Jensen

Juist dat, gezond verstand en ratio ipv emotioneel over the top.

Oftewel: mannelijk vs. vrouwelijk. Feminisering van de samenleving.

Mike

ik ken massa's linkse mensen en vaak superlieve mensen, die echt het beste voor hebben, werken vaak in de zorg, ik zie dat dus bij mijn dochter haar zorghuis. Linkse ouders, linkse verzorgers, maar ze staan vaak (niet allemaal) te wiebelen op hun benen en bij minste geringste vallen ze om, zowel mentaal als fysiek. Ze zorgen heel goed voor mijn kind, houden bijna van haar zoals ik doe maar snappen het grote plaatje niet en oh ja, enorme snoepers vaak. Zegt al genoeg toch hahaha ;)

en ook vaak vegetarisch en veganistisch, dus hersens werken niet. Ik zag het vandaag nog verteld worden in het filmpje (zeg maar grote YT) van David Wilcock die dus ook benoemde dat hij vegetarier is geweest voor 7 jaar en een gratenbak was. Hij is overgestapt op de WAPF methode en voelt zich top

Marijan, je hebt gelijk: er zijn zeker veel redelijke linkse mensen. Deze mensen hebben hetzelfde probleem als rechts: te veel redelijkheid, te veel fatsoen. De huidige regering o.l.v. Rutte weet dit en maakt MISBRUIK van deze redelijkheid en fatsoen door van alles er in sneltreintempo doorheen te drukken. Het idee is dat het net zo snel voorbij ging als dat het kwam en je eigenijk geen enkel beroep kon doen op je redelijkheid en fatsoen, anders dan: we laten dit aan de professionals over want die weten wat ze doen. Dit is VERRAAD, niet alleen aan de rechtse (VVD)kiezer, maar ook aan de linkse kiezer die net zo goed een oor wordt aangenaaid. WORD WAKKER, NEDERLAND!!!

Mike

zonde van mijn tijd, ik ben de laatste 2 afleveringen in slaap gevallen. Maak me maar wakker als hij weer iets te melden heeft voor de wakkeren onder ons.

The same here. Ik hoop dat hij binnenkort ook voor ons meer te melden heeft wat ons echt zal boeien.

Heb ook het gevoel dat er weinig mensen wakker worden, ja natuurlijk wel wat maar nog veel te weinig naar mijn idee. Misschien ben ik te ongeduldig.

Hier zal Jensen blij mee zijn. Hij kondigt trouwens een belangrijke onthulling aan voor a.s. maandag!

Mike

Net bekeken.
Nou, dat is niet niks. Alles lag al klaar. Voor ons geen geheim, wij weten ondertussen hoe de staat werkt. Desondanks toch ongelooflijk.

Dorothé

Was hij deze keer niet een beetje nerveus of vermoeid of zo? Soms maakt ie van die slordigheidsfoutjes zoals 72 miljoen inwoners Duitsland ipv 82 miljoen...

Kevin

Dat zal wel meevallen Dorothe. Dat is niet de MO van de NWO.
Jij kan heel goed Duits geloof ik. Kan jij nog wat meer verrassends ontdekken? Ik kan wel redelijk Duits verstaan en praten maar dit wordt te lastig.

Ik wil morgen wel eens kijken.
Dat dan pas na dat ik terug ben van het werk. Ja, ik moet nog steeds gaan.

Dorothé

Bedankt. Ja ik ben zzp-er dus ik moet ook nog steeds gaan. Al is er zo goed als niets meer te doen. Dus eigenlijk ben ik nu zo goed als zeker voorlopig bijstandstrekker.

Dat is erg, Pike.
Laten we hopen dat dit met Trump allemaal moge uitkomen en dat er snel een oplossing komt. Dan loopt het misschien niet zo een vaart.

Dorothé

Ongelooflijk. Hier moet snel een einde aan gaan komen. Meer mensen moeten echt wakker gaan worden nu.

Jeetje Pike, sterkte met deze situatie voor jou.
Hopelijk komt er snel een eind aan en kunnen we allemaal de draad weer oppakken.

Toch is het vreemd dat Wuhan binnen een paar maanden weer draaiende is en zoetjes alles weer op aan het bouwen is. Hier word gesproken over 3 jaar. Onze EU ziet ons het liefst 3 jaar in deze crisis om de macht te behouden?

Ik hoop het ook. Dat zou fantastisch zijn. En dat is dan nog het understatement van het jaar. Afwachten maar

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan