Godsgeschenk
Well-known member
Bij mij stond dat ook erop voor het tweede deel van de zending. Ik heb de verkoper gevraagd of ze het nogmaals kunnen versturen. Ik ben benieuwd.
Dorothé
Dorothé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb besteld in India en het is geleverd. Woon wel in Frankrijk.Romagi, de kans dat dit door de douane komt is bijzonder klein.
Ik zou het dus niet doen vanuit India. Heb je nog geen ivermectine?
Ik wil anders wel bestellen voor je bij AE. Of heeft misschien iemand nog een potje over voor Romagi? Stuur me maar even een PB als ik voor je moet bestellen.
Nee hoor, ik heb geen vloeibare Ivermectine gekocht. Wel een flinke pot Fenbendazole maar dat is poeder.......@ Medusa, ik zag eerder eens in dit draadje dat je een grote fles vloeibare Ivermectine had gekocht ergens. Kan dat nog steeds? Zoja waar? Ik kan het niet zo snel meer terugvinden hier met die vele pagina´s met berichten. Dank alvast. Ik heb het lang uitgesteld iets hiermee te doen. Maar vriendin had loge over de vloer die ze al lang kent en die is gevaccineerd. En ze heeft nu lichamelijke klachten. Kan zijn van de spanning, die er zeker was tussen hun tweeen, maar toch wel apart. Die klachten van haar nu.
Via Amazon gekocht. De pot die ik heb besteld (100 mg)is er niet meer. Vond deze nog wel:Hoe kom je aan Panacur in poedervorm? Ik ken iemand met kanker die op deze manier veel makkelijker zelf kan doseren.
Mike
Wellicht bedoel je deze post van Medusa?@ Medusa, ik zag eerder eens in dit draadje dat je een grote fles vloeibare Ivermectine had gekocht ergens. Kan dat nog steeds? Zoja waar? Ik kan het niet zo snel meer terugvinden hier met die vele pagina´s met berichten. Dank alvast. Ik heb het lang uitgesteld iets hiermee te doen. Maar vriendin had loge over de vloer die ze al lang kent en die is gevaccineerd. En ze heeft nu lichamelijke klachten. Kan zijn van de spanning, die er zeker was tussen hun tweeen, maar toch wel apart. Die klachten van haar nu.
Hoe kom je aan Panacur in poedervorm? Ik ken iemand met kanker die op deze manier veel makkelijker zelf kan doseren.
Mike
Goh die ironie had ik er niet uitgehaald! Dus maar goed dat je het er ff bijzegt haha!Klopt, was idd niet serieus bedoeld