Jensen

Ik hoorde van iemand dat er op de TU Delft ook commotie was ontstaan omdat er opeens overal belachelijk veel camera’s waren geplaatst zodat er kon worden gecontroleerd of men zich aan de 1,5m houden! Dus China, neejoh NL zal dit nooit doen hoor. Ik hoor het mijn vriendin nog zeggen, die verklaarde mij een paar maanden geleden nog net niet voor gek maar ik was wel aan het doordraaien. Wat ik voorspelde kon hier niet, wel in landen als China.

Had je deze al gezien, Joke?

HOW TO KILL CORONA 😁👇 pic.twitter.com/8lqQ74fWg8

— Epphilia Princess Kennedy (@EpphiliaKennedy) September 8, 2020

:mrgreen:

Mike

De link werkt niet meer mike helaas en nee ik had het niet gezien.

Mijn kijk op de troonrede van Willem-Alexander:

https://threadreaderapp.com/thread/1306187882831413248.html

Mike

Is het jullie ook niet opgevallen dat Robert de laatste tijd veel minder gefilterd de zaken aan het brengen is.

Gisteren had hij het over de "Satanische Elite" en "hoog geplaatste Pedofielen". Dit soort zaken worden  dus nu ook in de Jensen Show openlijk besproken.

Nieuwe fase dames en heren. De knie gaat er nu op!

Jensen verteld dat Amerika in de brand staat nu Ruth Bader Ginsberg is overleden. Waarom is dit overlijden zo erg voor Amerika?

die hoge rechters worden benoemd voor het leven een aangewezen door de president. Aangezien rechters net zo onafhankelijk zijn als hun normen en waarden hun ingeven kun je hiermee sturen. Wil je een rechter van d66 kleur of van pvd kleur? Je voelt hem al.
De huidige president wil natuurlijk altijd iemand benoemen en de oppositie vind dat altijd not done in een verkiezingsjaar.
Doordat de verklaarde vrouwonvriendelijke Trump nu een vrouw wil aanwijzen wordt er munitie bij de tegenstander weggehaald. Een lulstreek, dus dan maar een ander vaatje gif opentrekken met een willig verslaande media.
Zoiets Johnny

geen idee Johny, ik kan die toets 1 en 2 nooit op mijn afstandbediening vinden. Je leest of hoort het vanzelf wel via de welwillende media

geen idee Johny, ik kan die toets 1 en 2 nooit op mijn afstandbediening vinden. Je leest of hoort het vanzelf wel via de welwillende media

Ze gaan waarschijnlijk zeggen dat zij chantabel is of zoiets.

Deze uitspraak kwam ik onlangs ergens tegen:

“Vanaf het moment dat de waarheid naar buiten kwam, hebben we opeens Factcheckers op Social Media”.

Voor op de koelkast!

En soms is het leuk om dan ook de daad bij het woord te voegen.

4vgij7h9qbzqkg65n2gdwm6wa734bjh2.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan