S
Sailor
Guest
Wapotheekkast bedoel jeIk heb al 12 potjes en er komen er nog 14 . En dan heb ik ook nog een flinke voorraad ontwormers en NAC. Mijn volgende bestelling bij Ali is een apotheekkast .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wapotheekkast bedoel jeIk heb al 12 potjes en er komen er nog 14 . En dan heb ik ook nog een flinke voorraad ontwormers en NAC. Mijn volgende bestelling bij Ali is een apotheekkast .
Elk pilletje wordt goud waard over een poosje, en waar moeten de vaxinazis dan heenGroot inslaan. Wij wotden de wappothekers, weet je nog? Onze buren en familieleden gaan ons dankbaar zijn!
Mike
Bedankt Mik!
Vanaf 50:45 minuten om precies te zijn zegt Judy dat het inderdaad gaat om de synthesische suramine. Suramine komt dus niet voor in dennennaalden.
Ik heb er ook 1tje die retour afzender is :-(Heeft iemand anders ook "problemen" met shipments van UPU Peet Store bij tante Ali? Ik heb daar 1 zending lopen die terug gestuurd lijkt te zijn naar China. Verzender heeft nu getekend voor de retour.
En de bestelling van Hi-Hunk Store lijkt ook niet echt te lopen.
Het zijn mijn eerste bestellingen, zie wel dat de bestelling van Lupin Store door de Portugese douane heen is. Benieuwd wanneer die aankomt.
Ze zijn alledrie op hetzelfde moment besteld. Misschien bestel ik nog wel meer bij Lupin Store. Die lijkt goed te gaan.
Sandra
Contact opnemen met de verkoper via de chat en vragen of de bezorging van het pakketje wel goed verloopt. Dan sturen ze het pakketje weer opnieuw opHeeft iemand anders ook "problemen" met shipments van UPU Peet Store bij tante Ali? Ik heb daar 1 zending lopen die terug gestuurd lijkt te zijn naar China. Verzender heeft nu getekend voor de retour.
En de bestelling van Hi-Hunk Store lijkt ook niet echt te lopen.
Het zijn mijn eerste bestellingen, zie wel dat de bestelling van Lupin Store door de Portugese douane heen is. Benieuwd wanneer die aankomt.
Ze zijn alledrie op hetzelfde moment besteld. Misschien bestel ik nog wel meer bij Lupin Store. Die lijkt goed te gaan.
Sandra
Geldt dat ook voor retour afzender?
Zijn de pillen van AE veilig eigenlijk? Heb inmiddels 4 potjes.Ik heb al 12 potjes en er komen er nog 14 . En dan heb ik ook nog een flinke voorraad ontwormers en NAC. Mijn volgende bestelling bij Ali is een apotheekkast .
ik heb ze eerst aan de kippen gegeven en die zien er goed uit !Zijn de pillen van AE veilig eigenlijk? Heb inmiddels 4 potjes.
Jij bent slimmers als wij allemaal bij elkaar hoor ikZijn de pillen van AE veilig eigenlijk? Heb inmiddels 4 potjes.
Nee, niet veilig. Je wordt er ziek van in je hoofd, zeg maar wappie .
Het zijn toch geen afkick verscheinselen ?Ben wel een beetje vermoeid. Slechte nacht gehad en een paar weken door mijn IVM voorraad heen.