Jensen

WHO Expert Mysteriously Disappears From Website After Carrying Water for China

https://pjmedia.com/trending/who-expert-mysteriously-disappears-from-website-after-carrying-water-for-china/

Mike

Ik heb Jensen nog niet bekeken de gehele week maar net wel Arnold op zondag over Jensen, maar eigenlijk is zijn houding wel goed vindt ik bij ON en wil hij zeker Jensen niet in een kwaad daglicht zetten

Helemaal mee eens, Henk. Ik heb te snel geoordeeld in de radio-uitzending van vandaag. Voortaan eerst de video kijken alvorens met mijn oordeel klaar staan. Ik baseerde me op tweets van Karstens, maar vooral Niemoller, die Jensens mening over corona 'gebrabbel' of 'gebazrl' of zoiets noemt.

Mike

Heb je gemerkt hoe sneaky Jensen belangrijke informatie tussen neus en lippen door vermeldt? Hij heeft het over Bill Gates en zegt dat BG geassocieerd werd met Jeffrey Epstein. 'O nee, verkeerde bericht' en vervolgens herhaalt hij dat BG baat heeft bij een gezondheidscrisis zodat hij gedwongen vaccinaties kan pushen. Heel slim!

Mike

zonde van mijn tijd, ik ben de laatste 2 afleveringen in slaap gevallen. Maak me maar wakker als hij weer iets te melden heeft voor de wakkeren onder ons.

Is ook niet voor jou bedoeld, maar voor de doorsnee 'normie' op rechts. En daar lopen er nog genoeg van rond, geloof me. Ik volg niet voor niets geen Nederlandse rechtse media en Twitter-accounts meer!

Mike

Misschien moeten we zelfs een beetje afstappen van dat links - en rechtsdenken. Q is niet links of rechts, dat zijn frames die ons gegeven zijn om ons tegen elkaar op te zetten.

En ja.. ik gebruik die termen ook nog steeds, maar uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde maar iedereen op een andere manier.

De Rode Zee is zich aan het splijten. Je kunt het ook gezond verstand vs. totaal krankzinnig noemen. Ik kan niet anders dan constateren dat de eerste categorie op rechts zit en de tweede op links.

Mike

Als aanvulling: ik heb helemaal niets tegen links, alleen dat doorslaan in willen deugen daar krijg ik jeuk van. Dat goed willen doen terwijl je een andere agenda hebt. In rechts kun je ook doorslaan.

Je kunt het ook gezond verstand vs. totaal krankzinnig noemen

Juist dat, gezond verstand en ratio ipv emotioneel over the top.

Overigens zegt Jensen precies hetzelfde. Met links valt niet te praten en zij spelen vals en rechts is veel te redelijk en fatsoenlijk.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan