Jensen

Heel sterke video! Hij gaat inderdaad nu steeds verder, hij doet dat geniaal!

Volgens Vrijland ‘werkt Jensen voor de gecontroleerde oppositie van het merk rechts zo ook Alex jones. Wij gaan allemaal op de boot van Trump en worden tot zinken gebracht(niet letterlijk)’ dat stuurde iemand mij door omdat hij zich zorgen maakte over mijn overtuiging in Q en Trump!

Waarom is er zo een verdeeldheid onderling bij die alternatieve media. Zij zouden veel sterker staan als ze samen zouden verenigen en elkaar zouden steunen. Vrijland is juist onbetrouwbaar door steeds af te geven op Jensen, je gaat haast denken dat hij ervoor wordt betaald om dat te doen net zoals de msm dat ook doet?

Waarom is er zo een verdeeldheid onderling bij die alternatieve media. Zij zouden veel sterker staan als ze samen zouden verenigen en elkaar zouden steunen. Vrijland is juist onbetrouwbaar door steeds af te geven op Jensen, je gaat haast denken dat hij ervoor wordt betaald om dat te doen net zoals de msm dat ook doet?

Ik weet niet of je er per se een betaalde agenda achter moet zoeken. Wat we nu ervaren als onderdeel van The Great Awakening, vooral tijdens deze lockdown, is hoeveel angst en negativiteit er nog leeft onder de mensen, alle mensen. Diegenen in de alternatieve wereld die beweren 'wakker' te zijn hebben hun Derde Oog dicht laten spuiten met zwarte verf. Bedenk dat er nog altijd helaas een sterk krachtveld van zwarte magie over deze planeet waait. Wie zich op deze lagere frequentieband bevindt zal er steevast door worden besmet. Deze mensen zien alleen een donkere tunnel, maar nooit licht aan het eind ervan. Ze hebben zich ook geidentificeerd met die duisternis, hebben het zelfs nodig want anders hebben ze niets meer om zich tegen te kunnen verzetten! Ze willen niet uit de matrix stappen, want hun ego is onverzadigbaar en wil altijd meer, meer negativiteit. 1 ding is zeker: het is nu alsmaar duidelijker waar iedereen staat, we hebben de scheiding der Rode Zee bereikt!

Mike

Laatst schreef Q zoiets als: kun je nagaan hoe lastig het was geweest als wij er niet waren, hoe had je dan al deze info moeten interpreteren? Ik wil hierbij dezelfde vraag stellen over mijn eigen forum:

Als ik er niet was geweest om jullie naast kennis en informatie vooral ook hoop en posiitiviteit te geven en jullie aangewezen waren op de Martin Vrijlands en Ramon Walters van deze wereld, hoe hadden jullie dan alles wat we nu doormaken ervaren?

Daarom, mensen, STEUN dit forum. Het is GRATIS, vergeet dat niet! Maak gebruik van de PayPal-knoppen op de homepage voor een eenmalige bijdrage of voor een maandabonnement of email mij op mikedonkers10(at)gmail(punt)com voor mijn IBAN of voor meer info over Kangen-apparaten.

Mike

Van het Q begin af aan heb je dit al geschreven Mike, de oude alternatieve media als Vrijland die niet aan de nieuwe inzichten van Q wil. Jullie zaten eerst ook samen in Dotcom radio toch?

Ik luister ook naar TPOdcast, en Velo is wat gematigd maar Bert Brussen heeft nu in de laatste 2 afleveringen behoorlijk afgegeven op de complotgekkies m.b.t. o.a.vaccinatieagenda. Ik denk dat het voor hun ook steeds meer op aan komt om keuzes te maken en lastig is omdat ze in een spagaat belanden.

Ik heb nooit met Martin Vrijland radio gedaan. Wel met Arend Zeevat, ik denk dat je Arend bedoelt. Ook Arend is blijven hangen in de oude realiteit. Mensen zijn emotioneel geinvesteerd in die angst en negativiteit, het is niet anders. Harde landing vs. zachte landing.

Mike

Nee denk ook niet dat Vrijland wordt betaald anders zou hij niet constant zijn boek promoten. Vrijland zegt ook dat hij tot nu toe steeds altijd het juist heeft gehad met zijn voorspellingen. Daar vallen een hoop mensen ook voor.

Je hebt nu echt duidelijk 2 kampen binnen de alternatieve media. De anti Trump/Q( doemdenkers, negatief, hopeloos,ongeduld ) en het Q kamp ( strijders, positief, hoopvol,geduld)
Ik hoor graag bij de laatste groep! Iedereen toch zou je denken als je dit leest?
Ik heb wel het idee dat binnen de alternatieve media in NL die 1e groep in de meerderheid is. Maar Jensen gaat hier wel verandering in brengen!

Ik zie het zo... God = leven = natuur. Het zaadje dat een boom wordt. Hoe mooi is natuur. Alles is perfect in de natuur. Alles is verbonden en alles heeft invloed.

Wij zijn een creatie van God. Je kan een eind tegen de natuur ingaan maar ergens houdt t op. Intuïtief puur persoonlijk zeg ik dat agenda 2030 zo tegen God ingaat , dat t gewoon onmogelijk is..

En misschien Vrijland wel een geboren pessimist en is dat zijn schaduwkant, dus spiegel hij dat naar buiten toe.

Deze tijd werd al besproken door Bill Donahue in zijn lezingen in de vorige eeuw.. en volgens vele andere het is een tijd van transformatie en wordt dat al decennia geroepen. Het duister/donker kan zich niet meer verschuilen en wordt steeds zichtbaarder.

Je hebt nu echt duidelijk 2 kampen binnen de alternatieve media. De anti Trump/Q( doemdenkers, negatief, hopeloos,ongeduld ) en het Q kamp ( strijders, positief, hoopvol,geduld)
Ik hoor graag bij de laatste groep! Iedereen toch zou je denken als je dit leest?

Goede analyse, Sampjes. En ik ben het heel erg met je eens!

Mike

Ik zie het zo… God = leven = natuur. Het zaadje dat een boom wordt. Hoe mooi is natuur. Alles is perfect in de natuur. Alles is verbonden en alles heeft invloed.

Eens en oneems tegelijk. De natuur is constant op zoek naar equilibrium en daarmee dus niet perfect. De satanisten weten dit en daarom is onze planeet al zo lang hun speelveld. In volmaaktheid (hoge vibratie) hebben zij nl. niets te zoeken.

Denk terug aan Genesis. Lucifer verleidde ons uit Eden (de aarde) met de belofte van kennis, maar dan losgekoppeld van God. En wat deed God? Hij verkortte onze levensduur tot max. 120 jaar. Verder greep Hij niet in, dus de satanisten kunnen doen wat ze willen en juist de ONVOLMAAKTHEID van de natuur vieren (denken ze), daarbij misbruikmakend van onze GODDELIJKE GAVE van vrije wil. De enige weg terug is onze reconnectie met God. Spirituele wetenschap dus.

Mike

Mike,
Als antwoord op je vraag hoe mijn weten zonder jou en zonder dit forum zou zijn geweest, kan ik kort en duidelijk zijn.
Dan wist ik niets.
Leefde wat gezondheid betreft zo als mijn opleiding dit voorgeschoteld heeft. Dus wetenschappelijk.
Leefde wat spiritualiteit betreft zoals de New Age mensen.
Leefde op politiek en geschiedkundig niveau zoals we op school geleerd hebben.
Dus zoals alle schapen op de wereld, weliswaar met veel meer interesse en leergierigheid.
Dat is ook mijn redding geweest. Ik kon openstaan voor nieuwe kennis...en de schellen vielen van mijn ogen. Jaar na jaar een Awakening.
Ik ben je zeer dankbaar, maar dat heb ik al zeker 100 keer gezegd.
Nogmaals dank voor het openen van mijn ogen.

Dorothé

Ik heb dit eerder allemaal nooit gevolgd. Je doet goed werk. Complimenten daarvoor! Laat ik het erop houden dat ik nog niet over de shock heen ben. Hier ook interesse in nieuwe kennis. Anderzijds ook het moment dat ik weinig hebben kan en daardoor geslotener ben geworden.
Wat niet weg neemt dat de positieve kant niet zichtbaar is. Maar anderzijds heb ik er last van.
Uiteraard wist ik wel dingen. Vooral op voeding gebied. Maar niet alles wist ik. Denk dat ik zelf nog steeds in een bepaald verwerkingsproces zit.
Dankjewel voor alle info die je deelt!

En misschien Vrijland wel een geboren pessimist en is dat zijn schaduwkant, dus spiegel hij dat naar buiten toe.

Nou tot mijn grote verbazing las ik dit toevallig?Zou hij het echt menen of zou het sarcasme zijn? Ik hoop voor hem het eerste want dan is hij nu echt wakker. Kiest hij echt voor de positieve energie?misschien leest hij hier mee haha!

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/van-lockdown-naar-openup-we-gaan-de-programmering-omdraaien/

Met voorspellingen moet je altijd oppassen. Mensen die niet het beste voorhebben met ons weten dat. Je stopt energie in een mogelijke realiteit. Hoe meer mensen dit volgen en op hun beurt hun energie stoppen in die gedachte, hoe krachtiger dit veld wordt. Dit is nooit zonder risico.
In de VS zie je dit fel in de bible belt waar iedereen overtuigd is van de openbaringen ..
Dat is op de lange duur gevaarlijk. En er zijn ook effectief organisaties die hier bewust naar streven.
Het is ook om dezelfde reden dat moskeëen zo gevaarlijk zijn. Massa's mensen bidden daar tot een bepaalde god en stoppen die gedachten vol energie.
Op den duur verkrijg je ook effectief zo'n energiëen, ze werden zelf opgeroepen. Onderschat dit niet !
Alweer een reden dat die religie in Europa niet thuishoort !
Het trekt onze cultuur, die zich na millennia godsdienstwaanzin eindelijk aan die krachten ontrokken heeft opnieuw naar beneden. Dat is een meer esoterische reden waarom deze bewust veroorzaakte migratiecrisis vanuit Afrika en het midden-oosten nefast is voor de westerse cultuur.

Nou dat artikel van Vrijland is wederom niet zo optimistisch. Hij ziet het opengooien van de economie als laatste fase van voorbereiding op communistische staat China-style.
Zijn oplossing is bewustzijn vergroten, maar angst en dit doomscenario helpt niet met verhogen van onze frequentie, wellicht moet ik daarvoor dan toch zijn boek kopen ?

Nou als je dit artikel vergelijkt met zijn voorgaande artikelen is dit wel wat positiever ?
Haha oh ja dat boek weer?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan