Godsgeschenk
Well-known member
Bij mij ligt een halve zending nog bij het postkantoor en moet nog naar mij verzonden worden. Dus hij is al door de douane. Dat hoort zich ook goed aan.
Dorothé
Dorothé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit kan ik allemaal beamen!De bijwerkingen door Ivermectine die ik van mijn omgeving hoor zijn:
Kalmere energie.
Verandering van darmwerking meestal actiever, 1 x obstipatie.
Flikkeringen/flitsen in het zicht.
Beter slapen.
Hoofdpijn.
Zelf ervaar ik duidelijk meer inhoudt bij het hardlopen.
Die gebruik ik ook, je kan in de app via dat pijltje rechtsbovenin de link van het product kopiëren en dan ergens anders plakken.Ik heb de app van AE en daar kan je het veel goedkoper krijgen,bijv. 6 x 100stuks voor €26,-. Ik kan helaas geen linkjes plaatsen naar de app.
Joost
hoeveel neem je nu en op een nuchtere of volle maag?Ik slik nu non-stop al 2,5 week ivermectine, voel me supertop. Geen extra verbeteringen wat mijn ogen betreft de laatste tijd. Wel veel meer energie, minder trek en diepe slaap.
Joost
Ja ben ik ook benieuwd naarhoeveel neem je nu en op een nuchtere of volle maag?
Wat vreemd dat het bestellen via een app (Aanienlijk) ) goedkoper is. Ik heb het even aangeklikt en zie dat de prijs in US dollar staat = euro ?? .
Alie wil dat je de app gebruikt dus hangen ze daar een financieel incentive aan.Wat vreemd dat het bestellen via een app (Aanienlijk) ) goedkoper is. Ik heb het even aangeklikt en zie dat de prijs in US dollar staat = euro ?? .
Niet als je als land Nederland aanklikt. Je krijgt dan de prijs in euro's, plus de mogelijkheid om via Ideal te betalen.Wat vreemd dat het bestellen via een app (Aanienlijk) ) goedkoper is. Ik heb het even aangeklikt en zie dat de prijs in US dollar staat = euro ?? .