Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mag het ook 200mcg zijn?Voor de mensen die hier mee aan de slag willen.
Goede merken om deze producten van te kopen zijn:
NAC:
Vitals
Bonusan
NOW
Orthica
Selenium:
Orthica
Proviform
Solaray
Overigens raad ik aan als je selenium gaat nemen om 100mcg te kopen.
Voor de notenliefhebbers kan je ook volstaan met 3 biologische paranoten per dag.
Goed merk dit en goede vorm van selenium , deze gebruik ik zelf ook !Mag het ook 200mcg zijn?
Selenium - 100 x 200 mcg - Leefbewust webwinkel
2 stuks 5% korting, 4 stuks 7% kortingwww.leefbewust.com
Dorothé
Dank je voor je antwoord. Het is wel 2x hoger in dosis dan goodlife aangaf.Goed merk dit en goede vorm van selenium , deze gebruik ik zelf ook !
okay, prima.NAC altijd 30 minuten voor of 2 uur na een maaltijd innemen.
En ver van de ivermectine houden. Is geen wetenschap voor, maar is een intuitie dingetje
Bij selenium 200 mcg dan 5 dagen wel innemen en dan 2 dagen niet.
en jij hebt deze producten ook in je winkel toch?Voor de mensen die hier mee aan de slag willen.
Goede merken om deze producten van te kopen zijn:
NAC:
Vitals
Bonusan
NOW
Orthica
Selenium:
Orthica
Proviform
Solaray
Overigens raad ik aan als je selenium gaat nemen om 100mcg te kopen.
Voor de notenliefhebbers kan je ook volstaan met 3 biologische paranoten per dag.
Dat klopt. Maar aangezien ik nu in het openbaar gedeeld heb over de werking, en ik ga het dan verkopen, ben ik strafbaar volgens de codexalimentarius. Dit kan op hoge boetes te komen staan voor mij en me zelfs mijn zaak kosten. Daar werk ik liever omheen, zodat ik meer mensen kan helpen.en jij hebt deze producten ook in je winkel toch?
Klopt van de glutathion, maar gezien de hoeveelheid gif waar wij ons hele leven al mee te maken hebben. En zeker wat ze vermoedelijk nu aan het doen zijn, is het niet onverstandig om sterk in te zetten. Zelf neem ik de IVM ook in met rauwe melk.-Is NAC en Selenium beiden aan te raden, of is aanvulling met selenium ook voldoende?
Ik neem de ivectermine in met rauwe melk en daar zit sowieso glutathion in.
-Kan IVM dan met melk worden ingenomen?
Dorothé
Jawel, Mike zijn gekneusde ribben waren sneller genezen en had minder pijnZijn er mensen die pijnklachten zijn kwijtgeraakt? Ik hoor niemand daarover.