Ivermectine


dat is goed nieuws!
Je vraagt naar de bekende weg. Van mij zou bekend moeten zijn dat ik AVM langdurig heb gebruikt. In 2021 en 2022 een maand of 6-8 en dit jaar ook weer zo'n 6 maanden. Ook Romagi vraagt naar de bekende weg als ze wil weten of er verschil is tussen AVM en IVM. AVM is de basis, waarbij er een waterstofmolecuul is toegevoegd aan AVM en het IVM wordt.

Mike
klopt, inderdaad. Beter niet forever slikken lijkt me, volgens 'mijn' homeopaat slechts een kuur van 10 dagen maar ik slik het ook vaker langer achter elkaar door. O ja, deze keer is mijn pakket van Ali wel aangekomen.
 
LAATSTE NIEUWS: Het eerste Ivermectine-, Mebendazol- en Fenbendazolprotocol ter wereld bij kanker is peer-reviewed en gepubliceerd op 19 september 2024! De toekomst van kankerbehandeling begint NU.Met dank aan de hoofdauteurs Ilyes Baghli en Pierrick Martinez voor hun ongelooflijke geïnspireerde werk, Dr. Paul Marik van FLCCC voor zijn uitgebreide werk aan hergebruikte medicijnen en elke co-auteur die hard heeft gewerkt om dit artikel tot leven te brengen.Ik hoop dat dit peer-reviewed artikel de basis legt voor een gloednieuwe toekomst voor kankerbehandeling.Er zijn al duizenden kankerpatiënten geholpen met hoge doses Ivermectine, Mebendazol en Fenbendazol. We beginnen al ongelooflijke successen te zien met deze hergebruikte medicijnen.De reguliere oncologie stortte in na de uitrol van besmette COVID-19 mRNA-vaccins.De meeste oncologen hebben hun eed van Hippocrates opgegeven, besmette mRNA-vaccins gegeven aan al hun kankerpatiënten en de mRNA-prikken zelf genomen.Sommige oncologen hebben nu mRNA-geïnduceerde hartstilstanden, bloedstolsels en turbokanker ontwikkeld. Anderen zijn al plotseling overleden.Deze oncologen hebben hun kop in het zand gestoken en alles wat nodig is om een goede, competente dokter te zijn, opgegeven.Er zijn echter artsen die een nieuw pad naar de toekomst banen. Tot ziens!
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.531
Berichten
538.246
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan