Je bent te 'brainy', Julian. Mensen die alleen maar in hun hoofd zitten lopen uiteindelijk vast in hun eigen overpeinzingen.Ik snap wat je bedoelt. Alleen moet je, om gain-of-function research te begrijpen, de aanname doen dat virussen bestaan. Wat me dus sterk lijkt...
Als je 'het' ontdoet van virussen komt het neer op het activeren van een 'gen', waardoor een bepaalde celfunctie (meer) tot expressie komt. Hier een definitie uit een onderzoek naar genen en de rol naar borstkanker:
Ik vind het lastig om te bepalen wat nu gain-of-function precies is. Denk dat de mRNA injecties niet ontworpen zijn om genen te laten muteren (waarmee ik niet zeg dat het niet kan gebeuren). De reden dat ik denk dat genmutatie niet het doel is, is om de simpele reden dat we kort na de injectie al bijwerkingen zien. Hieruit maak ik op dat deze injecties bepaalde genen tot expressie laten komen. Je kunt volgens mij niet én genetische verandering veroorzaken (ik vraag me af of het überhaupt kan) en tegelijkertijd datzelfde gen aanspreken om via RNA tot expressie te komen in een spike-eiwit.
Wat jij? Ik ben hier zoekende in hoor...
'Virussen' in de definitie van GOF zijn lichaamsvreemde exosomen verkregen door doodmarteling van proefdieren, want alleen dan maakt het arme dier in zijn stress en doodstrijd duizenden exosomen aan. Het is vergelijkbaar met de adrenochroom die ze aan doodgemartelde kinderen onttrekken. Q: These people are sick (and evil).
Deze exosomen worden vervolgens synthetisch nagebootst en gepatenteerd. GOF houdt in dat de functionaliteit (lees: gifwerking van lichaamsvreemde, synthetische eiwitten) 'verbeterd' kan worden door te knippen en plakken met deze 'virussen' en ze met elkaar te combineren. Het is dus doorknutselen met knutselvirussen en getuigt van een Luciferiaans godcomplex en van totale rebellie voor en bespotting van Gods creatie. Mad scientists!
Deze 'virussen' worden vervolgens losgelaren op de bevolking via aerosolen, GMO in voedsel en dranken of, nog effectiever, rechtstreeks ingespoten via vaccins. Omdat ook in de alternatieve wereld de virustheorie nog volop wordt gehanteerd noemen we deze synthetische eiwitten spike-eiwitten. De meest effectieve remedie is chemie, dus IVM, HCQ en ik vermoed ook Regeneron (vooral voor gevaccineerden met ADE), want je moet chemie met chemie bestrijden. Succes dus met je dennenaalden, grapefruitschillen en ginkgoblaadjes!
Mike