Ivermectine

Komt wel weer goed. Hebben ze ook met andere medische producten gedaan in t verleden.
Via Alibaba.com ws nog wel te bestellen..

QUOTE="fatsnotbad, post: 331077, member: 4"]
Slecht nieuws via Roli:

AliExpress heeft alle links naar Ivernectine verwijderd!

Mike
[/QUOTE]

(Henkie) (… net met Mike overleg gehad)

(Op de pagina waar je terecht komt via; “Maak onderdeel uit van de revolutie

Ik heb al enkele keren meegemaakt dat mensen zelf op zoek gaan als Mike onderstaande links verschaffen. 3 zaken die -BELANGRIJK ZIJN- !!

1). LET OP: de links kunnen aangepast worden dus elke keer via deze pagina de meest recente link gebruiken.

2). VOLLEDIG OP ‘ONS’ vertrouwen, deze links werken, zijn getest en Mike heeft rechtstreeks contact met de verkoper. Je zult de naam van het bestelde product niet meer bij de omschrijving aantrekken. De spionnen kijken mee.

3). Ga dus NOOIT op Google / startpage / DuckDuckGo zoeken naar de webshop en het product met naam. Je bent dan zelf al een ‘heet’ spoor aan het aanleggen voor de douane; “Ik heb dit en dat besteld bij die en die”

Gek hé dat bij sommige mensen zaken in beslag genomen worden of teruggezonden.

Heeft iemand het volgende al eens gehad m.b.t. verzenden?

Bijlagen

• 280F0863-A06D-4015-A3D1-DCE72BB785CF.png
    280F0863-A06D-4015-A3D1-DCE72BB785CF.png
    242,2 KB · Weergaven: 15
  • 99B3D917-E602-4C94-8639-1230AF0A11C6.png
    99B3D917-E602-4C94-8639-1230AF0A11C6.png
    210,6 KB · Weergaven: 14
(Henkie) (… net met Mike overleg gehad)

(Op de pagina waar je terecht komt via; “Maak onderdeel uit van de revolutie

Ik heb al enkele keren meegemaakt dat mensen zelf op zoek gaan als Mike onderstaande links verschaffen. 3 zaken die -BELANGRIJK ZIJN- !!

1). LET OP: de links kunnen aangepast worden dus elke keer via deze pagina de meest recente link gebruiken.

2). VOLLEDIG OP ‘ONS’ vertrouwen, deze links werken, zijn getest en Mike heeft rechtstreeks contact met de verkoper. Je zult de naam van het bestelde product niet meer bij de omschrijving aantrekken. De spionnen kijken mee.

3). Ga dus NOOIT op Google / startpage / DuckDuckGo zoeken naar de webshop en het product met naam. Je bent dan zelf al een ‘heet’ spoor aan het aanleggen voor de douane; “Ik heb dit en dat besteld bij die en die”

Gek hé dat bij sommige mensen zaken in beslag genomen worden of teruggezonden.
Je bent dan zelf al een ‘heet’ spoor aan het aanleggen voor de douane; “Ik heb dit en dat besteld bij die en die”
Zijn we dat dan nu niet al met de bestellingen die we tot nu toe gedaan hebben? Moeten we de geleverde bestellingen op AliExpress misschien liever verwijderen via de prullenbakoptie?

Dorothé

Zijn we dat dan nu niet al met de bestellingen die we tot nu toe gedaan hebben? Moeten we de geleverde bestellingen op AliExpress misschien liever verwijderen via de prullenbakoptie?

Dorothé
Goed idee Dorothé, had ik nog niet aan gedacht maar ga dat direct even doen. Zo ook misschien de winkels die ik volg.

Ik krijg gewoon alles binnen wat ik bestel, meestal binnen 3 weken, behalve mijn AliExpress-bril, deze heb ik nog steeds niet.

Joost

Dorothé

Ik denk niet dat daar het probleem zit, dat is afgeschermd voor de ogen van derden. De zoekmachines en eMail verkeer via gmail, hotmail, en andere gratis spionage diensten, etc. Dat wordt 100% volautomatisch gelezen

Heb iedereen zich wel eens afgevraagd waarom bijvoorbeeld telegram je een nieuwe gebruiker voorstelt waar je 12 jaar geleden een keer contact mee hebt gehad ergens toe telegram nog niet eens bestond.

Goedenavond allemaal,
Dit forum bekijk ik van tijd tot tijd; ik ben hier een klein beetje thuis. Misschien niet zo netjes dat ik binnenval met (gelijk) een verzoek om een gunst.
Ik ben niet (meer) in het bezit van een creditkaart. Toen ik er had, gebruikte ik ze niet dus: weg ermee! Ik kan bovendien op AliE geen account aanmaken. Het volgende probleem is dat ik niet kan betalen voor een bestelling die ik wil doen.
Ik heb al contact met Roli en ik heb me al in allerlei bochten gewrongen om dit op te lossen. Daarmee heb ik geen geluk. Roli bood zojuist aan om mij enkele potjes for free te sturen. Heel erg lief en ik waardeer het enorm. Eerst wil ik nog een laatste poging doen om met behulp van een intermediair toch geld naar Roli te kunnen sturen.
De HAM vraag: is hier iemand die mij wil helpen door te bemiddelen in deze? Ik heb geld maar niet de hulpmiddelen van ome bank om dat geld in dit geval ter bestemder plaats te krijgen.

Super bezig allen! Dank dank dank.Gewoon dank. Wilde ik even kwijt 💕🙏🏼!

Zo hoort t te gaan in de wereld. Verbinden, elkaar helpen waar nodig! Onderzoek, gesprekken, lachen, boos zijn, open communicatie (tenminste euhm,... nouja jullie snappen t wel toch 😉🥴), alles wat bij t leven hoort. Ik word hier blij van (ondanks dat er op de achtergrond nog een tikkie de oorlog meedraait). De wapotheek wordt iig langzaam aan aangevuld.

Fijne avond 🙏🏼
Sandra

Dit is van haar website. Ik zal even navragen hoe dat zit met bloedprikken.

Ze is Mesoloog.
Ik heb ook nog gekeken wat een mesoloog doet. lijkt me oke.

-------------------------------------------------------------------------------------------

ENERGETISCHE MORFOLOGISCHE BLOEDTEST (EMB)

Hoe gaat het is z’n werk?

De test bestaat uit een hematologie gedeelte, energetisch en een levend bloed analyse. De test wordt gedaan door middel van een eenvoudige vingerprik. Je voelt er weinig van , er is weinig bloed nodig en de afname is snel gedaan. Het afgenomen monster wordt naar het laboratorium gestuurd.

Welke verstoringen van het lichaam kunnen er o.a. worden aangetoond met deze test?

• Vrije radicaal belasting
  • Leverbelasting
  • Darmverstoring
  • Parasiet- en schimmelbelasting (vaak dé reden van darmklachten)
  • Adrenale Status (stress, bijnieren, cortisol, etc.)
  • pH balans (zuurtegraad van je lichaam)
  • B12-status (word je b12 wel echt opgenomen in de cel?)
  • Vitaminenpanel (denk aan vitamine D tekort, vit C, A, B1, etc.)
  • Mineralenpanel (denk aan magnesiumtekort of zinktekort,etc.)
  • Spoorelementenpanel (denk aan een tekort aan jodium, koper, etc.)
  • Toxische belasting (te veel gifstoffen in je lichaam)
  • Virale belasting (virus wat zorgt voor vermoeidheid bijvoorbeeld)
  • Bacteriële belasting
  • Geopatische stress (sttress van WIFI, zendmasten,etc.)
  • Pancreasinsufficiëntie (alvleesklier/insulineresistentie)
JNH09280_jeanhaasbroek.jpg

EMB-tests.png

Tevens worden andere reguliere waardes gemeten en geanalyseerd zoals:

• Trombocyten (aantal bloedplaatjes)
  • Rode bloedcellen (erytrocyten)
  • Witte bloedcellen (leukocyten)
  • Hemoglobine (Hb, ijzer) en Hematocriet (Ht)
  • Mean Corpuscular Volume (MCV) en Concentration (MCHC)

De hierboven vermelde links voor IVM werken niet (meer?). Bij kleine en bij grote orders niet. Hoe kan ik toch IVM bestellen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan