Ivermectine

Ivermectin, a drug used to fight parasites in third-world countries, could help reduce the length of infection for people who contract coronavirus for less than a $1 a day, according to recent research by Sheba Medical Center in Tel Hashomer.

Heb nog een NAC gevonden, weet niet of die goed is. € 7.04 voor 100 tabletten 600 mg. Als iets zoveel goedkoper is dan andere aanbieders, weet ik niet of het te vertrouwen is.

Tja, en hoe neem je het in als er geen eiwit in de voeding mag zitten? Dus alleen met fruit in feite. Of niet tijdens het eten. Ik weet het niet, maar als ik alles bij elkaar op ga tellen zit ik op megaveel (ongeveer 17) tabletten als ik dit allemaal ga doen. Hoe doen jullie dat? Het zijn dan in mijn geval 8 capsules levertraan/boterolie, 4 tabl. IVM, 3 capsules vit c/zink, 1 tablet selenium en dan ook nog 1 tablet NAC.

Dorothé
Ja deze was ik ook tegengekomen en ik twijfelde of ik die wilde kopen. Uiteindelijk ben ik voor NAC van Now Foods gegaan met 250 pillen. Die is in vergelijking met andere merken ook relatief goedkoop.

Ja deze was ik ook tegengekomen en ik twijfelde of ik die wilde kopen. Uiteindelijk ben ik voor NAC van Now Foods gegaan met 250 pillen. Die is in vergelijking met andere merken ook relatief goedkoop.
Die heb ik net ook gekocht. Ik heb blijkbaar wel problemen met ontgiften en dat wil ik eerst beter voor mekaar hebben voor ik weer aan de Ivermectine ga en teveel last van negatieve bijwerkingen heb. Ik kijk wel wat dit met mij doet en stel me op als proefpersoon zodat mijn ouders er eventueel ook wat aan hebben aangezien zij dezelfde bijwerkingen hadden als ik.

Ik heb met de 5-daagse kuur Mebendazol niets gemerkt. Nu waren dat maar 5 dagen en het was geen IVM. Ik ben dus benieuwd of ik bijwerkingen zal gaankrijgen bij de IVM.

Dorothé

Die heb ik net ook gekocht. Ik heb blijkbaar wel problemen met ontgiften en dat wil ik eerst beter voor mekaar hebben voor ik weer aan de Ivermectine ga en teveel last van negatieve bijwerkingen heb. Ik kijk wel wat dit met mij doet en stel me op als proefpersoon zodat mijn ouders er eventueel ook wat aan hebben aangezien zij dezelfde bijwerkingen hadden als ik.
Ja ik weet eigenlijk niet in hoeverre ik problemen heb met ontgiften. Tis dat ik als kind zijnde een lichte vorm van PDD-NOS als labeltje had gekregen, dat ik er vanuit ga dat mijn ontgiftingsmechanisme wel een booster mag gebruiken. Maar hoe weet je of je slecht ontgift vraag ik mij af?

Ik heb met de 5-daagse kuur Mebendazol niets gemerkt. Nu waren dat maar 5 dagen en het was geen IVM. Ik ben dus benieuwd of ik bijwerkingen zal gaankrijgen bij de IVM.

Dorothé
Met de hondenkuurtjes, onder andere de Panacur had ik ook geen problemen. Ivermectine viel bij mij (en mijn ouders) niet zo heel top.
Om te kijken of het niet gewoon toeval was had ik nogmaals een paar dagen de Iver genomen, maar kreeg weer dezelfde klachten.
Misschien kan je ook Panacur proberen?

Ja ik weet eigenlijk niet in hoeverre ik problemen heb met ontgiften. Tis dat ik als kind zijnde een lichte vorm van PDD-NOS als labeltje had gekregen, dat ik er vanuit ga dat mijn ontgiftingsmechanisme wel een booster mag gebruiken. Maar hoe weet je of je slecht ontgift vraag ik mij af?
Tja, dat weet ik ook niet. Ik zou denken als je vervelende bijwerkingen krijgt, dat je dan slecht ontgift. Maar ik weet natuurlijk niet of de lever ook gewoonweg gif kan opslaan en dat je er niets van merkt.

Dorothé

Dat weet ik ook niet precies eerlijk gezegd. Ik dacht omdat ik zware hoofdpijnen en migraine kreeg dat dit ook met het ontgiften te maken had.
Had op vrijdag een Norit kuur genomen als afsluiter van de Iverm, en dit kwam er gisteren pas uit..Dat leek mij ook wat lang duren..
Ik probeer de NAC wel, kijken wat dit doet.

Met de hondenkuurtjes, onder andere de Panacur had ik ook geen problemen. Ivermectine viel bij mij (en mijn ouders) niet zo heel top.
Om te kijken of het niet gewoon toeval was had ik nogmaals een paar dagen de Iver genomen, maar kreeg weer dezelfde klachten.
Misschien kan je ook Panacur proberen?
Ik heb nu 1x4 tabl. IVM genomen. Daar heb ik nog niets van gemerkt. Wel wat positiefs, maar misschien heeft dat niets te zeggen. Ik merk dat ik veel minder hoest en niet hoestend wakker ben geworden. Die hoest heb ik al 10-tallen jaren. Ik heb echter niets. Hangt met gevoel van maagzuur samen. Dus te min maagzuur en dat is gevolg van nervositeit. Maar ik heb nu ook nog geen maagzuur gehad. Nu kan dat echter niets hiermee te doen hebben, want het waren slechts 4 tabletten.

Dorothé

Ik heb nu 1x4 tabl. IVM genomen. Daar heb ik nog niets van gemerkt. Wel wat positiefs, maar misschien heeft dat niets te zeggen. Ik merk dat ik veel minder hoest en niet hoestend wakker ben geworden. Die hoest heb ik al 10-tallen jaren. Ik heb echter niets. Hangt met gevoel van maagzuur samen. Dus te min maagzuur en dat is gevolg van nervositeit. Maar ik heb nu ook nog geen maagzuur gehad. Nu kan dat echter niets hiermee te doen hebben, want het waren slechts 4 tabletten.

Dorothé
Misschien kan je al wel wat verschil merken, er zijn er toch al een paar hier die ook verandering merkten. Ik merkte de eerste dag ook al verschil, dat ik plat op bed lag met zware hoofdpijn :ROFLMAO:

Misschien kan je al wel wat verschil merken, er zijn er toch al een paar hier die ook verandering merkten. Ik merkte de eerste dag ook al verschil, dat ik plat op bed lag met zware hoofdpijn :ROFLMAO:
Ik had vroeger veel last van migraine. Hopelijk komt dat niet weer op. Ik had wel vanmorgen een neushelft een beetje dicht en moest mijn neus snuiten. Als kind ben ik een keer bijna verdronken en heb veel last gehad van neusverstoppingen. Heb daar veel injecties voor gekregen. Tja, toen wist nog niemand hoe of wat. En wat die injecties waren kan me ook niemand meer vertellen.

Dorothé

Screenshot_20210811-140926_AliExpress.jpg

Ik had vroeger vrij snel door dat internet groot ging worden maar dat ik anno 2021 met de Chinese Adult Heaven Store zat te chatten over "dierengeneesmiddelen" had ik niet kunnen denken. :)

Kortom status nu 2 zendingen terug, 2 nog in limbo

Ik had vroeger veel last van migraine. Hopelijk komt dat niet weer op. Ik had wel vanmorgen een neushelft een beetje dicht en moest mijn neus snuiten. Als kind ben ik een keer bijna verdronken en heb veel last gehad van neusverstoppingen. Heb daar veel injecties voor gekregen. Tja, toen wist nog niemand hoe of wat. En wat die injecties waren kan me ook niemand meer vertellen.

Dorothé
Dat hoop ik ook niet voor je, maar niet iedereen is gelijk, dus jij hoeft er geen last van te hebben.
Als je alles van tevoren wist he ;) maar al doende leert men.
Mijn ouders en ik hebben allemaal migraine, mijn broer heeft nergens last van.
Mijn vader dag in dag uit hoofdpijn, mijn moeder af en toe migraine aanvallen en ik aura migraine (inclusief de verlammingen, spraakstoornis en tijdelijk blind zijn)
Succes met de Iver, hoop dat het je iets positiefs brengt (y)

Tja, dat weet ik ook niet. Ik zou denken als je vervelende bijwerkingen krijgt, dat je dan slecht ontgift. Maar ik weet natuurlijk niet of de lever ook gewoonweg gif kan opslaan en dat je er niets van merkt.

Dorothé
Ja ik ga de NAC gewoon uitproberen, want als ik zo zit te lezen over NAC lijkt het mij geen verkeerde toevoeging. Het zou ook slijmvorming tegengaan, en daar heb ik dus altijd wel een beetje last van. En vooral dat het de bouwsteen is van glutathion vind ik heel interessant, want mss heb ik daar ook een tekort aan (gezien mijn verleden).

Mijn ouders slikken nu voor de tweede week 3 IVM tabletjes per dag, met in het weekend een pauze. Mijn moeder merkt dat ze beter kan slapen! Ze is een lichte slaper die vaak pas na 2 uur in slaap valt, sinds de IVM is ze 's avonds slaperiger en valt ze sneller in slaap en heeft ze de volgende dag ook meer energie.
Mijn vader merkt helemaal niks.

Bekijk bijlage 2130

Ik had vroeger vrij snel door dat internet groot ging worden maar dat ik anno 2021 met de Chinese Adult Heaven Store zat te chatten over "dierengeneesmiddelen" had ik niet kunnen denken. :)

Update, zojuist weer 1 potje binnen:-)

(Met dat free shipping geloof ik erg in het bestellen van kleine hoeveelheden:-) )

Bekijk bijlage 2130

Mijn bestelling van Happiness Sexual Life Store is wel aangekomen...
Gewoon opnieuw laten versturen, komt vast goed

Wat betreft het tegelijk innemen van supplementen maak ik me niet zo druk.
Ik gebruik al heel lang Pediaperm en daar zitten wel 30 verschillende dingen in. wel verschillende soorten enzymen en verschillende soort probiotica maar daarnaast ook zinc en selenium en glutathion en vitamines. Wel wordt geadviseerd 4 zakjes per dag en ik neem meestal 1, soms 2 op verschillende tijden. Maar dan weer wel maandenlang. Ik ga ervan uit dat kleine beetjes langdurig net zoveel effect hebben als in 1 maal veel.
Bij glutathion staat voor verschillende merken verschillende tijden van innemen. ik trek me er niets meer van aan.
Wel houd ik nu DMSO (in ochtend) en Iver (in avond gescheiden.
Alles gaat door de cocos-yoghurt met een beetje suiker en/of fruit om het lekker te maken. Bovendien zijn er suppl. die absoluut niet vies zijn.
Ik doe dit al jaren zo en heb er nooit iets van gemerkt dat het niet oke was.
Wel merk ik de laatste tijd de resultaten van schildklier suppl. gedurende de dag.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan