Jensen

Ik heb inmiddels zondag een mail getuurd naar Robert met de gegevens van het aantal besmetten op het cruise schip en het onderzoek hiernaar en de oplossing van Dr Rath

terzijde ook nog ff gevraagd of hij ook al iets volgde van Q

no replay

De uitzending van Jensen van gisteravond bevestigt voor mij dat hij vorige week toneel speelde. Een hele week was hij 'somber' en nu ineens heeft hij er nog eens goed over nagedacht en komt hij uit op de hoopvolle woorden van Trump die vindt dat mensen met Pasen weer naar buiten moeten kunnen om naar de kerk te gaan en dat de economie daarna moet herstarten, want 'de oplossing kan niet erger zijn dan de ziekte'. Dit wist Jensen al die tijd al en hij heeft ons hier op voorbereid.

Nu weten we dat die Tedros de boel heeft belazerd door de cijfers op te blazen, dat Bill Gates al bezig was met dit scenario in oktober vorig jaar en dat de media aan pure angstzaaierij doet, waarbij op een roekeloze manier gespeeld wordt met de emoties van mensen.

Wat nog uit gaat komen is dat dit virus uitsluitend voorkomt in vleermuizen en helemaal niet overdraagbaar is naar mensen TENZIJ ERMEE GEKNUTSELD IS en dat een wetenschapper van de universiteit van Harvard is opgepakt voor precies dat!

En het wordt nog beter: hij deed dit in opdracht van de Deep State OM TE VOORKOMEN DAT TRUMP HERKOZEN WORDT! Daarom komt dit ook allemaal uit midden in een verkiezingsjaar. Over emoties gesproken, hoe kwaad denk je dat de wereldbevolking zal zijn als ze er achter komen dat ze MOEDWILLIG in deze ellende zijn gestort om te proberen OPNIEUW een verkiezingsuitslag te beinvloeden in het nandeel van Trump?

En dan gaan ze naar buiten brengen dat dit 4 jaar geleden ook al het geval was met Spygate, een IINTERNATIONAAL schandaal waarbij zeer veel spelers betrokken zijn geweest. In april zal het arrestaties regenen (April showers) en de paus is in mei aan de beurt (The Pope will have a terrible May). Sla de volgende keer als je shopt bier en popcorn in, want de show staat op het punt om te beginnen!

Mike

Jensen gaat achteraf ook gelijk krijgen en heel rechts Nederland moet op zijn schreden terugkeren. Ze zijn er ingetuind, omdat we in NL allemaal angsthazen zijn. Het probleem met 'alternatief rechts' (zoals Ongehoord Nederland, die Jensen nu ook verketteren) is dat ze allemaal reageren op de leugenmedia i.p.v. hun eigen nieuws te maken. En zo tuinen ze er keer op keer in. Jensen niet, hij weet veel meer, zelfs meer dan hij nu naar buiten brengt, maar hij bouwt het allemaal heel slim op!

Mike

Ik heb inmiddels zondag een mail getuurd naar Robert met de gegevens van het aantal besmetten op het cruise schip en het onderzoek hiernaar en de oplossing van Dr Rath

Zou je die gegevens hier ook willen plaatsen a.u.b.?

verzonden aan media@jensen.nl 22-03-2020 om 16.40 uur

Hoi Robert, ken je deze cijfers en oplossingen al?

18-03-2020 | Weet je het nog de Corona uitbraak op het cruise schip “Diamond Princess”, allemaal oudere mensen dicht op elkaar gepakt. De vraag is dan, hoeveel zouden er nog in leven zijn? Dit is het ultieme experiment veel oudere mensen opeen gepakt op een relatief klein schip voor langere tijd, en … 83% van alle mensen aan boord, kreeg de ziekte niet !! Minder als de helft die positief getest werden hadden geen symptomen. Totaal waren er 7 doden, dat is 1 op de 528 en allen boven de zeventig jaar oud van de + 3700 passagiers en bemanningsleden. En al die tijd werden ze -GEDWONGEN- dicht op elkaar te leven. De -KANS- om dood te gaan in -DEZE- omstandigheid was .... 0,19 procent en, … dit alles volgens een officieel onderzoek.
Bron: https://wattsupwiththat.com/2020/03/16/diamond-princess-mysteries/

Maar nu dit:

Louis Pasteur: “Hij ontwikkelde de theorie dat de oorzaak van veel ziekten een minuscuul levend wezen was, een ‘micro-organisme’. Zijn “theorie van de ziekteverwekker” of “microbe-theorie” is een van de belangrijkste ontdekkingen in de medische geschiedenis.”
– Bron Wikipedia

Louis Pasteur kreeg alle credit maar uiteindelijk kwam de verkeerde naam in de geschiedenisboeken en is zijn theorie ook dat, een theorie! Antoine Beauchamp had het wel bij het rechte eind. Het is niet de (ziekte)kiem maar de voedingsbodem waar hij beland. Maar dat weten we toch -allemaal- dat het immuunsysteem maakt of iemand ziek wordt of gezond blijft.

Toch gaan we dan om medicijnen en vaccinaties roepen, ja smeken zelfs. Ben je gek geworden of zo? Je hebt vitaminen, mineralen, spoorelementen en enzymen nodig … dombo !! Echte voeding gekweekt volgens eeuwenoude methodes dus om te beginnen niet met kunstmest !!

Bron pagina (eigen blog / podcast)
https://gedachtenvoer.nl/2020/03/19/eerste-onderzoek-covid-19-corona-virus-gepubliceerd/

en dan dit

Open brief Dr. Rath: Let’s Stop the Virus

Het metabolisme van de mens onderscheidt zich van dat van vrijwel alle andere dieren doordat het niet in staat is vitamine C uit glucose te synthetiseren. De meeste dieren produceren vitamine C in grote hoeveelheden tot 20.000 milligram per dag vergeleken met het lichaamsgewicht van de mens. Mensen en submenselijke primaten missen dit vermogen vanwege een genetische mutatie die tijdens hun evolutie plaatsvond. Zo zijn alle mensen tegenwoordig afhankelijk van een optimale inname van vitamine C, hetzij uit de voeding of uit supplementen. Vitamine C-tekort, en de meeste mensen in de wereld hebben er last van, veroorzaken een verzwakking van het bindweefsel, brengen de natuurlijke barrières zoals de huid en de binnenste celwand van de longen (epitheelcellen van de longen) in gevaar en verzwakken ons immuunsysteem. Zo kunnen virussen en vele andere infectieuze organismen gemakkelijk het lichaam binnendringen en te weinig immuunweerstand vinden om ze te bestrijden.

Vitamine C in de strijd tegen de pandemie

https://gedachtenvoer.nl/2020/03/22/open-brief-dr-rath-lets-stop-the-virus/

Succes en wanneer begin je over "Q", of denk je dat dat nog even tijd nodig heeft?

verzonden zondag 16.40 uur 22-03

Hoi Robert, ken je deze cijfers en oplossingen al?

18-03-2020 | Weet je het nog de Corona uitbraak op het cruise schip “Diamond Princess”, allemaal oudere mensen dicht op elkaar gepakt. De vraag is dan, hoeveel zouden er nog in leven zijn? Dit is het ultieme experiment veel oudere mensen opeen gepakt op een relatief klein schip voor langere tijd, en … 83% van alle mensen aan boord, kreeg de ziekte niet !! Minder als de helft die positief getest werden hadden geen symptomen. Totaal waren er 7 doden, dat is 1 op de 528 en allen boven de zeventig jaar oud van de + 3700 passagiers en bemanningsleden. En al die tijd werden ze -GEDWONGEN- dicht op elkaar te leven. De -KANS- om dood te gaan in -DEZE- omstandigheid was .... 0,19 procent en, … dit alles volgens een officieel onderzoek.
Bron: https://wattsupwiththat.com/2020/03/16/diamond-princess-mysteries/

Maar nu dit:

Louis Pasteur: “Hij ontwikkelde de theorie dat de oorzaak van veel ziekten een minuscuul levend wezen was, een ‘micro-organisme’. Zijn “theorie van de ziekteverwekker” of “microbe-theorie” is een van de belangrijkste ontdekkingen in de medische geschiedenis.”
– Bron Wikipedia

Louis Pasteur kreeg alle credit maar uiteindelijk kwam de verkeerde naam in de geschiedenisboeken en is zijn theorie ook dat, een theorie! Antoine Beauchamp had het wel bij het rechte eind. Het is niet de (ziekte)kiem maar de voedingsbodem waar hij beland. Maar dat weten we toch -allemaal- dat het immuunsysteem maakt of iemand ziek wordt of gezond blijft.

Toch gaan we dan om medicijnen en vaccinaties roepen, ja smeken zelfs. Ben je gek geworden of zo? Je hebt vitaminen, mineralen, spoorelementen en enzymen nodig … dombo !! Echte voeding gekweekt volgens eeuwenoude methodes dus om te beginnen niet met kunstmest !!

Bron pagina (eigen blog / podcast)
https://gedachtenvoer.nl/2020/03/19/eerste-onderzoek-covid-19-corona-virus-gepubliceerd/

en dan dit

Open brief Dr. Rath: Let’s Stop the Virus

Het metabolisme van de mens onderscheidt zich van dat van vrijwel alle andere dieren doordat het niet in staat is vitamine C uit glucose te synthetiseren. De meeste dieren produceren vitamine C in grote hoeveelheden tot 20.000 milligram per dag vergeleken met het lichaamsgewicht van de mens. Mensen en submenselijke primaten missen dit vermogen vanwege een genetische mutatie die tijdens hun evolutie plaatsvond. Zo zijn alle mensen tegenwoordig afhankelijk van een optimale inname van vitamine C, hetzij uit de voeding of uit supplementen. Vitamine C-tekort, en de meeste mensen in de wereld hebben er last van, veroorzaken een verzwakking van het bindweefsel, brengen de natuurlijke barrières zoals de huid en de binnenste celwand van de longen (epitheelcellen van de longen) in gevaar en verzwakken ons immuunsysteem. Zo kunnen virussen en vele andere infectieuze organismen gemakkelijk het lichaam binnendringen en te weinig immuunweerstand vinden om ze te bestrijden.

Vitamine C in de strijd tegen de pandemie

https://gedachtenvoer.nl/2020/03/22/open-brief-dr-rath-lets-stop-the-virus/

Succes en wanneer begin je over "Q", of denk je dat dat nog even tijd nodig heeft?

Ik heb dat verhaal over Tedros (stond nl op Gateway Pundit al) en ook over het Cruiseschip vorige week woensdag al naar Jensen gestuurd. Geen idee of hij het ook al wist via andere bronnen.

De laatste afleveringen van Jensen heb ik niet gezien. Ik viel in slaap van dat treurige gedoe.

&feature=emb_logo
Ik ben eens benieuwd of hij op een gegeven moment over Q begint of over de inhoud daarvan.

Ziet er nog niet naar uit.
Uiteindelijk wil Q alles afsluiten zodat ze die ellendelingen kunnen berechten. Volgens Jenssen is de lockdown verkeerd. Ik kan even geen logic hierin vinden die leidt naar de boodschap van Q.

Dorothé

Ja haakte ook af bij die afleveringen van gister en eergisteren. Ook veel herhaling voor mij. Ik zie dat hij weer een nieuwe heeft geplaatst, eens kijken of dat wat is.

@ dorothe, dat vroeg ik mij inderdaad al een tijdje terug ook af. Lockdown zou juist gunstig moeten zijn om al die tuig op te pakken!

Ik denk dat onze vriend Jensen ook na deze aflevering even verder gaat borduren op de laffe overheid die ons schuldig over de Corona verspreiding laat voelen(angst en schuld) en over hun rechterhand de media.

Ik stel mijn vraag nog eens.
Mike, je begrijpt Jensen goed. Ik stuit op wat vragen:
Eerder al gesteld:
Ik ben eens benieuwd of hij op een gegeven moment over Q begint of over de inhoud daarvan.

Ziet er nog niet naar uit.
Uiteindelijk wil Q alles afsluiten zodat ze die ellendelingen kunnen berechten. Volgens Jenssen is de lockdown verkeerd. Ik kan even geen logic hierin vinden die leidt naar de boodschap van Q.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan