....Daisy heeft net een nieuwe link naar Fenben:Niemand een link van fenben op Ali??
Ja ik heb haar gecontactAls je het over de duvel hebt....Daisy heeft net een nieuwe link naar Fenben:
NanoScale Streepvrije Miracle-reinigingsdoekjes Herbruikbare en herwasbare microvezelreinigingsdoek Huishoudelijk schoonmaakgereedschap - AliExpress 39
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com
Kankerpatiënten herstellen op miraculeuze wijze na ivermectine
Niet langdurig maar wel geregeld. B.v. 2 weken dan 2 weken niet. Afhankelijk van mijn leef 'ritme'.zijn er mensen die nu (weer) langdurig aan de IVM of AVM zitten?
mijn vader nu bijna 1j opbouwend (wekelijks) van 2 per dag naar 8 dag en dan terug afbouwend van 8 naar 2 en zo verderzijn er mensen die nu (weer) langdurig aan de IVM of AVM zitten?
Merken ? Wel fysiek volgens mij niks. Maar zonder chemo of radio, wel hormonenpillen, zijn 2 van zijn metastesis gehalveerdJVG wat merkt jouw vader er verder van? heeft hij zelf het idee dat hij er baat bij heeft? fitter of beter slapen o. i.d.
Hij heeft wel een normale stoelgang en ik niet.
Ik heb de pech dat mijn lichaam niet alleen door die operatie maar ook door die ruggenmergprik nu helemaal van slag is.
Terwijl ik al vanaf LAR symdroom van 15 jaar geleden aan gezonde darmen werk.
Ik kreeg ook mooie ontl en dacht - nu ben ik er -
Heb nooit veel IVM geslikt, had niet het idee dat ik het nodig had.
Vond dit hierover:hoe lang blijft ivermectine houdbaar ?
Dr. Joe Varon and Dr. Kat Lindley answer what they think one should do with ivermectin that is past its expiration date, saying it overall should be safe as long as it is not too far expired.
Verlopen ivermectine wordt niet noodzakelijkerwijs giftig, maar de chemische samenstelling kan in de loop van de tijd veranderen, waardoor het minder effectief wordt. Het is echter altijd raadzaam om verlopen medicatie weg te gooien om mogelijke risico's in verband met het gebruik van verouderde medicijnen te vermijden.