Jensen

Grappig Jensen eindigde met de zin:
"De wereld is in oorlog met een onzichtbare vijand maar we zullen winnen, Go Trump."

Ik las dit in een van Trump's Tweets en hoorde het ook bij X22report.

Is dit ook zo'n tussen neus en lippen door opmerking van Jensen.

Na het zien van de aflevering van gisteren van Jensen weet ik het zeker:

- Sombere toon, sombere achtergrondmuziek. Hij laat zien dat dit menens is.
- Beelden van de bevrijding door de Amerikanen. Later legt hij de link met die tweet van Trump, die zegt dat we vechten tegen een onzichtbare vijand. Tussen neus en lippen door zegt hij dat Trump het spelletje door heeft en dat we opnieuw bevrijd zullen worden door de Amerikanen. Aan het eind herhaalt hij nog snel even deze boodschap. Go Trump!
- Jensen spoort ons aan om niet als slappe weekdieren alles maar te slikken. We moeten ons vermannen als volk en niet alles aan de overheid over laten. We The People!

Jensen wijst ons op onze individuele verantwoordelijkheid als burgers. We moeten niet zo slap zijn en VECHTEN voor onze vrijheid. Dit is pure pep talk, want hij weet dat de Nederlander hier (nog) niet klaar voor is. Maar de redding is nabij en deze komt (alweer) vanuit Amerika. Ondertussen redpillt hij zijn kijkers nu voor de tweede keer over het biowapen dat door Bill Gates via China is uitgezet, iets wat hij anders nooit kwijt had gekund in zijn uitzendingen als hij niet deze bijzondere aanpak had gekozen (hij zou dan gezien worden als een 'complottheorist'). Als je door al het toneelspel heen kijkt is dit exact wat je ziet!

Mike

Hulde aan Jensen wat een enorme goede show was dit zeg, misschien wel de beste! Waarom?
Omdat nu ontzettend veel mensen echt wakker zijn geworden, zelfs mijn schoonfamilie?!!! Die verklaarde ons voor gekke henkies als wij het hadden over deep state etc. Dit is massaal gedeeld door hun ook op Facebook zijn mensen dit aan het delen. Wauw wauw wauw!

Het gaat nu ook door mijn hele familie heen en ik deel het ook met vrienden kennissen. De adrenaline giert momenteel door mijn lijf maar er is ng veel werk aan de winkel.

Over dat vetrekkende Amerikaanse leger het volgende, want dit geeft hier nogal wat onrust, merk ik:

Voorafgaand aan elke oorlogssituatie worden er eerst zogeheten 'special ops' (commando's) gestuurd. Deze verrichten werk dat het daglicht niet kan verdragen (arrestaties, liquidaties). Daarna komen de gewone troepen. En wat lezen we in de nieuwsberichten? Amerikaanse troepen die via Vlissingen door zouden reizen naar Oost-Europa komen niet vanwege 'coronavirus'. Er bevinden zich momenteel nog een stuk of 300 Amerikaanse militairen, deze zullen binnenkort terugkeren.

Wat deden die lui hier dan, voorafgaand aan de komst van die grote troepenmacht? Denk je niet dat Trump en zijn legerleiding hebben voorzien in deze 'crisis'? Was de werkelijke operatie niet gewoon uitgevoerd door de 'special ops' en was de boodschap naar Europe niet simpelweg dat de Amerikanen binnen no-time tienduizenden troepen naar Europa kunnen sturen als ze dat willen? Volgens mij was ook voornamelijk de DS in Italie het doelwit deze keer, met name het Vaticaan. The Pope will have a terrible May. Hoeveel mensen die zijn opgepakt zijn nu aan het 'zingen'?

Mike

Jensen's publiek is nog niet of net geredpillt. Ze weten niet van Q and the plan. Wel dat er een slechte elite is, met duistere plannen (NWO). In zo'n staat van bewustzijn wil je never nooit een lock down, wat in hen optiek de cabal helpt met hun plannen.

Ben je wel bekend met Q, dan wacht je op een lock down, zodat de grote schoonmaak kan beginnen. Dat is dan ook de reden dat Baudet en Wilders zo op een lock down hameren!

Joost

inderdaad Joost, ik twijfel/twijfelde regelmatig aan Wilders, maar zijn houding in deze geeft me vertrouwen in de pvv

Ik denk dat de regering geen lockdown wil, omdat ze bang zijn voor hun eigen toekomst. Ze weten wat er staat te gebeuren. Als het land wordt afgesloten kunnen ze nergens naartoe vluchten als er arrestaties komen. Het afbreken van de deep state is wereldwijd, dus ook in Europa en in Nederland.

60 tot 70% gaat het niet worden, hooguit 25%: Op het cruiseschip waar voornamelijk oudere mensen op zaten is nog geen 30% ziek geworden, moet je nagaan, op een schip, bij elkaar!
Het is van begin af aan gehypet, en dat gaat er tegenwoordig door gebrek aan geestelijke basis heel gemakkelijk in. Massaal slachtoffer van het gebrek aan eigen basis. Was ooit alles ijdelheid (Prediker), nu is alles bijna luchtledig.

Idd Gerard!

En het verbaasd mij niets dat er acteurs worden ingezet want op instagram kwam een filmpje voorbij die massaal is gedeeld over een verpleegkundige die tranen met tuiten heeft gehuild omdat de situatie op het IC vd corona patiënten zo vreselijk is, ze heeft er de hele dag om gehuild vertelde ze, ahummm.

Vraag mij af of hier forumleden zijn die persoonlijk iemand kennen die in het ziekenhuis werkt en vraag mij af hoe de situatie daar echt is?

Gister zag ik op fb een bericht uit mijn kennissen kring die in het Flevo werkt. Dat er 2 besmettingen zijn. Zoals Pieter Storms dus ook aangaf, het aantal ziekenhuis patiënten is minder dan de media Mesen laat geloven.

De uitzending van gisteravond was een herhaling van zetten. Wat me wel opviel was dat Jensen opnieuw tussen neus en lippen vermeldde dat hij contact had gehad met een 'politicus' die pleitte voor een totale lockdown van NL en zich daarbij beriep op cijfers van de WHO. Je hoeft geen genie te zijn om te bedenken dat dit Wilders of Baudet geweest moet zijn. Persoonlijk denk ik Baudet, omdat hij in de kamer meermaals heeft gezegd dat we de adviezen van de WHO moeten volgen.

Wat mij dit zegt is dat Jensen een toneelstukje opvoert door zogenaamd 'politiek onafhankelijk' te zijn, maar tegelijkertijd in communicatie te blijven met populistische politici. Ik denk dat de relevantie hiervan in een later stadium pas zal blijken. Op de korte termijn probeert hij het paniekniveau onder de bevolking zo laag mogelijk te houden en de Nederlandse nuchterheid weer terug te brengen. Daarnaast spreekt hij iedereen weer moed in, zodat we ons niet als makke lammetjes naar de slacht laten leiden.

Mike

briljante tactiek
Beter als de mijne haha, ik word op internet hier en daar al met de nek aangekeken en zal binnenkort wel geroyeerd worden. Maar ja, je hebt ook stille meelezers, dus wat je echte effect is is lastig.
Maar gelukkig ook een paar wakkere mensen, die het ook niet meer wisten kunnen informeren.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan