Ivermectine

Na de mislukte zending via de Duitse apotheek heb ik vandaag mijn eerste twee potjes via Alie binnen gekregen. De tweede zending is onderweg en de eerste vier pillen zitten er al in.....

Wendy

Eerste drie potjes ivermectine aangekomen voor in onze Portugese IA-kast. Nog twee zendingen in behandelingen waarvan 1x A en 1x I.
Thanks nog voor de info over wat te doen bij onduidelijkheid ivm de orders. Ben in ‘gesprek’

Sandra

Weer een pakketje vandaag, 8 potjes, verwachte het nog niet want 17 😍 dagen geleden besteld.

Die Daisy heeft een supersnelle service.

Even voor alle duidelijkheid: dit is ze echt (Daisy), geen grap!

Mike
Klopt, ze had eerst ook een profiel foto van zichzelf van de zijkant op watsapp. Nu is dat niet meer.

Ik heb ook wel eens een filmpje van haar hondjes gehad, nadat ik er een van mijn katten had gestuurd 😸😸

Via deze link die ik een tijdje terug ontving in een e-mail van Mike heb ik net 2 potjes IM besteld via Ali. 1 sept wordt het als het goed is geleverd en ik ben benieuwd, hier op het forum eerst maar even lezen over het hoe en wat.

Zo vandaag even een kleine update. Ik heb gisteren voor de 2e keer 4 tabletten genomen. In ieder geval bijna geen hoest en bijna geen maagzuur meer. Vannacht ben ik zoals gewoonlijk opgestaan om wat melk te drinken en te gaan plassen. Ik weet dat jullie het hadden over lichtflitsen. Nou ik weet niet wat ik had, maar je kent misschien die spiegels die lampjes eromheen hebben. Ik liep dus door het donker en had licht rondom mijn ogen. Ik vond dat wel raar en ook niet meteen aangenaam, dus ik zette mijn bril af, maar het bleef. Dus licht, geen flitsen, maar echt licht rondom mijn ogen. Heeft er nog iemand deze ervaring gehad? Voor de rest geen verschijnselen.

Dorothé

Dus licht, geen flitsen, maar echt licht rondom mijn ogen. Heeft er nog iemand deze ervaring gehad? Voor de rest geen verschijnselen.
Ja heb ik ook en ik noem dat fonkeling.

Ben nu paar dagen onderweg met Avermectine en de kleuren lijken almaar feller.

Vip-link van Daisy:
10 potjes voor een prikkie.

Zo vandaag even een kleine update. Ik heb gisteren voor de 2e keer 4 tabletten genomen. In ieder geval bijna geen hoest en bijna geen maagzuur meer. Vannacht ben ik zoals gewoonlijk opgestaan om wat melk te drinken en te gaan plassen. Ik weet dat jullie het hadden over lichtflitsen. Nou ik weet niet wat ik had, maar je kent misschien die spiegels die lampjes eromheen hebben. Ik liep dus door het donker en had licht rondom mijn ogen. Ik vond dat wel raar en ook niet meteen aangenaam, dus ik zette mijn bril af, maar het bleef. Dus licht, geen flitsen, maar echt licht rondom mijn ogen. Heeft er nog iemand deze ervaring gehad? Voor de rest geen verschijnselen.

Dorothé
Liep je echt door het pikkedonker of stond er ergens een lampje aan?

Liep je echt door het pikkedonker of stond er ergens een lampje aan?
Nee, er stond geen lampje aan. Wel licht natuurlijk van buiten. Het is nooit pikkedonker meer. Maar het was midden in de nacht. In de keuken deed ik licht aan en het bleef. Op de wc deed ik licht aan maar het bleef. Daarna ging ik weer naar bed en toen ik mijn ogen dicht deed was het weg.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan