Zathras
Well-known member
Die namen van alie, fantastischMijn bestelling van Happiness Sexual Life Store is wel aangekomen...
Gewoon opnieuw laten versturen, komt vast goed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die namen van alie, fantastischMijn bestelling van Happiness Sexual Life Store is wel aangekomen...
Gewoon opnieuw laten versturen, komt vast goed
Ja, wel fijn dat die namen niet op de pakketjes staan, anders denkt de pakketbezorger dat ik het wel heel erg druk hebDie namen van alie, fantastisch
en de eerste vier pillen zitten er al in.....
Wendy
Even voor alle duidelijkheid: dit is ze echt (Daisy), geen grap!
Klopt, ze had eerst ook een profiel foto van zichzelf van de zijkant op watsapp. Nu is dat niet meer.Even voor alle duidelijkheid: dit is ze echt (Daisy), geen grap!
Mike
Bij nader inzien toch niet hier delen, Johnny. Als er actuele links zijn hier plaatsen.
Mike
Ja heb ik ook en ik noem dat fonkeling.Dus licht, geen flitsen, maar echt licht rondom mijn ogen. Heeft er nog iemand deze ervaring gehad? Voor de rest geen verschijnselen.
Liep je echt door het pikkedonker of stond er ergens een lampje aan?Zo vandaag even een kleine update. Ik heb gisteren voor de 2e keer 4 tabletten genomen. In ieder geval bijna geen hoest en bijna geen maagzuur meer. Vannacht ben ik zoals gewoonlijk opgestaan om wat melk te drinken en te gaan plassen. Ik weet dat jullie het hadden over lichtflitsen. Nou ik weet niet wat ik had, maar je kent misschien die spiegels die lampjes eromheen hebben. Ik liep dus door het donker en had licht rondom mijn ogen. Ik vond dat wel raar en ook niet meteen aangenaam, dus ik zette mijn bril af, maar het bleef. Dus licht, geen flitsen, maar echt licht rondom mijn ogen. Heeft er nog iemand deze ervaring gehad? Voor de rest geen verschijnselen.
Dorothé
Nee, er stond geen lampje aan. Wel licht natuurlijk van buiten. Het is nooit pikkedonker meer. Maar het was midden in de nacht. In de keuken deed ik licht aan en het bleef. Op de wc deed ik licht aan maar het bleef. Daarna ging ik weer naar bed en toen ik mijn ogen dicht deed was het weg.Liep je echt door het pikkedonker of stond er ergens een lampje aan?