Ivermectine

De 'parasiet' die bezit neemt van de gevaccineerden is een SYNTHETISCHE vorm van mRNA (spike-eiwit), die is afgeleid van organische exisomen, o.a. verkregen door zeer wrede experimenten met beagle-puppy's. Ik heb hier dit Twitter-draadje over geschreven:

De opruimers van Moeder Natuur zullen zeker hun weg vinden naar de plekken waar dit duivelse DNA zich concentreert. Bekend is dat C19 een relatie vertoont met aspargillusinfecties, idd een schimmel. Het is niet ondenkbaar dat God ook de wijsheid heeft om.parasieten naar de plekken des onheils te sturen, maar daarvoor heb ik vooralsnog geen overtuigend bewijs gezien.

Belangrijk is om in te zien dat dit uitsluitend de gevaccineerden treft en dus niet via magische vormen van 'shedding' overdraagbaar zou zijn naar niet-gevaccineerden. Hoe eerder we van dat bijgeloof afkomen hoe beter! Wel is het zo dat er wetenschappelijke studies bestaan die spreken over 'shedding'. Let wel, dit betreft overdracht via LICHAAMSVLOEISTOFFEN als bloed en moedermelk.

Er zitten geen parasieten of schimmels in de vaccins, ook geen slangenpeptides of grafeenoxide. Dat is allemaal ombewezen onzin die hardnekkig circuleert op bepaalde kanalen binnen onze beweging. Facts matter.

Mike
geen grafeenoxide? Ook niet in de tests, enz? Oke dat is nieuw voor mij. De rest wat je schrijft is interessant.

Mijn gedachtengang:
Ik vermoed dat de gevaccineerden vergeven zijn van de schimmels en/of parasieten / microben, daar hun weerstand er niet meer tegenop kan. Deze schimmels en/of parasieten / microben kunnen anderen bereiken.
Toch. Maar wat is dat dan, als het geen shedding is? En hoe kan het dan dat ik constant het gevoel had dat er iets in m'n keel zat, kort na contact met pas gevaccineerden? Ik was ook bij een spiritueel winkeltje in Purmerend daar werd mijzelfs dennennaaldenthee aangeraden tegen shedding. Iets wat ik zelf ervaarde en wat zelfs ondersteund wordt door een arts van zelfzorgcovid19 is volgens sommigen hier onzin. Dat is prima natuurlijk want, ik denk ook dat we niet bang moeten zijn voor shedding. Echter bovengenoemde heb ikzelf wel echt ervaren (ivm hielp hiertegen).

Helemaal mee eens. Schinmelinfecties, bacteriele infecries, paeasitaire infecties, tumoren, cystes, vleesbomen, eiwitplakkaten bij demente nensen, alles wat met lichaamsvreemde eiwitten te maken heeft is te bestrijden met anthelmintica. Er zou zelfs een studie gedaan moeten worden naar welke middelen het meest effectief zijn bij welke klachten.

Mike
Het is kort door de bocht. Dan zou je een poliep ook kunnen bestrijden met ivermectine. Maar ik moet zeggen, op enigerlij moment kon ik amper lopen en zitten en ik ben nu weer aan de ivermectine; de pijn is sterk verminderd, weg is het niet. Zou het dan toch door de ivm komen?

Wel ervaar ik de bijwerkingen (kringen/geometrische vormen zien in de ogen) bij hoge inname ivm.

geen grafeenoxide? Ook niet in de tests, enz? Oke dat is nieuw voor mij. De rest wat je schrijft is interessant.
Nieuw dat er geen grafeenoxide in ziet ?
Dat is hier van het begin constant herhaald, ten eerste, en ten tweede, moest het er al in zitten is dit nog niet erg ook, zou zowat het veiligste ingredient zijn dan.

Laatst bewerkt:
Je beeldt het je allemaal in van die shedding. De geest is een krachtig wapen. Waarom hoor ik dit alleen maar van vrouwen en nooit van mannen? En wat zegt dit over de beinvlpedbaarheid van de vrouwelijke geest?

Mike

Je beeldt het je allemaal in van die shedding. De geest is een krachtig wapen. Waarom hoor ik dit alleen maar van vrouwen en nooit van mannen? En wat zegt dit over de beinvlpedbaarheid van de vrouwelijke geest?

Mike
Ik weet niet of je nu de shedding bedoelt of de oogdingen. Dat laatste meen ik trouwens van jouzelf gelezen te hebben als bijwerking. Maargoed ik zweer ook bij ivm hoor dus ik houd voor mezelf de dosis in de gaten.

Ik weet niet of je nu de shedding bedoelt of de oogdingen. Dat laatste meen ik trouwens van jouzelf gelezen te hebben als bijwerking. Maargoed ik zweer ook bij ivm hoor dus ik houd voor mezelf de dosis in de gaten.
De shedding. Er volgden in korte tijd enkele posts na elkaar. De 'discoballen' die je ziet bij hogere doseringen IVM zijn echt.

Mike

Mike
Toen ik met mijn (toen) 1 jarige dochter mijn opa en oma bezocht een dag of 2 na hun vaccinatie, wat ik niet wist, kotste mijn dochter ‘s middags haar bed vol en niet veel later was ikzelf aan de beurt. Toen alles er goed uit was was het meteen klaar ook. Vond dit wel opvallend.

Toen ik met mijn (toen) 1 jarige dochter mijn opa en oma bezocht een dag of 2 na hun vaccinatie, wat ik niet wist, kotste mijn dochter ‘s middags haar bed vol en niet veel later was ikzelf aan de beurt. Toen alles er goed uit was was het meteen klaar ook. Vond dit wel opvallend.
ik had een soort klachten een paar jaar geleden toen mijn mannelijke kennis zich net had laten vaccineren en boosteren. En heb dit altijd bestempeld als shedding. De gevaccineerden ademen denk ik toch iets uit wat niet goed is. Elke keer als ik bij mijn ouders kom, die zijn ook gevaccineerd, krijg ik het enorm benauwd. Ivermectine nemen helpt dan om weer op te knappen. Ik wil niemand tegenspreken en sta echt open voor verschillende visies- maar vind dit zelf ook opvallend.

Laatst bewerkt:
En opnieuw zie je dat VROUWEN dergelijke klachten manifesteren. Ik moet het eerste verhaal nog horen van een man die klachten kreeg in het nabijzijn van gevaccineerden. Vrouwen leven in hun verbeelding, hun realiteit is volkomen subjectief.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.554
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan