Ivermectine

Bedankt Mik!
Vanaf 50:45 minuten om precies te zijn zegt Judy dat het inderdaad gaat om de synthesische suramine. Suramine komt dus niet voor in dennennaalden.
Dennennaalden bevatten wel terpenen en i.g.v dennennaalden het terpeen genaamd pineen. Heeft gelukkig ook goede eigenschappen dus heb ik mijn dennennaaldentinctuur niet voor niks gemaakt ;)

Pineen​

Pineen is een terpeen die je kunt vinden in dennennaalden, terpentijn, sinaasappelschillen, dille, basilicum, zwarte peper, rozemarijn en natuurlijk… cannabis! De geur/smaak die het produceert is… tromgeroffel… pijnboom! De smaak is aangenaam aards.

De bekende voordelen van pineen zijn: bevordert de alertheid, ontstekingsremmend, verhoogt het geheugen (kan het korte termijn geheugenverlies door THC tegengaan). Volgens onderzoek kunnen de ontstekingsremmende eigenschappen van pineen helpen om de symptomen van artrose te verlichten. Het werkt ook als een bronchodilator waarin het kan helpen de symptomen van astma te verlichten en het lichaam te beschermen tegen virussen zoals bronchitis.
Bron: https://blog.nordicoil.nl/begrip-van-de-terpenen/

Ik ben vandaag begonnen met avermectine, dat is een stuk heftiger! Ik zie al de hele middag flitsen.
Joost

110 : 5 = 22 mg. Tabletten zijn 5 mg per stuk. Jij mag kiezen: naar onderen afgerond wordt het 20 mg = 4 tabletten. Naar boven afgerond 25 mg = 5 tabletten. Dus niet 7.

Wij zijn aan het pionieren. Sommigen doen het een aantal dagen en nemen dan pauze. Ikzelf slik het nu al bijna 2 maanden zo goed als dagelijks. Mijn logica is als volgt:

Ik wil in het najaar geen griep en verkoudheid meer hebben en ook niet in de komende jaren. Bovendien wil ik PREVENTIEF het medicijn ruimschoots in mijn bloed hebben mocht men ertoe besluiten om GEDWONGEN de 'vaccinaties' toe te dienen.

We zijn aan het pionieren, volg je eigen intuitie. Er is op dit moment geen 'protocol'.

Mike
Goedemorgen,

Dus als ik het goed begrijp neem je dus dagelijks de aanbevolen hoeveelheid voor je lichaamsgewicht al 2 maanden lang?

Mag ik vragen hoe je je voelt en welke bijwerkingen je hebt ondervonden?

Hier reeds veelvuldig besproken, maar je bent nog nieuw dus ik zal het nog even op een rijtje zetten:

Verhoogde levensenergie
Beter zicht
Ribkneuzing door auto-ongeluk geheeld in iets meer dan een maand
Meer spieropbouw
Meer innerlijke kalmte en rust
Minder angst
Meer emotionele stabiliteit
Minder eetlust
Vaster slapen
Heldere dromen

Dit is echt een heel bijzonder goedje!

Mike

Besteld op 29-05-2021: 4 potten ivermectine
Zojuist, 10-05-2021, binnen: 4 potjes Ivermectine van Alie express.

Endogard en Panacur heb ik al geprobeerd: merkte, vrijwel, niets.
Over een tijdje de iver proberen.
Hierna dacht ik dat ik wellicht beter nog wat Iver bij kon bestellen zoals meer mensen hier hebben gedaan. Beter te veel dan te kort komen.
Een lang verhaal in het kort: Ergens in de afgelopen zeven weken heb ik in 2 bestellingen totaal nog 16 potjes besteld...die maar niet kwamen!
Af gelopen vrijdag maar weer 6 potjes besteld, Avermectine deze keer.
Wat denk je? Staat zaterdag de post voor de deur met twee pakjes met 16 potjes Iver... dus nu een totaal van 22 potjes in huis en nog 6 onderweg...
Zou ik nu genoeg hebben voor mij alleen?

Hier reeds veelvuldig besproken, maar je bent nog nieuw dus ik zal het nog even op een rijtje zetten:

Verhoogde levensenergie
Beter zicht
Ribkneuzing door auto-ongeluk geheeld in iets meer dan een maand
Meer spieropbouw
Meer innerlijke kalmte en rust
Minder angst
Meer emotionele stabiliteit
Minder eetlust
Vaster slapen
Heldere dromen

Dit is echt een heel bijzonder goedje!

Mike
Wauw.

Ik ga vandaag beginnen met 5 x 5mg en dan om de paar dagen herhalen om even te kijken wat het doet.

Ik hou jullie op de hoogte!

Hierna dacht ik dat ik wellicht beter nog wat Iver bij kon bestellen zoals meer mensen hier hebben gedaan. Beter te veel dan te kort komen.
Een lang verhaal in het kort: Ergens in de afgelopen zeven weken heb ik in 2 bestellingen totaal nog 16 potjes besteld...die maar niet kwamen!
Af gelopen vrijdag maar weer 6 potjes besteld, Avermectine deze keer.
Wat denk je? Staat zaterdag de post voor de deur met twee pakjes met 16 potjes Iver... dus nu een totaal van 22 potjes in huis en nog 6 onderweg...
Zou ik nu genoeg hebben voor mij alleen?
Ik geef het een weekje :-)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan