Ivermectine

Bedankt Mik!
Vanaf 50:45 minuten om precies te zijn zegt Judy dat het inderdaad gaat om de synthesische suramine. Suramine komt dus niet voor in dennennaalden.

Een maand geleden al geplaatst. Uitleg over Suramine en dennennaaldenthee.

Heeft iemand anders ook "problemen" met shipments van UPU Peet Store bij tante Ali? Ik heb daar 1 zending lopen die terug gestuurd lijkt te zijn naar China. Verzender heeft nu getekend voor de retour.

En de bestelling van Hi-Hunk Store lijkt ook niet echt te lopen.

Het zijn mijn eerste bestellingen, zie wel dat de bestelling van Lupin Store door de Portugese douane heen is. Benieuwd wanneer die aankomt.

Ze zijn alledrie op hetzelfde moment besteld. Misschien bestel ik nog wel meer bij Lupin Store. Die lijkt goed te gaan.

Sandra

Heeft iemand anders ook "problemen" met shipments van UPU Peet Store bij tante Ali? Ik heb daar 1 zending lopen die terug gestuurd lijkt te zijn naar China. Verzender heeft nu getekend voor de retour.

Het zijn mijn eerste bestellingen, zie wel dat de bestelling van Lupin Store door de Portugese douane heen is. Benieuwd wanneer die aankomt.

Ze zijn alledrie op hetzelfde moment besteld. Misschien bestel ik nog wel meer bij Lupin Store. Die lijkt goed te gaan.

Sandra
Ik heb er ook 1tje die retour afzender is :-(

Sandra
Contact opnemen met de verkoper via de chat en vragen of de bezorging van het pakketje wel goed verloopt. Dan sturen ze het pakketje weer opnieuw op;)

Zijn de pillen van AE veilig eigenlijk? Heb inmiddels 4 potjes.
Jij bent slimmers als wij allemaal bij elkaar hoor ik

Wij gebruiken ze al een tijdjes sommigen al vele weken.

Weet je dat had nog niemand zich afgevraagd of het wel veilig was

Ga eens met de vaccinatiemensen praten en vragen of ze weten of het veilig is

Ze zullen allemaal ja zeggen op een paar na

Veiligheid is alleen te constateren in een LAB. Kunnen we in principe eenmalig terecht in een Lab? Iemand connecties?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan