Jensen

Onwijs goede show vandaag!! Duidelijkere Q boodschap kon hij niet maken?? Ik ga steeds meer van die man houden. Ik denk er ook exact zo over als hij, topper??

In essentie eem goede en sterke boodschap, maar Jensen is wel wat naief voor wat betreft de islam.

Mike

In essentie eem goede en sterke boodschap, maar Jensen is wel wat naief voor wat betreft de islam.

Ik denk dat Jensen geen hele rode pillen uitdeelt maar steeds een kwart. Langzaam in de week leggen met de Islam, Rutte noemde hij ook een beetje een sulletje die orders uitvoert terwijl hij toch duidelijk al bij de GROTE sullen hoort in de Bilderberg

Klopt, Henk. Tegelijkertijd bepleit hij een totale stop op immigratie en noemt de VS als voorbeeld die dit ruim 30 jaar (!) volhielden. Nederlamders hebben van die tere linkse zieltjes, die kunnen zoveel waarheid ineens gewoonweg niet aan.

Mike

Ik denk dat Jensen geen hele rode pillen uitdeelt maar steeds een kwart.

Jensen breekt de capsule open en doet de inhoud gedeeltelijk in een glas water en geeft je dit verdund te drinken. Zo kun je wennen aan de wat bittere pil die je uiteindelijk in zijn geheel moet slikken, incl. rood omhulsel!

Mike

Soldaat van Oranje

Verhaal[bewerken | brontekst bewerken]
De Leidse student Erik Hazelhoff Roelfzema en zijn vrienden leiden een onbezorgd studentenleven, totdat de Duitsers in 1940 Nederland binnenvallen. De begin twintigers realiseren zich als donderslag bij heldere hemel dat niets meer hetzelfde is. Vriendschap en liefde zijn niet langer vanzelfsprekend. De oorlog zet alles op zijn kop en de verhoudingen op scherp. Iedereen moet keuzes maken. Vechten voor vrijheid, volk, vaderland? Verder studeren met de kop in het zand? Of doelbewust kiezen voor de vijand?

Hazelhoff Roelfzema schreef zijn verhaal op in het in 1970 verschenen boek Het hol van de ratelslang, een jaar later nog eens uitgegeven onder de titel Soldaat van Oranje. In de gelijknamige film van Paul Verhoeven uit 1977 speelde Rutger Hauer het op de verzetsman gebaseerde personage Erik Lanshoff.

De musical brengt het waargebeurde verhaal in een theatersetting. Aan het begin van de oorlog vertrekt Erik naar Engeland, van waaruit hij zendapparatuur naar Nederland smokkelt en als piloot betrokken is bij bombardementen op Duitsland. Hij wordt adjudant van koningin Wilhelmina en ontvangt voor zijn verzetswerk al tijdens de oorlog de Militaire Willems-Orde, de hoogste Koninklijke onderscheiding.

Dorothé

Gaat Jensen vanaf zondag op zijn eigen kanaal red pillen? met de video's die exclusief op het eigen kanaal staan

Ik had op iets nieuws gehoopt, maar kreeg alleen maar te horen wat ik allang wist. Tegelijkertijd laat dit zien welke informatie-achterstand zoveel Nederlanders nog hebben. Jensen 'soft-pillt' NL, maar wij lopen LICHTJAREN vooruit op het 'echte geluid'!

Mike

Jensen gaat stapje bij stapje dieper het konijnenhol in en ik begrijp heel goed waarom. Mensen zouden met bosjes afhaken als ze vinden dat het 'te snel' gaat of 'te ver'. Ondanks dat het voor mij oude koek is blijf ik het een zeer vermakelijke show vinden!

OH HANS!!!

Jensen gooit de laatste tijd iets meer de beuk erin.
Wat ik heel bemoedigend vind is dat het aantal abonnees op zijn kanaal maar blijft stijgen :)

Als je net een beetje wakker begint te worden dan is Jensen heel wat en hij doet het prima, maar de laatste uitzending vond ik maar een beetje tam. Nee dan Dave met X22 report, gewoon professioneel bijna hoe hij alles aan elkaar praat zonder euhm euhm. Ik hang aan z’n lippen en het taalgebruik vind ik geweldig, hoe hij praat over de Democrats en de Deepstate.  Die man mag wat mij betreft een contract bij een radiostation krijgen.

Dave is briljant in de politieke analyse , en zijn publiek is over het algemeen al erg goed op de hoogte van de Q drops. Jensen moet mensen nog erg wakker schudden. Ik vind het een goed teken dat hij wel steeds meer gehoor krijgt. Het feit dat de MSM de laatste tijd hem ook probeert zwart te maken is alleen maar tekenend.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan