Ivermectine

Hierna dacht ik dat ik wellicht beter nog wat Iver bij kon bestellen zoals meer mensen hier hebben gedaan. Beter te veel dan te kort komen.
Een lang verhaal in het kort: Ergens in de afgelopen zeven weken heb ik in 2 bestellingen totaal nog 16 potjes besteld...die maar niet kwamen!
Af gelopen vrijdag maar weer 6 potjes besteld, Avermectine deze keer.
Wat denk je? Staat zaterdag de post voor de deur met twee pakjes met 16 potjes Iver... dus nu een totaal van 22 potjes in huis en nog 6 onderweg...
Zou ik nu genoeg hebben voor mij alleen?
Het moest zo zijn... verzet je niet langer tegen de kosmos.... je wordt geroepen als wappotheker 😉

Iemand heeft onlangs geschreven dat er een verbeterde stoelgang is. In hoeverre was het slecht en nu verbeterd.??

Zelf verwacht ik niets van de Ivermectine. Alles is mooi meegenomen.
Ik heb van die vage klachten.
heel vaak dode (zeer witte vingers) gedurende de dag. (schildklier)
weinig slaap. ( 5 uurtjes)
Gedurende de dag een 'Kou-aanval. zou schildklier kunnen zijn. Op zo,n moment neem ik dus ook T4/T3 . Lijkt een verband te zijn.
Ook een vage pijn in linkerbeen af en toe. lijkt schildklier te zijn.
Haar-uitval.
Vreemde duizeligheid.

Zeer slechte vertering stoelgang= zorgelijk.

Als ik fiets krijg ik het snel te heet. Heb ik al heel lang. Kan warmte niet kwijt. zeer irritant.
verder voel ik me redelijk goed. zie er ook goed uit (82).
Thuis ben ik niet moe. Wordt niet moe van steeds lezen.
Ik heb nooit hoofdpijn.

vrijdagavond laat 1 tabl. genomen
zaterdagavond laat 2
sofar so good.

Laatst bewerkt:
Vandaag Roli toegevoegd aan Whatsapp, met een andere bestelling dat ik maar 1 van 5 potjes had ontvangen gaf hij aan dat ik bedrogen ben en adviseerde een disput te openen. Vandaag bij hem een nieuwe bestelling gedaan.

Ik heb ook iets raars met ogen sinds ik Ivermectine gebruik. Mijn zicht leek slechter te worden, meer moeite met focussen. Nu kwam ik vanmiddag opeens op het idee om mijn oude bril eens op te zetten die in beide glazen een halfje minder is zeg maar. Tot mijn verbazing zie ik nu opeens supergoed. Mijn zicht is dus verbeterd! 😎
Wel jammer dat het montuur minder leuk is....

Ik heb ook iets raars met ogen sinds ik Ivermectine gebruik. Mijn zicht leek slechter te worden, meer moeite met focussen. Nu kwam ik vanmiddag opeens op het idee om mijn oude bril eens op te zetten die in beide glazen een halfje minder is zeg maar. Tot mijn verbazing zie ik nu opeens supergoed. Mijn zicht is dus verbeterd! 😎
Wel jammer dat het montuur minder leuk is....
Elk voordeel heb........:-)

Hoi allemaal. Even een vraagje van mij. Ik ben bezig via de linkjes die hier worden geplaatst ivermectine te bestellen. Ook bij de varianten waarbij staat dat er gratis verzending is, komt er nog een flink bedrag bij als ik naar de betaalsite doorklik. Is dit de vat of hoe moet ik dit zien? Herkenbaar?

Grtjs Lianne

Hoi allemaal. Even een vraagje van mij. Ik ben bezig via de linkjes die hier worden geplaatst ivermectine te bestellen. Ook bij de varianten waarbij staat dat er gratis verzending is, komt er nog een flink bedrag bij als ik naar de betaalsite doorklik. Is dit de vat of hoe moet ik dit zien? Herkenbaar?

Grtjs Lianne
Ja dat klopt, sinds 1 juli 2021 zijn de regels veranderd en er komen nu btw en inklaringskosten bij. Kom je boven de 150 euro dan komen er ook nog invoerrechten bij. Beter dus om onder de 150 euro te blijven.

110 : 5 = 22 mg. Tabletten zijn 5 mg per stuk. Jij mag kiezen: naar onderen afgerond wordt het 20 mg = 4 tabletten. Naar boven afgerond 25 mg = 5 tabletten. Dus niet 7.

Wij zijn aan het pionieren. Sommigen doen het een aantal dagen en nemen dan pauze. Ikzelf slik het nu al bijna 2 maanden zo goed als dagelijks. Mijn logica is als volgt:

Ik wil in het najaar geen griep en verkoudheid meer hebben en ook niet in de komende jaren. Bovendien wil ik PREVENTIEF het medicijn ruimschoots in mijn bloed hebben mocht men ertoe besluiten om GEDWONGEN de 'vaccinaties' toe te dienen.

We zijn aan het pionieren, volg je eigen intuitie. Er is op dit moment geen 'protocol'.

Mike
Ik doe met je mee Mike. Ik ben nu aan die van 6 oktober 2021 :alien::ROFLMAO:

Ja dat klopt, sinds 1 juli 2021 zijn de regels veranderd en er komen nu btw en inklaringskosten bij. Kom je boven de 150 euro dan komen er ook nog invoerrechten bij. Beter dus om onder de 150 euro te blijven.
Zijn de invoerrechten willekeur..omdat het in mijn geval bij een bestelling van 400€ niet opging vraag ik me dat af.

• Leuk
Waarderingen: EmS
Weer thuis en gelijk 3 pakjes bij de buren opgehaald. Yes 5 potjes rijker.
Man vindt het eigenlijk een beetje veel worden. Dat hebben we toch niet nodig.

Man zegt: ben je nu tevreden ?

Ik: er komen er nog 2.

Heb maar niet verteld dat dat bestellingen zijn van 8 en 10 stuks 😅

Ik heb al 12 potjes en er komen er nog 14 😂. En dan heb ik ook nog een flinke voorraad ontwormers en NAC. Mijn volgende bestelling bij Ali is een apotheekkast 😜.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan