Ivermectine

Voor de mensen die hier mee aan de slag willen.

Goede merken om deze producten van te kopen zijn:
NAC:
Vitals
Bonusan
NOW
Orthica

Selenium:
Orthica
Proviform
Solaray

Overigens raad ik aan als je selenium gaat nemen om 100mcg te kopen.

Voor de notenliefhebbers kan je ook volstaan met 3 biologische paranoten per dag.
Mag het ook 200mcg zijn?

Dorothé

-Is NAC en Selenium beiden aan te raden, of is aanvulling met selenium ook voldoende?
Ik neem de ivectermine in met rauwe melk en daar zit sowieso glutathion in.
-Kan IVM dan met melk worden ingenomen?

Dorothé

Laatst bewerkt:
Voor de mensen die hier mee aan de slag willen.

Goede merken om deze producten van te kopen zijn:
NAC:
Vitals
Bonusan
NOW
Orthica

Selenium:
Orthica
Proviform
Solaray

Overigens raad ik aan als je selenium gaat nemen om 100mcg te kopen.

Voor de notenliefhebbers kan je ook volstaan met 3 biologische paranoten per dag.
en jij hebt deze producten ook in je winkel toch?

-Is NAC en Selenium beiden aan te raden, of is aanvulling met selenium ook voldoende?
Ik neem de ivectermine in met rauwe melk en daar zit sowieso glutathion in.
-Kan IVM dan met melk worden ingenomen?

Dorothé
Klopt van de glutathion, maar gezien de hoeveelheid gif waar wij ons hele leven al mee te maken hebben. En zeker wat ze vermoedelijk nu aan het doen zijn, is het niet onverstandig om sterk in te zetten. Zelf neem ik de IVM ook in met rauwe melk(y).

Heb het forum doorzocht en zag dat dit nog niet aan de orde is gekomen. Vanochtend de brief nog eens doorgelezen die huisarts Rob Elens heeft opgesteld om huisartsen toch te bewegen om een behandeling op te starten met medicijnen als je covid-19 krijgt. Voor ivermectine het volgende protecol:

Protocol ivermectine(aangepast in vs5) Artsen uit onder andere Peru, VS, Dominicaanse Republiek, Bolivia, Bangladesh, Egypte, Brazilië, Chili, Argentinië, Irak, Bulgarije en India passen ivermectine succesvol toe tegen COVID-19. De werkzaamheid van ivermectine werd in vitro aangetoond door Australische onderzoekers. ( https://tinyurl.com/IvermectineInVitro ) Onderzoek van Dr Rajter in Florida laat een lagere sterfte zien onder ziekenhuispatiënten. ( https://tinyurl.com/IverRajter ) Het misverstand is hier dat men dacht dat de hoge dosis in dit experiment noodzakelijk was voor het resultaat. Dit is niet zo. Ook met een lagere dosis is ivermectine buitengewoon effectief. https://tinyurl.com/ivermectingold ● 6 mg ivermectine per 30 kg lichaamsgewicht op 1e dag ● Daarna nog 3 dagen 6 mg ivermectine

Bij het aanklikken van de link: https://tinyurl.com/ivermectingold staat het volgende vermeld:

Is Ivermectin prophylactic?​

Ivermectin stays in some tissues and fights parasites for months. In antiviral application it is very short lived – part of the molecule temporarily blocks the nucleic importin protein. It MAY be prophylactic for a short time. One would NOT want to dose it regularly, however. It manually activates cytosolic immunity, producing interferons, which the cell uses to clean up vRNA. Interferons are immune signals you do not want floating around permanently. Prolonged use may cause autoimmune issues.

Wellicht heb ik voortschrijdend inzicht hierover gemist maar hier wordt langdurig gebruik afgeraden.

Lees dit draadje helemaal door en dan onderstaand draadje:

Mike

Heb nog een NAC gevonden, weet niet of die goed is. € 7.04 voor 100 tabletten 600 mg. Als iets zoveel goedkoper is dan andere aanbieders, weet ik niet of het te vertrouwen is.

Tja, en hoe neem je het in als er geen eiwit in de voeding mag zitten? Dus alleen met fruit in feite. Of niet tijdens het eten. Ik weet het niet, maar als ik alles bij elkaar op ga tellen zit ik op megaveel (ongeveer 17) tabletten als ik dit allemaal ga doen. Hoe doen jullie dat? Het zijn dan in mijn geval 8 capsules levertraan/boterolie, 4 tabl. IVM, 3 capsules vit c/zink, 1 tablet selenium en dan ook nog 1 tablet NAC.

Dorothé

Daisy heeft een telegramgroep gemaakt om een actuele bestellink voor ivermectine te delen. Is het slim.om die groep hier openbaar te delen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan