Jensen

Jensen zegt 400 doden,zei hij dat nou echt, ik lees 24 vandaag,
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2020/aantal-doden-door-coronavirus-stijgt-fors/

Ja dat zei hij ook 400 doden per dag maar daarmee bedoelde hij niet 400 aan corona overleden mensen.

Ik vond hem een beetje terneergeslagen , zo'n dag kennen we allemaal wel eens. Hij legt het goed uit hoe we zelf hebben gevraagd om de beperkingen die ons opgelegd worden. Echter Jensen leest hier niet mee en gaat dus voorbij aan "Patriots In Control".

Jensen denkt inderdaad dat de strijd verloren is. Ik hoopte stiekem dat hij ook een Q volger zou zijn maar blijkbaar toch niet....

https://www.ninefornews.nl/jensen-ziet-complot-is-dit-het-doel-van-de-vergaande-coronamaatregelen/

Ik vind wel degelijk dat jensen zinnige dingen zegt hoor. Ik volg wel Q uiteraard maar zelfs dan zijn er nog voldoende andere gezichtspunten te bedenken. Zo vind ik het eigenlijk heel raar dat we hier met zn allen er van uitgaan dat het Amerikaanse leger nu hier in Europa orde op zaken komt stellen. Really? In opdracht van wie dan ? Of vindt iedereen het normaal dat een buitenlandse miltaire macht zomaar je land binnen komt om daar iets te fixen. Ik denk er wel over, hoe mooi het ook (in dit geval) zou zijn dat het echt is.

Volgens mij is Jensen aan het acteren. Het is me vanaf het moment dat hij online ging opgevallen hoe vaak hij hier en daar wat red pills tussen neus en lippen door in zijn uitzendingen fietst. In de uitzending van gisteravond ook weer, met dat Pirbright Institute en de link met Bill en Melinda Gates.

Jensen heeft lang genoeg in de media gewerkt om te weten hoe je iets moet brengen voor een groot publiek. Ogenschijnlijk lijkt hij een risico genomen te hebben door dit standpunt in te nemen, compleet met somber en pessimistisch acteerwerk dat haaks staat op het optimisme en de vrolijkheid die hij eerst uitstraalde. Volgens mij zoekt hij echter gewoon een unieke invalshoek waardoor iedereen hem toch gaat volgen om te zien hoe hij hier nu weer in staat. En terwijl hij zijn verhaal doet valt heel Twitter over hem heen en heeft iedereen het over zijn uitzendingen.

Jensen faket nu dat hij een apolitiek standpunt inneemt en dat het hem niets uitmaakt als er mensen afhaken, ook financieel, maar het zou mij niet verbazen als hij achter de schermen financieel gesteund wordt door... het Q-team. Volgens mij wordt hier hetzelfde spelletje gepeeld als wat FDF en Baudet laatst deden: creeer een controverse en maak vervolgens je punt. We leven nu eenmaal in een hyperemotionele realiteit met een pers die zich het best laat omschrijven als schandaalpers die leeft van de ene na de andere hype en ophef. Jensen weet als geen ander hoe dit mediaspel gespeeld moet worden.

Hij bereidt ons voor op de komende lockdown, die onvermijdelijk is. Rechtse politici die hier al wekenlang om roepen hebben gewoon gelijk, omdat ze hun opvatting dat je gewoon de grenzen hermetisch moet afsluiten bevestigd zien. Het is schitterend om te zien hoe types als Rutte en Merkel nu worstelen met de globalistische open grenzen-politiek en nationalistische dichte grenzen-politiek. Ze komen besluiteloos en wispelturig over en worden ontmaskerd voor de zwakke, incompetente 'leiders' die ze zijn.

Natuurlijk is dit geen opmaat naar een soort permamente semi-noodtoestand, zoals Jensen beweert, en volgens mij weet hij dit heel goed. Hij dikt het gewoon aan, het is allemaal acteerwerk. Iemand met zijn publiek kan simpelweg niet zo direct allerlei red pills en black pills droppen zoals hier op dit forum gebeurt en dus moet hij creatief zijn.

Laat je niet gek maken in deze turbulente tijden. Jensen heeft laatst nog een cursus mediamanipulatie gedaan, compleet met achtergrondmuziek en spreektoon. En nu doet hij het zelf. Tuin er niet in, het is een act! Mijn voorspelling is dat we na verloop van tijd gewoon weer de vertrouwde, optimistische Jensen gaan zien met 'het winnende geluid'!

Mike

Dat is ook een valide gezichtspunt ja. En ik weet zeker dat Jensen van luisteraars Q proofs en links krijgt toegespeeld.

Zo fietst Jensen er tussen neus en lippen de 'resignations' van Bill Gates en Bob Iger in gisteravond. En wat te denken van de vele keren dat hij Michael Michelle Obama zegt zonder het verder uit te leggen? Dit is hoe hij met ons communiceert, hij laat weten dat hij over veel meer info beschikt dan hij in zijn shows kwijt kan!

Mike

Bedankt weer voor je uiteenzetting Mike. Ik vond het al opvallend dat Jensen als een blad aan de boom was omgedraaid.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan