Jensen

va pagina 48:
https://www.rivm.nl/sites/default/files/2020-08/COVID-19_WebSite_rapport_wekelijks_20200825_1217.pdf

Met nieuw T-shirt

https://www.youtube.com/watch?time_continue=241&v=JTDVdYi4l8w&feature=emb_logo

Dorothé

Jensen legt het goed uit:

Kijk
Minister slob steunt publieke omroep met 19 miljoen euro vanwege corona-kosten
https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2020/08/28/minister-slob-steunt-publieke-omroep-met-19-miljoen-vanwege-corona-kosten

Nou, waarvoor dan?
Songfestival is wel betaald maar NIET doorgegaan
Olympische spelen zijn wel betaald maar NIET doorgegaan
Boer zoekt vrouw is wel betaald maar NIET doorgegaan
En ook andere uitzendingen zijn niet doorgegaan. Ze zijn NIET het land ingegaan, maar hebben hoofdzakelijk vanuit kantoor gewerkt.
Vanwaar die extra miljoenen.......Nou hiermee krijgt de spreuk: Wiens brood men eet wiens woord men spreekt, zijn uitleg.
Dus, je snapt hem wel
Ze mogen ons nu gaan voorbereiden op een 2e lockdown. Kunnen ze zo goed, die media.

Ik kijk geen nieuws en lees geen krant. Goh, ik zou bijna niet meekrijgen dat er zoiets heerst als corona. Ik ken NIEMAND die het heeft gehad. laat staan die eraan is overleden. Ken jij iemand persoonlijk? Ik bedoel niet de vrouw van de buurman en diens nicht waarvan de vriendin een kennis heeft die in plaatsje x woont etc BLABLABLA.
De nieuwszenders zijn Hoernalisten.

Dorothé

Ik kijk geen nieuws en lees geen krant. Goh, ik zou bijna niet meekrijgen dat er zoiets heerst als corona. Ik ken NIEMAND die het heeft gehad. laat staan die eraan is overleden.
Ken jij iemand persoonlijk? Ik bedoel niet de vrouw van de buurman en diens nicht waarvan de vriendin een kennis heeft die in plaatsje x woont etc BLABLABLA.
De nieuwszenders zijn Hoernalisten.
Heel herkenbaar! Had ook vandaag weer gesprekken met mensen die echt helemaal niemand kennen die ziek geworden is, ook geen nicht, vriendin daarvan of een verre kennis. Grappig genoeg was waren de idiote toeristen die we hier het seizoen te verduren gehad hebben voor heel wat mensen een eye opener. Heel wat mensen hebben zich suf geërgerd aan al die gestoorde figuren met hun irritante en  spastische gedrag. De meeste mensen hier zijn niet zo snel warm te krijgen waarvoor dan ook, met als keerzijde dat ze dus ook niet zo snel opstaan tegen iets waar ze het ergens niet mee eens zijn. Maar de maat is nu wel vol, ook hier gaan steeds meer oogjes langzaam open.

Hoog Q-gehalte in deze uizending:

PANIC!

Sometimes you can't tell people, you must show them.

The Great Awakening

Mike

Ik ken NIEMAND die het heeft gehad

In een ander topic staat n briljante afbeelding van een poster dat de amish geen covid kennen, de reden ... ze hebben geen Tell a Vision 👍

Als deze scandemic GEEN reden om dat apparaat de deur uit te donderen wat dan wel ?

Wauw! Kijk eens vanaf 25:55 uur... dat lijken wel Chinese praktijken. Er wordt in Heerhugowaard gemeten hoeveel mensen zich aan de 1,5 mtr. houden. Gebeurt gelukkig alleen maar in China, hier doen ze dat niet toch? Je ziet het voor je ogen gebeuren gewoon.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan