Jensen

Jensen verteld dat hij z'n hele leven last heeft van hooikoorts en verteld z'n klachten... vervolgens zegt ie effe zachtjes tussendoor "bedankt Bill Gates..." en "de onnatuurlijke reactie op iets natuurlijks..." :D

Kevin

Stop de Lockdown. Een nieuwe Jensen aflevering 147:

&feature=youtu.be

Let ook op de muziek, in het begin van de afleveringen was het sombere muziek en nu meer opzwepend of revolutie-achtig. Zo van “let op er komt iets aan”.

Pittige aflevering en hopelijk kunnen de luisteraars er in mee wat Jensen verteld over de One World theorie.

Jensen heeft voor het eerst de Rockefellers genoemd. Het wachten is nu op het moment dat hij de Rothschilds noemt als eigenaar van alle centrale banken ter wereld.

Mike

Iets opvallends onder de video van Jensen in de reacties, hier wees mijn broer mij op. Ik kon de reacties niet kopiëren dus heb afbeeldingen gemaakt. Niet dat ik verwacht dat dit werkelijk staat te gebeuren maar stel, ik heb namelijk 2 schoolgaande kids en wil wel op de hoogte zijn van mijn rechten! Misschien zijn hier meer mensen met schoolgaande kids dus kan je maar beter voorbereid zijn want dat ze 6 weken thuis zouden zitten hadden we ook niet verwacht. Een kat in het nauw(deepstate) maakt soms rare sprongen?

Ik kan mij iets herinneren dat forumlid natuur toen mooi stuk schreef over hoe je een vaccin onderbouwd kon weigeren maar kinderen kunnen dit natuurlijk nog niet uitleggen. Mocht het zo ver zijn dan vertel ik ze wel dat ze heel hard moeten wegrennen?

In feite zou elke persoon,beweging die in verzet gaat tegen deze tirannie een document moeten afgeven aan de politie of overheidsdiensten waarin uitgelegd staat waarom het volk in verzet gaat, wat er aan de hand is (kort) en met de vraag wie ze nu eigenlijk verdedigen .. de vrijheden en de rechten van het volk of de vijanden van het volk, die iedereen, en dus ook hen, in slavernij willen brengen. En of ze dat voor zichzelf kunnen verdedigen en tegenover hun naasten ?
Vraag me af wat het effect daarvan zou zijn.
In elke geslaagde revolutie moeten de ordediensten de kant van het volk kiezen.
De ervaring leert dat het eerste schaap over de dam moet maar dat er dan een dambrekingseffect optreedt.
Zo simpel is het eigenlijk. Iemand moet het voordoen en dan volgt de rest. Dat is eig. pure psychologie.

Naar aanleiding van bovenstaande info (vaccinaties) lijkt het mij een goed idee een modelfiche op te maken voor iedereen met in detail de rechten van elke Nederlander inzake zijn gezondheid en wat te doen wanneer deze rechten geschonden worden (zoals natuur al deed).
+ het openbaar maken van deze illegale handelingen die in strijd zijn met de grondwet.
Als ik het goed voor heb zijn trouwens alle gestemde wetten, en dus ook gesloten internationale verdragen (zoals met de WHO) ongrondwettelijk in jullie land. Dit had te maken met de onrechtmatige troonsbestijging van Beatrix (gekaapte kroon) maar dat moeten jullie evn ten gronde uitzoeken.

Bovendien lijken mij die internationale verdragen die de Nederlandse staat heeft gesloten met tal van internationale organisaties niet wettelijk wegens schending van het soevereiniteitsprincipe en de grondwettelijke rechten van haar burgers. Wat is de legale basis waarom Nederland zich moet verantwoorden tegenover bijv. het IMF en noem maar op ? Is er een geldig rechtelijk principe gehanteerd dat deze internationale verdragen boven het Nederlandse recht stelt ? Is dat wel legaal ? Kent er iemand een persoon die thuis is in internationaal recht ?

@Herr sens, zeker interessant om uit te zoeken. Ik ga eens kijken of er iemand in mijn omgeving meer weet over internationaal recht. Mijn zus is MR in de rechten maar of zij ook verstand heeft van internationaal recht weet ik niet zo snel.

Dit is het PDF bestand tegen vaccins, wie wil kan deze downloaden;

https://ex-vaxx.nl/wp-content/uploads/2019/11/document-4.pdf

Het wel of niet kunnen weigeren van een eventueel verplicht vaccin met een beroep op je mensenrechten en of de grondwet zal hoogstwaarschijnlijk niet aan de orde komen. Dat vaccin zal zo goed als zeker niet verplicht worden. Maar je kan zonder gevaccineerd te zijn dan niet meer reizen met ov, vliegen, de supermarkt in etc.
Dus je kan heel leuk gaan zwaaien met je grondwettelijk recht ( waarvan een deel as we speak in de papier versnipperaar gaat heb ik begrepen)maar dat zal je niet helpen ben ik bang

Hier is al een een eerste aanzet tot een open brief die kan worden gebruikt om de ordediensten "tot de orde" te roepen .. Deze is nog maar voorlopig en aanvullingen en tips zijn meer dan welkom. Er kan nog een stukje in worden opgenomen over de onwettelijkheid van boetes maar ik heb voorlopig alleen de belgische variant en dat zit er dus niet bij.

Wij als burgers van dit land willen de ordediensten, de facto de beschermers van onze rechtsstaat, vragen om kritisch te zijn bij de maatregelen die werden uitgevaardigd door de wetgevende macht en even stil te staan of deze maatregelen daadwerkelijk het volk dienen.
Zijn wij bereid om al onze burgerrechten (dus ook die van u !), waar onze voorouders hard hebben voor moeten vechten en waarbij honderdduizenden slachtoffers gevallen zijn, zomaar op te geven voor "onze veiligheid" middels draconische veiligheidsmaatregelen die ons werden opgelegd, in strijd zijn met de grondwet, een grondwet die jullie geacht worden te verdedigen.
In overweging nemende, dat de maatregelen duidelijk in geen verhouding staan tot deze crisis, een crisis waarvan nu geweten is dat deze op voorhand gepland werd (Event 201), en waarvan duidelijk is dat met de cijfers wordt geknoeid.
Waarvan vaststaat dat de maatregelen een verwoestend effect hebben op ons sociaal weefsel, onze economie vernietigen en vaststaat dat ze veel meer slachtoffers zal maken dan "corona" zelf .. Depressie, zelfmoorden ..
In overweging neemt dat diezelfde staat u en ons al decennia belazerd, u en ons financieel pluimt, niet het minste respect betoont voor cruciale sectoren in ons land die zwaar onderbetaald worden en aan hun lot overgelaten, waaronder de zorg en diverse openbare (veiligheids)diensten waaronder de uwe ..
Deze bovendien zelf verantwoordelijk is voor het leed in de zorg door deze kapot te bezuinigen.
Om alle bovengenoemde redenen vragen wij, de burgers van dit land aan jullie, de vrijheden en de rechten van het volk en de grondwet te respecteren en te verdedigen waarvoor u zich geëngageerd hebt en een eed hebt gezworen. En niet de politici en ander machten die de vernietiging ervan nastreven en u en ik en uw naasten in slavernij willen brengen. Aan welke kant van de geschiedenis zullen jullie staan ? U zult een keuze moeten maken en deze voor uzelf en uw naasten moeten kunnen verantwoorden ..

Nou mooi toch, zullen we dat maar gelijk plaatsen, ik ben elke dag verantwoordelijk en mij afvragend doe ik het zo wel goed,... zelden dat ik iets weg haal, wel aanvullen regelmatig.

Wat Jensen zegt over Timmermans (dat hij buiten zit met vrienden aan de bbq) klopt niet, dat is getweet door een parodie account.

@Alpha2020, ja dat klopt, dat had ik al gezien idd!

Overigens vind ik Jensen een erg sexy man met een scherp gevoel voor humor. :)

Dat vaccin zal zo goed als zeker niet verplicht worden. Maar je kan zonder gevaccineerd te zijn dan niet meer reizen met ov, vliegen, de supermarkt in etc.
Dat is belachelijk!
Ik dacht dat hetgeen Q voorspeld heeft, en wat Janet Ossebaard in haar docu vertelt, zal gaan plaats vinden?

In dat geval gebeurt dat hele vaccindrama toch niet?
Ik moet zeggen dat ik mij hier wel druk over maak.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan