Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn dat 4 pilletjes van 3 mg ?iemand dit al gezien, een vriendin kocht dit bij Kruidvat deze week.
Bekijk bijlage 1549
geen idee, ze stuurde me dit via whatsappZijn dat 4 pilletjes van 3 mg ?
Maar weer 2 besteld dank je Mike!Er was een vraag naar een specifieke link naar een van de winkels van Daisy. Als je bij haar wil shoppen, doe dat dan hier:
7.92US $ 30% OFF|5mg Insect repellent in the pet body 100tablets/bottle,ivermectine 100X|Slimming Product| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Mike
ja idd!Mykan = 3 mg. Ik ben verbaasd dat dit bij Kruidvat te koop is.
Mike
Ik denk 't ook maar het activeert blijkbaar ook nieuwe klachten of misschien moet ik zeggen sluimerende klachten. Bij mij reuma in de vingers en schoudergewricht. Zodanig dat ik voorlopig maar even niet neem; maar nu ook dezelfde ellende al na 1 pilletje Mebendazol, hier eerder geen last van gehad! WTF!Mijn inschatting: Ivermectine ontgift krachtig en activeert oude klachten.
Mike
Nou, ik voel me dikke prima, alles goed qua slaap etc.Nu net een vette hap op en 20 mg Iver.. geslikt.
Ik hou jullie op de hoogte van eventuele effecten, ben benieuwd
Hier ook een dikke prima hoor. Heb nog nooit zo vast geslapen als afgelopen nachtNou, ik voel me dikke prima, alles goed qua slaap etc.
Eigenijk geen veranderingen dus want ik slaap altijd best een voel me eigenijk meestal wel goed.
Zicht is (met contactlenzen) ook prima, misschien iets beter, maar dat zou ook spiegies kunnen zijn omdat ik dat graag wil
Dus of,
Heeft alie mij geperst calciumcarbonaat gestuurd zonder werkzame stof.
Of als je je best voelt blijft dat zo
Of er gebeuren de komende tijd nog bijzondere dingen.
Iig, om Mike te citeren, geen cojona
Kleine toevoeging/ disclosure.Hier ook een dikke prima hoor. Heb nog nooit zo vast geslapen als afgelopen nacht
Ben alleen mijn stem bijna helemaal kwijt
Lekker rustig zegt mijn vriendin!
Straks weer 3 pillen naar binnen werken. Dag 3 van de 5daagse kuur!
En wat er ook in de pillen van Ali zit...het doet zeker wel wat met je dus dan vind ik het al prima
Hoeveel mg is dat? (Per kilo?)Hier ook een dikke prima hoor. Heb nog nooit zo vast geslapen als afgelopen nacht
Ben alleen mijn stem bijna helemaal kwijt
Lekker rustig zegt mijn vriendin!
Straks weer 3 pillen naar binnen werken. Dag 3 van de 5daagse kuur!
En wat er ook in de pillen van Ali zit...het doet zeker wel wat met je dus dan vind ik het al prima
Voor 80 kg moet ik er eigenlijk 4 slikken.Hoeveel mg is dat? (Per kilo?)
Ik ga er ook een paar dagen mee door, praten gaat nog als BrugmanVoor 80 kg moet ik er eigenlijk 4 slikken.
Maar doe er gewoon 3. Misschien later nog ophogen. Zijn pillen van 5 mg
Haha gelukkig maar bij mij is de stem helemaal weg bijna alleen fluisteren kan ik nog weet niet of het door de pillen komt maar voor de rest geen klachten.Ik ga er ook een paar dagen mee door, praten gaat nog als Brugman
Gelukkig kan je nog typenHaha gelukkig maar bij mij is de stem helemaal weg bijna alleen fluisteren kan ik nog weet niet of het door de pillen komt maar voor de rest geen klachten.
Daar kan je ff mee vooruitYes!
Zending van Daisy, 16 potjes via Luxemburg zijn binnen.