Angelface
Well-known member
Ja heb het uiteraard ook betaald want wil het graag hebben. Maar had in het verleden nog nooit eerder via AE wat besteld dus had geen idee hoe dat in zijn werk ging met bezorgen, laat staan met eventuele extra kosten..Dat weet ik dan nu ook weerHet wordt steeds lastiger gemaakt. We mogen blij zijn als we het spul in huis hebben, dus gewoon de inklaringskosten betalen. Het initiatief van Viruswaaheid zie ik heel snel stranden en ik denk dat ze dat bij VW ook wel weten. Het gaat hen er denk ik vooral om om een proces uit te lokken. Waar ze volgens mij mee bezig zijn is uitlokken dat apothekers verboden wordt om Ivermectine te leveren, ondanks uitgeschreven doktersrecepten en dat VW als organisatie door de staat verantwoordelijk wordt gehouden en voor de rechter wordt gedaagd. VW draait dan de boel om: i.p.v. dat zij de staat dagen zal de staat VW dagen en dus ligt de bewijslast om aan te tonen dat Ivermectine levensgevaarlijk zou zijn bij de staat. Slim gespeeld en zeer noodzakelijk, maar voorlopig zal de doorsnee persoon die denkt op deze manier aan Ivermectine te kunnen komen bot vangen. Wij doen dat gelukkig anders!
Mike
We mogen in onze handen knijpen met ieder potje die nu nog binnen komt!
Laatst bewerkt door een moderator: